Moderator: moderatorteam
Of er zijn ook andere honden gepakt maar niet gemeld, want ik vind het verdacht toevallig, vooral als er ramen ingegooid gaan worden :N:Nanna schreef:Misschien waren er verder geen maltezers meer voorhanden in die straatjidde schreef:Wel frapant dat het precies 2x bij dezelfde persoon gebeurd en niet bij andere :N:
proest, sorry het is natuurlijk helemaal niet om te lachen.Nanna schreef:Misschien waren er verder geen maltezers meer voorhanden in die straatjidde schreef:Wel frapant dat het precies 2x bij dezelfde persoon gebeurd en niet bij andere :N:
Ja inderdaad, echt super stom, dat beest moeten ze lekker afmaken. En ja, weer een staffordjegotcha schreef:En waarom afwachten of het een pitbullachtige is of niet.Maakt toch niet uit![]()
Deze hond moest direct een spuit gekregen hebben.Nu eerst in een asiel,wat denken ze wel lekker terug plaatsen in een gezin
MARC_S schreef:Sorry hoor, waarom moet die stafford doodgemaakt worden? Dan kunnen we preventief beter een heleboel honden doodmaken want er zijn er wel meer die een maltezer doodmaken als je ze loslaat denk ik. Misschien een idee om de eigenaar volledig verantwoordelijk te houden, zwaar te beboeten en een muilkorfgebod te geven dat bij iedere overtreding zwaar beboet wordt. Laat ik het zo zeggen, zelfs op dit forum zitten minimaal 20 mensen die een hond hebben die een maltezer gaat doodmaken als je hem zijn gang laat gaan. Zeker als die maltezer ook een grote bek geeft.
Een maltezer is ook een hond, en daar waar 2 honden vechten waarvan er 1 in een bodybuildvorm is gefokt met heel veel pit en de andere in dwergvorm dan gaat het al heel snel verkeerd. Waren het twee grote honden dan waren ze uit elkaar getrokken en hadden ze allebei 8 gaatjes. Niemand zou er een woord over gezegd hebben
Eigenlijk wil ik dit soort berichtjes helemaal niet lezen en uit mezelf kom ik ze ook nooit tegen. Ik vind het meer een 'Hond en leed'-berichtje, en daar kijk ik nooit.Yv*nn schreef:Vreselijk triest verhaal, het zal je maar gebeuren.
Ps.
Nanna, soms vraag ik me wel eens af hoe jij met enige regelmaat van dit soort berichten weet te plaatsen.
Bedoel vind je die per toeval, of struin je er speciaal internet voor af.
Op 1 of andere manier intrigeert het mij wel eens, hoe en waarom specifiek jij dat nu doet en nodig vind.