Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Ik vond het ook hardstikke leuk, leuke mensen en leuke honden ik ben met de foto's bezig, heb er helaas niet zo heel veel want mijn batterijen kapte er weer eens mee
Wij hebben echt werkelijk met volle teug genoten ....ik vind het verslavend!!! Hopelijk gaan we dit veel en veel vaker doen!!!!!
Ik ben voor!!!!!!!
Ik ben ook superrrrrrrr benieuwd naar de foto's!!!!!!!!!!!!
En inderdaad leuke mensen en leuke honden , alleen had Handsome een opstootje met Bikkel (sorry mariel)!!! Maar dat mocht de pret niet drukken!!!!
Nou kom maar op met de foto's!!!!!
Jeannettebo schreef:ik vond het ook erg gezellig en bo heeft het ook naar zn zin gehad
Ik vind die Bo van jou ook wel een komiek hoor....wat heb ik om hem gelachen en samen met Handsome de roedel beschermen ...GEWELDIG!!!!! En hij was verliefd op Bob!!!
He Mo heb jij geen zin om mee te gaan, je woont toch ook niet zo ver van Barendrecht????? Toch???!!!
Als ik het eerder had gelezen dan had ik zeker wel overwogen om mee te gaan , want het is niet ver vandaan hier Maar ik kreeg visite vanmiddag , en dat is ook gezellie natuurlijk
Chakka schreef:Wij hebben echt werkelijk met volle teug genoten ....ik vind het verslavend!!! Hopelijk gaan we dit veel en veel vaker doen!!!!!
Ik ben voor!!!!!!!
En inderdaad leuke mensen en leuke honden , alleen had Handsome een opstootje met Bikkel (sorry mariel)!!! Maar dat mocht de pret niet drukken!!!!
Ja, en Elektra die het gelijk waar nam en dacht dat ze Handsome wel ff op de grond kreeg
He Mo heb jij geen zin om mee te gaan, je woont toch ook niet zo ver van Barendrecht????? Toch???!!!
Als ik het eerder had gelezen dan had ik zeker wel overwogen om mee te gaan , want het is niet ver vandaan hier Maar ik kreeg visite vanmiddag , en dat is ook gezellie natuurlijk
Chakka schreef:Wij hebben echt werkelijk met volle teug genoten ....ik vind het verslavend!!! Hopelijk gaan we dit veel en veel vaker doen!!!!!
Ik ben voor!!!!!!!
Ja, en Elektra die het gelijk waar nam en dacht dat ze Handsome wel ff op de grond kreeg
Ja die Elektra is een pittige dame maar ook een komiek hoor....en ach als we vaker gaan wandelen wennen ze wel aan elkaar joh!! Vond het eigenlijk ook wel grappig dat elektra Handsome op de grond wilde krijgen
Brigitte schreef:
Ja die Elektra is een pittige dame maar ook een komiek hoor....en ach als we vaker gaan wandelen wennen ze wel aan elkaar joh!! Vond het eigenlijk ook wel grappig dat elektra Handsome op de grond wilde krijgen
Nou, die denkt dat ze 50 kilo weegt hoor , maffe springkip haha.