Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Een klap voor Ita

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Mit »

Sommige mensen :roll:

Heb het met mijn vorige hond eens gehad. Dat was een lekkere baggersloot-blubber labkruising. Madam met witte broek liep in het (losloop)bosplan. Zag de hond en deed heel blij en roepen enzo. Tot ze zag dat Angel in het water had gelegen, dus zeiknat was, blubberpoten had en kroos op haar rug. Toen begon ze te krijsen dat ik die hond bij me moest houden. Tja, net te laat.

Toen weer krijsen dat ik een asociaal wijf was en die kuthond dit en dat. Heb Angel dus écht niet teruggeroepen he, gek mens.
Afbeelding
ellebel
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door ellebel »

Ik vind dat je heel beschaafd hebt gereageerd. Dat kan van die mevrouw niet gezegd worden.

Overigens denk ik dan niemand Isa een mep hoeft te verkopen, want dat Iesje er dan zelf wel voor zou zorgen dat ze dat niet snel nog een keer zouden doen :smile: .
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Ik had dat mens gevolgd en gewacht tot de eerste de beste blubberplas om er vervolgens zelf in te gaan stampen als ze voorbij liep.
Laat ze maar het lef hebben om mij te slaan met een paraplu :wink:
Minhie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Akita

Ongelezen bericht door Minhie »

Pff ook ik vind het heel knap dat je zo hebt gereageerd..
Bij mij zal er als verbazing al meteen: Doe even fckng normaal! eruitkomen..
En met een chagerijnige dag een zwarte broek..

Je gaat toch niet zomaar slaan.. idioot. :19: :boos:
Afbeelding
chrico
Zeer actief

Ongelezen bericht door chrico »

Keurig gereageerd, heel knap. Zou dat zelf niet kunnen denk ik, nee weet ik eigenlijk wel zeker :mrgreen:
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding
Dyna, Lulu, Kito, Nikan
ranetje
Zeer actief
Mijn ras(sen): Griffon Korthals

Ongelezen bericht door ranetje »

Of het zo knap van me is weet ik niet,

Maar het is wel leuk om te lezen :ok: :wink:
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
Time bestows the gift and steals it in the process."
(citaat van George Evans)
Madison
Zeer actief
Mijn ras(sen): West Highland White Terriër

Ongelezen bericht door Madison »

Respect voor jou dat je zo netjes bent gebleven, dat is vaak de beste manier. Ik had me echt niet zo goed kunnen houden. Ik was denk ik naar haar toe gelopen en had haar een pets verkocht! Gek zeg, om een hondje te slaan en dan nog wel op het hoofdje, dan ben je echt gemeen :neenee:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

ranetje schreef:Of het zo knap van me is weet ik niet,

Maar het is wel leuk om te lezen :ok: :wink:
ja het is knap, ik had denk ik mevrouw zo'n zwieperd gegeven dat ze van voren niet meer wist wat haar van achteren geraakt had, is ze nou helemaal gek geworden :boos:
beppie
Zeer actief

Ongelezen bericht door beppie »

De beste mevrouw had van mij een flats met haar eigen plu gehad, van mijn honden blijf je af :ok:
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

Ik denk dat ik pas later had geweten wat te zeggen en in eerste instantie :eek: zo had gestaan. Verder dan achteraf nog wat roepen als #stomme trut# was ik niet gekomen.
Anders dan de meesten hier vind ik het niet normaal dat vreemde honden met modderpoten tegen je opspringen, ook al is het losloopgebied Ik zou een eigenaar daar wel op aanspreken, maar met een paraplu gaan lopen meppen voor een paar modderpoten, alsjeblieft zeg. Een pup is sowieso een ander verhaal.

Anne
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

Netjes opgelost :ok: :ok:

Wat andere opmerkingen betreft; mensen moeten zelf weten wat voor broek ze dragen, en mensen die geen hond hebben weten niet eens van het bestaan van losloopgebieden, maar dat even terzijde :wink:
ranetje
Zeer actief

starfleet schreef:Ik denk dat ik pas later had geweten wat te zeggen en in eerste instantie :eek: zo had gestaan. Verder dan achteraf nog wat roepen als #stomme trut# was ik niet gekomen.
Anders dan de meesten hier vind ik het niet normaal dat vreemde honden met modderpoten tegen je opspringen, ook al is het losloopgebied Ik zou een eigenaar daar wel op aanspreken, maar met een paraplu gaan lopen meppen voor een paar modderpoten, alsjeblieft zeg. Een pup is sowieso een ander verhaal.

Anne
Ik vind het ook niet goed en normaal dat een hond met modderpoten tegen iemand op springt.
Even voor de goede orde ........................... Ita sprong NIET
Die mevrouw was er kennelijk alleen bang voor dat ze dat zou doen.
Afbeelding
"The perfection of a life with a gundog, like the perfection of an autumn, is disturbing because you know, even as it begins, that it must end.
ranetje
Zeer actief

Marie-Josée schreef:Netjes opgelost :ok: :ok:

Wat andere opmerkingen betreft; mensen moeten zelf weten wat voor broek ze dragen, en mensen die geen hond hebben weten niet eens van het bestaan van losloopgebieden, maar dat even terzijde :wink:
Dat denk ik ook :wink:
Afbeelding
Marie-Josée
Erelid
Mijn ras(sen): Havanezer

Ongelezen bericht door Marie-Josée »

ranetje schreef:

Voorbeeldje; afgelopen jaar kwam ik in het losloopgebied mensen tegen die net een totaal overstuur kindje tussen een groep van 7 Groenendaelers uit hadden geplukt en me vertwijfeld vroeger waarom iedereen zijn hond toch los liet lopen.Ik heb het uitgelegd en ze zijn meteen vertrokken naar een veiliger route. De borden zijn vaak ook niet echt duidelijk en echt, als je niets met honden hebt, let je daar ook totaal niet op.
Ik vind het altijd jammer dat veel hondenbezitters daar geen begrip voor hebben.
Mar een hond daarom van je afslaan vind ik toch wel een heel ander verhaal..... :wink:
ranetje
Zeer actief

Marie-Josée schreef:
ranetje schreef:

Voorbeeldje; afgelopen jaar kwam ik in het losloopgebied mensen tegen die net een totaal overstuur kindje tussen een groep van 7 Groenendaelers uit hadden geplukt en me vertwijfeld vroeger waarom iedereen zijn hond toch los liet lopen.Ik heb het uitgelegd en ze zijn meteen vertrokken naar een veiliger route. De borden zijn vaak ook niet echt duidelijk en echt, als je niets met honden hebt, let je daar ook totaal niet op.
Ik vind het altijd jammer dat veel hondenbezitters daar geen begrip voor hebben.
Mar een hond daarom van je afslaan vind ik toch wel een heel ander verhaal..... :wink:
Vooral als een hond geen contact zoekt (alleen even kijkt) is dat van je afslaan een beetje overdreven.

Ik ben daar ook eens iemand tegengekomen die duidelijk doodsbang was en totaal niet op honden had gerekend (jouw voorbeeld klopt denk ik aardig :ok: ). Ze vluchtte achter een boom en dat is voor mijn honden zeeeeer interessant :mrgreen: Toen heb ik mijn honden direct terug geroepen en aangelijnd.
En even de waarschuwing dat het een honden-losloopgebied is.
De keuze kan die persoon dan zelf verder maken. Doorlopen of toch maar ergens anders gaan lopen.
Afbeelding
Jaap*
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jachthonden

Ongelezen bericht door Jaap* »

Even losstaand van het feit dat ik nooit begrijp waarom je met je zondagse kloffie aan (en vast zo'n stinkende parfumwolk er omheen :wink: ) naar een bos gaat, met of zonder hond, vind ik het wel knap van je, en bijzonder vreemd om zo'n pupje met een paraplu te gaan slaan :piew:
Ik kan me best voorstellen dat je dan even met je mond vol tanden staat.
(Als je overigens wel een paraplu meeneemt naar het bos, omdat je denkt dat het gaat regenen, doe je toch niet tegelijkertijd een witte jas aan? :mrgreen: )
Twee honden, 't waren hele nette, hechtten zeer aan het fatsoen.
Ze gingen eerst een boom opzetten, om aldaar hun plas te doen.
ranetje
Zeer actief

Jaap* schreef:Even losstaand van het feit dat ik nooit begrijp waarom je met je zondagse kloffie aan (en vast zo'n stinkende parfumwolk er omheen :wink: ) naar een bos gaat, met of zonder hond, vind ik het wel knap van je, en bijzonder vreemd om zo'n pupje met een paraplu te gaan slaan :piew:
Ik kan me best voorstellen dat je dan even met je mond vol tanden staat.
(Als je overigens wel een paraplu meeneemt naar het bos, omdat je denkt dat het gaat regenen, doe je toch niet tegelijkertijd een witte jas aan? :mrgreen: )
:smile: :smile: :smile:
Jij denkt praktisch :wink:
Mevrouwen (en mijnheren) die in het bos wandelen met witte broek aan, denken volgens mij nooit praktisch :mrgreen:
Afbeelding
Ingrid48
Zeer actief
Mijn ras(sen): 3 Griekse meiden
Aantal honden: 3

plu

Ongelezen bericht door Ingrid48 »

Ik vind het ook netjes opgelost :ok:

Ik zou mijn grote mond niet kunnen houden en daar later weer spijt van gekregen hebben :roll: Op jouw manier hou je het netjes en je laat het haar toch weten....

groetjes, Ingrid
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Nou ja zeg, dat is toch niet normaal?? :eek:

ik had die zg mevr in witte broek een klap gegeven, zo ben ik dan ook weer. :ok:

Gelukkig was ita niet erg onder de indruk. :wink:
Je hebt het netjes opgelost, ik zou dat zo niet kunnen. :N:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik had de witte broek van dat misselijke mens helemaal ondergeschopt met zand en gezegd: "eens kijken of je mij nu ook een klap durft te geven!".
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

Een dodelijke blik toewerpen en je hondje meenemen, is volgens mij veel effectiever dan gaan schelden :wink: Ik had misschien 1 opmerking gemaakt, maar vind het veel belangrijker om rustig te blijven mbt Bram.

Wat een idioot zeg, beetje er op los slaan terwijl ze niet eens opsprong!
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
ranetje
Zeer actief

Zoek stok! schreef:Een dodelijke blik toewerpen en je hondje meenemen, is volgens mij veel effectiever dan gaan schelden :wink: Ik had misschien 1 opmerking gemaakt, maar vind het veel belangrijker om rustig te blijven mbt Bram.

:mrgreen:
Nou moet ik mevrouw ook een beetje verdedigen.
Ze sloeg er niet op los, ze gaf één klap :wink:

Maar dat ze die klap gaf vond ik raar en onjuist en........

Ik vind het in het belang van Ita ook beter om rustig te blijven.
Ik denk dat ik het ook niet anders kan :mrgreen:
Afbeelding
Rami
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!

Ongelezen bericht door Rami »

ranetje schreef:
Zoek stok! schreef:Een dodelijke blik toewerpen en je hondje meenemen, is volgens mij veel effectiever dan gaan schelden :wink: Ik had misschien 1 opmerking gemaakt, maar vind het veel belangrijker om rustig te blijven mbt Bram.

Ja, zo gaat dat natuurlijk. Je hebt sowieso met je eigen karakter te maken. :wink:
Want hoewel ik verstandelijk er van overtuigd ben dat het goed is om niet te veel poeha te maken (voor de pup dus) zou ik - voor dat ik dat had kunnen beredeneren - al uit mijn slof geschoten zijn. :oeps:
(Want is ze nu helemaal gek, pupje meppen met een paraplu... :devil: )
Afbeelding
Zoek stok!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd

Ongelezen bericht door Zoek stok! »

ranetje schreef:

Hahaha, ik ben te sensatiebelust bedoel je met m'n 'er op los slaan' :mrgreen:

Nou wees maar blij dat je het zo doet. Het viswijfgescheld vind ik altijd weinig fraai en ik heb daarna ook absoluut geen goed gevoel over mezelf.
Afbeelding

Linda, Izzie en Bram
ranetje
Zeer actief

Zoek stok! schreef:
ranetje schreef:

Hahaha, ik ben te sensatiebelust bedoel je met m'n 'er op los slaan' :mrgreen:
:ok:
Afbeelding
Limanade
Zeer actief
Mijn ras(sen): Bullterrier

Ongelezen bericht door Limanade »

als iemand mijn hond zo zou slaan dan was die paraplu ergens gekomen waar het heeeeeel donker was.. en de broek niet meer wit maar rood :devil:
Afbeelding

Wil je vlinders in je buik? Prop een rups in je reet!
Golden Stanley

Ongelezen bericht door Golden Stanley »

Tjonge, wat een geduld heb jij. :roll: Ik hoop maar nooit zo'n witte broek tegen te komen.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”