Wanneer moeten we ongeveer overgaan op 2x per dag en wanneer 1x?
Alvast bedankt
Moderator: moderatorteam

dat lamsvlees van pedigree is dat uit blik?Jordi schreef:Prins ProCare Puppy&Junior en af en toe doen we er lamsvlees van Pedigree doorheen (ook puppy/junior) =)minhie schreef:wat eet de hond?
Soms wel, soms niet. We hebben namelijk soms uit zo'n zakje en soms uit blik. Blik is speciaal voor pupp'sdat lamsvlees van pedigree is dat uit blik?

Voor de lekkere trek kun je beter een pakje uit de diepvries kopen bij de supermarkt, bijvoorbeeld smuldier ofzo. Is veel gezonder dan blikvoer en volgens mij nog goedkoper ookSannePP schreef:Ik lees dat Pedigree uit blik niet knap goed is voor de hond. Welk blikvoer is dan beter? (gewoon voor de lekkere bek zo af en toe)
Het is zeker goedkoper! als je het maar als lekkernij doet dan kan je zelfs de niet complete variant geven (nog steeds beter dan blikvlees) en dat gaat ook geweldig!C@rmen schreef:Voor de lekkere trek kun je beter een pakje uit de diepvries kopen bij de supermarkt, bijvoorbeeld smuldier ofzo. Is veel gezonder dan blikvoer en volgens mij nog goedkoper ookSannePP schreef:Ik lees dat Pedigree uit blik niet knap goed is voor de hond. Welk blikvoer is dan beter? (gewoon voor de lekkere bek zo af en toe)