Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Dierenarts in Den Haag
Moderator: moderatorteam
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
Dierenarts in Den Haag
Omdat ik ben verhuisd en dus niet zomaar meer even langs mijn oude DA langs kan gaan (helaas) ben ik op zoek naar een nieuwe. Met Benno's laatste enting ben ik bij de Leyweg geweest maar eigenlijk vond ik dit niet echt wat.
Ziva moet binnenkort weer geënt worden dus ik dacht dan kan ik mooi eens een keertje kijken bij een dierenarts. Maar er zitten er hier zo veel, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. We wonen in Zuid-West maar het hoeft niet per se om de hoek te zijn.
Ziva moet binnenkort weer geënt worden dus ik dacht dan kan ik mooi eens een keertje kijken bij een dierenarts. Maar er zitten er hier zo veel, dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. We wonen in Zuid-West maar het hoeft niet per se om de hoek te zijn.
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding foto
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
In liefdevolle herinnering; Job & Floor
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Ik heb zelf goede ervaringen met deze; http://www.keerhoeve.nl/
De ervaringen die ik bij diverse DA's in Den Haag heb gehad zijn treurig maar misschien heeft iemand anders van hier wel goede ervaringen.
De ervaringen die ik bij diverse DA's in Den Haag heb gehad zijn treurig maar misschien heeft iemand anders van hier wel goede ervaringen.
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- *Silvia*
- Zeer actief
- markdh
- Zeer actief
-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
- Lysette
- Zeer actief
- Contacteer:
- Ozzfest
- Zeer actief
Ik ben vandaag voor het eerst in Den Haag naar een DA geweest,we hebben voor Dhr Makker gekozen,en dat is niet tegengevallen.
Ozzy zijn inentingen bleken namenlijk nog niet helemaal in orde te zijn..DA heeft alle tijd genomen om hem op zijn gemak te stellen,en toen Ozzy in shock raakte op de tafel en alles liet lopen (schijnt zo nu en dan voor te komen bij enten) heeft hij een prikje gehad om weer bij te komen (tandvlees was ook helemaal bleek),en op zn gemak gesteld.
We gingen nog even met hem de wachtkamer in en toen zijn de DA en daaropvolgend de assistente nog even wezen kijken of we alweer weg mochten.
De assistente was ook lekker vrolijk,en dat zijn toch dingen die ik belangrijk vind
Ozzy zijn inentingen bleken namenlijk nog niet helemaal in orde te zijn..DA heeft alle tijd genomen om hem op zijn gemak te stellen,en toen Ozzy in shock raakte op de tafel en alles liet lopen (schijnt zo nu en dan voor te komen bij enten) heeft hij een prikje gehad om weer bij te komen (tandvlees was ook helemaal bleek),en op zn gemak gesteld.
We gingen nog even met hem de wachtkamer in en toen zijn de DA en daaropvolgend de assistente nog even wezen kijken of we alweer weg mochten.
De assistente was ook lekker vrolijk,en dat zijn toch dingen die ik belangrijk vind
-
Tiny
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Fijn dat jij wel een goede ervaring met hem hebt opgedaan, dat geeft een fijn gevoel als je nog eens moet
Ik helaas niet met hem maar dat wilt niet zeggen dat het een slechte DA is, alleen is de klik er niet tussen hem en mij en dat vind ik belangrijk, buiten het feit dat hij goed voor mijn honden is 
In lieve herinnering
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
&
Akira 16-08-2021
- Ozzfest
- Zeer actief
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
Voor entingen e.d ga ik naar de DA hier in Zoetermeer, maar voor wat andere zaken bijv. operaties ga ik naar de dierenkliniek die zowel in Den Haag als in Wassenaar zit..
Vooral de vrouwelijke DA vind ik erg vriendelijk en die knikt ook goedkeurend als je het over KVV hebt ipv over brokken te beginnen
Vooral de vrouwelijke DA vind ik erg vriendelijk en die knikt ook goedkeurend als je het over KVV hebt ipv over brokken te beginnen