Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De eerste 3 kippennekken zijn verorberd

Forum voor opmerkingen en vragen over alle soorten hondenvoer. Over kant en klare hondenbrokken, kvv tot rauwvoer.

Moderator: moderatorteam

Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

De eerste 3 kippennekken zijn verorberd

Ongelezen bericht door Frenk »

Frenk heeft zojuist zijn eerste 3 kippennekken verorberd.

En zal ik je wat zeggen... Ik vond (vind) het doodeng :N: De eerste ging na wat geknaag hap, slik, naar binnen. De andere twee heb ik vastgehouden en daar knipte hij stukken vanaf. Ik weet echter zeker dat als ik die had losgelaten, dat hij ze na ze van boven naar beneden in te knagen ook in 1 keer had doorgeslikt :eek:

Volgens mij ben ik er een stuk meer van onder de indruk dan Frenk :mrgreen:

Ik geef toe, ik ben een stresskip. Ik zit me nu af te vragen wanneer ik nou zeker weet dat er niet iets misgaat... Kunnen jullie mij geruststellen? :N:
Afbeelding
Dondersteen
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kooikerhondjes

Ongelezen bericht door Dondersteen »

Je zou ze eerst even kunnen platslaan. :wink:

Ik heb dat nooit gedaan ,hier kauwen er 3 keer op en weg is het en nooit een probleem.

Je kan dan beter iets groters geven als je het eng vindt bijvoorbeeld een kipkarkas,die kunnen ze niet in een keer doorslikken.
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Dondersteen schreef:Je zou ze eerst even kunnen platslaan. :wink:

Ik heb dat nooit gedaan ,hier kauwen er 3 keer op en weg is het en nooit een probleem.

Je kan dan beter iets groters geven als je het eng vindt bijvoorbeeld een kipkarkas,die kunnen ze niet in een keer doorslikken.
:mrgreen: nee, ik bedoel nu, vanavond. Of is het zo, dat als ze binnen zijn dat het goed is?
Afbeelding
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Frenk schreef:
Dondersteen schreef:Je zou ze eerst even kunnen platslaan. :wink:

:mrgreen: nee, ik bedoel nu, vanavond. Of is het zo, dat als ze binnen zijn dat het goed is?
Ik ga je geruststellen. :wink:
Je hebt het vastgehouden en Frenk heeft goed geknaagd/geknipt.
Dat heeft ie iig goed gedaan, het is verbazingwekkend hoe snel ze het door hebben. :ok:
Dat gaat bijna vanzelf..
Verder ga ik mee met bovenstaand advies om hem es een keer kipharkas te geven.
Dat is een stuk groter en kan ie niet in 1 keer opeten.

Het komt vast allemaal goed, ik heb de eerste keer dat ik mijn honden een rauwe kippepoot gaf ook doodsangsten uitgestaan. :N:
Ik wachte tot mijn vriend thuis , puur in het geval van... :wink: , dus de *eng* factor is best normaal in het begin.

Verder, ga morgen naar zijn poep kijken.
En het is normaal als je daar wat onverteerde botrestjes vind, niks om je druk over te maken. :wink:

Het kan ook zijn dat de ontlasting misschien wat dun is of juist wat witachtig en droog, de zg *krijtpoep*.

Het is voor Frenk ook even omschakelen kwa spijsvertering.
En heb je het bottendocument al gelezen?
Staat ook in het voeding gedeelte.
En op de rauw voer fora die ik * gepeebeed * had daar kun je enorm veel lezen , ook in de bibliotheek, mits je aangemeld bent. :ok:

Maar nogmaals, het komt allemaal goed en als je eenmaal begonnen bent en enthousiast bent dan berg je maar en is er geen weg meer terug. :cheer:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door ignit »

Lang geleden had ik mijn eerste barfnest. Toen de pups iets ouder waren dan vier weken, kregen ze hun eerste kippennek. Aan een stuk.
Alle pups begonnen razend enthousiast te trekken en te eten, maar er was een slimme bij. Die rook aan de nek, liep er eens omheen, pakte een uiteinde en fffffft zoog de hele nek naar binnen. :N: :N:
Paniek. Voor niets, want ik heb nooit iets in de ontlasting gevonden dat op een stukje bot leek. :mrgreen:

Kippennekken zijn de veiligste rauwe botten met vlees om mee te beginnen. Kan gewoon niet fout gaan. :ok:

Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
http://www.barf-natuurlijk.nl
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Frenk schreef: :mrgreen: nee, ik bedoel nu, vanavond. Of is het zo, dat als ze binnen zijn dat het goed is?
kan echt geen kwaad, Mellie slikt ze ook altijd heel door en ik vind nooit iets terug en hij is ook nooit verstopt :wink:
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

ignit schreef:Lang geleden had ik mijn eerste barfnest. Toen de pups iets ouder waren dan vier weken, kregen ze hun eerste kippennek. Aan een stuk.
Alle pups begonnen razend enthousiast te trekken en te eten, maar er was een slimme bij. Die rook aan de nek, liep er eens omheen, pakte een uiteinde en fffffft zoog de hele nek naar binnen. :N: :N:
Paniek. Voor niets, want ik heb nooit iets in de ontlasting gevonden dat op een stukje bot leek. :mrgreen:

Kippennekken zijn de veiligste rauwe botten met vlees om mee te beginnen. Kan gewoon niet fout gaan. :ok:

Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
:cheer:
Nóg meer geruststelling, en dat van een *rauwvoer expert.* :wink: :ok:
Ignit, jij geeft je honden toch al heel lang rauw voedsel?
Iets van 10 jaar ofzo?
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Ben begonnen eind 1998, maar heb er langer dan een half jaar over gedaan om de honden helemaal over te schakelen. Met FarmFood als brok.
Ignit.
Hutsje
Zeer actief
Mijn ras(sen): moddercockers
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Hutsje »

ignit schreef:Ben begonnen eind 1998, maar heb er langer dan een half jaar over gedaan om de honden helemaal over te schakelen. Met FarmFood als brok.
Ignit.
ik ook, en heb ook nog een hele tijd een combi van rauw, kvv en brok (ook farmfood) gegeven. Huts krijgt nu 9 jaar vers.
Afbeelding
ien
Erelid
Contacteer:

Ongelezen bericht door ien »

Hutsje schreef:
ignit schreef:Ben begonnen eind 1998, maar heb er langer dan een half jaar over gedaan om de honden helemaal over te schakelen. Met FarmFood als brok.
Ignit.
ik ook, en heb ook nog een hele tijd een combi van rauw, kvv en brok (ook farmfood) gegeven. Huts krijgt nu 9 jaar vers.
iets later, 1999 ben ik Cold Turky overgestapt op BARF met Luca , zij was pas 9 maanden toen ik haar kreeg, dus die heeft een korte tijd brokken gehad.
Toen was er al info van Ignit op het net te vinden en zo lerende verder gegaan.
Blanca heeft nooit brokken gehad.
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Bedankt voor alle steun en geruststellingen! :cheer: :ok:

Mijn verhaal/voedingskeuzes:
Toen ik Frenk kreeg zat hij op brokken. Hij wilde ze echter niet eten. Omdat hij giardia had ben ik hem eerst op advies van de dierenarts gaan aansterken met Hills I/D. Al na een week of 2/3 ben ik overgegaan op rodi, maar dat komt omdat wij thuis heel lang energique gevoerd hebben. KVV kende ik dus al. Energique vindt Frenk alleen niet lekker (en was/is ook nog eens moeilijk verkrijgbaar). Toch werd ik van rodi niet heel gelukkig (en Frenk ook niet) Na rodi kwam duck, maar na een week of 3 wil hij dat niet meer eten. Daarom dus nu CB als basis. Dat ziet er erg goed uit en Frenk vliegt erop af.

De kippennekken en misschien een visje of karkas op z'n tijd zijn voor mij extra. Karnemelk en vuile pens zijn daarentegen weer standaard.

Zijn eerste drol (ja, ik ben tegenwoordig een heuse drollenkieker :N: :mrgreen: ) was wat zachter en lichter. Ik ben heel benieuwd naar morgen :cheer:
Afbeelding
bri
Zeer actief

Ongelezen bericht door bri »

Frenk schreef:Zijn eerste drol (ja, ik ben tegenwoordig een heuse drollenkieker :N: :mrgreen: ) was wat zachter en lichter. Ik ben heel benieuwd naar morgen :cheer:
hahaha :smile:
hoe herkenbaar..
mijn vriend laat altijd de honden 's ochtends uit. als hij dan terug is is het eerste wat ik vraag: "hebben de honden gepoept?" "hoe zag het er uit?"

je wordt een echt drollenkenner :ok:

wij "barfen" nu zo'n 2 maand volledig, daarvoor hebben ze een hele poos carnibest gehad, ook nog een combi van carnibest en farmfood.
in het begin was het even wennen en hield ik alles vast..
maar mijn ervaring is ook: hoe groter het stuk vlees, hoe meer ze moeten kauwen..
ik gaf ze ook wel eens een hele kip, dat moeten ze wel goed kauwen..
echt waar: het went en na een poosje heb je een echt krakertje in huis! :mrgreen:
De weg is lang als je blijft struikelen
Afbeelding
http://www.mijnalbum.nl/Album=WR3VNSHU
pootjes van Femke en Toby
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel
Aantal honden: 1

Re: De eerste 3 kippennekken zijn verorberd

Ongelezen bericht door tekkel »

Frenk schreef:Frenk heeft zojuist zijn eerste 3 kippennekken verorberd.

En zal ik je wat zeggen... Ik vond (vind) het doodeng :N: De eerste ging na wat geknaag hap, slik, naar binnen. De andere twee heb ik vastgehouden en daar knipte hij stukken vanaf. Ik weet echter zeker dat als ik die had losgelaten, dat hij ze na ze van boven naar beneden in te knagen ook in 1 keer had doorgeslikt :eek:
Op zo'n klein kippestrotje van de poelier wordt hier ook nauwelijks gekauwd. Tegenwoordig koop ik biologische kippenekken bij het carnibestvrouwtje, die zijn een stuk groter, wel een centimeter of tien à vijftien lang. Daar wordt wel behoorlijk op gekauwd.

De eerste botten die ik gaf waren kippevleugeltjes, en die sloeg ik dan eerst een beetje kapot met de achterkant van m'n grote mes. Zo'n vleugeltje (gewoon uit zo'n bak met een stuk of 12 erin van Albert Heijn) is een stuk groter dan zo'n strotje, daar móeten ze wel flink op kauwen :wink:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
Frenk
Zeer actief

bri schreef:
Frenk schreef:Zijn eerste drol (ja, ik ben tegenwoordig een heuse drollenkieker :N: :mrgreen: ) was wat zachter en lichter. Ik ben heel benieuwd naar morgen :cheer:
hahaha :smile:
hoe herkenbaar..
mijn vriend laat altijd de honden 's ochtends uit. als hij dan terug is is het eerste wat ik vraag: "hebben de honden gepoept?" "hoe zag het er uit?"

je wordt een echt drollenkenner :ok:

wij "barfen" nu zo'n 2 maand volledig, daarvoor hebben ze een hele poos carnibest gehad, ook nog een combi van carnibest en farmfood.
in het begin was het even wennen en hield ik alles vast..
maar mijn ervaring is ook: hoe groter het stuk vlees, hoe meer ze moeten kauwen..
ik gaf ze ook wel eens een hele kip, dat moeten ze wel goed kauwen..
echt waar: het went en na een poosje heb je een echt krakertje in huis! :mrgreen:
:ok:

Frenk is nu 6,5 kilo, wat neerkomt op ongeveer 300gr CB per dag. Als ik hem dan dus vuile pens, kippennekken (of vleugels), vis of een hele kip erbij wil geven, geldt dan ook gewoon het gewicht? Of is een ons CB anders dan een ons kippennekken?
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

tekkel schreef:Op zo'n klein kippestrotje van de poelier wordt hier ook nauwelijks gekauwd. Tegenwoordig koop ik biologische kippenekken bij het carnibestvrouwtje, die zijn een stuk groter, wel een centimeter of tien à vijftien lang. Daar wordt wel behoorlijk op gekauwd.

De eerste botten die ik gaf waren kippevleugeltjes, en die sloeg ik dan eerst een beetje kapot met de achterkant van m'n grote mes. Zo'n vleugeltje (gewoon uit zo'n bak met een stuk of 12 erin van Albert Heijn) is een stuk groter dan zo'n strotje, daar móeten ze wel flink op kauwen :wink:
Ik heb ook de kippennekken van het CBvrouwtje. Maar, ik zal eens wat kippenvleugeltjes halen, dat klinkt wel goed. En een hele kip, ga je daarvoor naar ene poelier of haal je die ook gewoon bij de AH?

En geef jij ook wel eens vis? Zo ja, welke dan? Ik ben ergens toch wat huiverig voor graatjes namelijk... Of is dat nergens voor nodig?
Afbeelding
bri
Zeer actief

ik haal af en toe hele braadkuikens uit het vriesvak bij de c1000 of aldi/lidl etc.
zijn lekkere zachte botjes en de kuikens kosten dan zo'n 2,50 euro. als je een hele kip koopt in de koeling bij bv de albert heijn, dan betaal je al gauw 5 euro. (bovendien is het vaak een wat oudewre kip, dus de botten zijn harder)
in zo'n braadkuiken zit binnenin een zakje met daarin de ingewanden en het nekje.
ik reken zo'n kuiken dan als compleet (weegt al gauw een kilo hoor!, dus daar kan frenk een paar dagen mee vooruit)

visjes kun je prima geven!!
als je bv sardientjes of panharing geeft kun je dat als compleet rekenen. ook tonijn, zalm of sardientjes uit blik zijn prima te doen. (wel op waterbasis en niet op olie)
voor een klein hondje ben ik toch wat huiverig met grotere vissen zoals bv een zalmrug of een zalmkop,
maar daarentegen een makreelkop moet ie makkelijk aan kunnen, dan hoef je ook niet bang te zijn voor graatjes, want die zijn makkelijk te verteren (dat geldt ook voor beginnersvisjes als sardientjes en panharing)

heb je al wel eens gedacht aan eendennekken of kipkarkasjes?prima opvoler als hij de kippennekken makkelijk kauwt en verteert

als frenk nu zo'n 300 gram per dag krijgt en je wilt hem een maaltijd van 300 gram aan kippennekken voorzetten, dan zou ik dat inderdaad wel als het dubbele rekenen.
maar het is dan voor die dag niet "compleet"
geen ramp als hij een paar keer per week wat extra's krijgt, het basismenu bestaat dan toch uit carnibest.
het wordt wel een ander verhaal als je de carnibest echt wil gaan combineren met het barfspul. (dus 50/50)

dan reken je het carnibest als compleet en alles wat je daarnaast geeft moet je min of meer ook "compleet" maken
wel een beetje lastig rekenen, ik zou er dan bv geen orgaan meer bijgeven, of iig heel weinig, omdat er al vrij veel orgaan in carnibest zit.
die combi van carnibest en barf, en het lastige rekenwerk heeft mij toen besluiten om helemaal over te stappen op barf..
(en het is ook nog goedkoper...voor carnibest betaal je al gauw 3.25 per kilo, terwijl ik nu rond de 2 euro per kilo betaal aan barfspul, bovendien weet ik zo wat ik voer)

heb je al eens op sites al barfplaats en voernatuurlijk gekeken? daar staat enorm veel informatie op en worden er veel vragen gesteld zoals de jouwe.
Ik vind wel dat je er goed mee bezig bent!
Afbeelding
Gaia
Zeer actief
Mijn ras(sen): xPuli

Ongelezen bericht door Gaia »

ignit schreef:Lang geleden had ik mijn eerste barfnest. Toen de pups iets ouder waren dan vier weken, kregen ze hun eerste kippennek. Aan een stuk.

Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
waaa, ik ben zo blij dat ik een overdreven kauwer heb :N: omg, ik was denk ik gaan ijsberen rond het huis hoe zo'n klein beest zo veel kip op kan hebben en het overleven!

Anyhows, ik voer ook kippennekken, maar Gaia kauwt alles overdreven en dat wat niet lekker zit, spuugt ze ala minute uit om het weer te verorberen. Zoals gezegd, voer ik ook nooit als ik al zit te eten.
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

ien schreef:
Hutsje schreef:
Ignit.
iets later, 1999 ben ik Cold Turky overgestapt op BARF met Luca , zij was pas 9 maanden toen ik haar kreeg, dus die heeft een korte tijd brokken gehad.
Toen was er al info van Ignit op het net te vinden en zo lerende verder gegaan.
Blanca heeft nooit brokken gehad.
dat toen was via die yahoolijsten
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Frenk schreef:
tekkel schreef:Op zo'n klein kippestrotje van de poelier wordt hier ook nauwelijks gekauwd. Tegenwoordig koop ik biologische kippenekken bij het carnibestvrouwtje, die zijn een stuk groter, wel een centimeter of tien à vijftien lang. Daar wordt wel behoorlijk op gekauwd.

Ik heb ook de kippennekken van het CBvrouwtje. Maar, ik zal eens wat kippenvleugeltjes halen, dat klinkt wel goed. En een hele kip, ga je daarvoor naar ene poelier of haal je die ook gewoon bij de AH?

En geef jij ook wel eens vis? Zo ja, welke dan? Ik ben ergens toch wat huiverig voor graatjes namelijk... Of is dat nergens voor nodig?
je kan in principe alle vis geven (behalve kogelvis maar dat is bijna niet te krijgen hier). als je het rauw geeft hoef je niet bang te zijn voor de graten, dat werkt hetzelfde als met bot ;).
hier krijgen ze 1 keer per week vis, alle soorten, van schol tot wijtiing, zalm, etc.
Afbeelding
Rich
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Rich »

Ik geef toe, ik ben een stresskip.
hebben die ook nekken? :mrgreen: Hier nooit enig probleem gehad met nekken. Peanuts voor de gemiddelde hond. Geitenribben daarentegen hebben we weleens een vervelend avontuurtje mee gehad. Vond ie het lekker?

richard
Frenk
Zeer actief

Rich schreef:
Ik geef toe, ik ben een stresskip.
hebben die ook nekken? :mrgreen: Hier nooit enig probleem gehad met nekken. Peanuts voor de gemiddelde hond. Geitenribben daarentegen hebben we weleens een vervelend avontuurtje mee gehad. Vond ie het lekker?

richard
Hij vindt het 1 groot feest :mrgreen: Niet dat ik ze vasthou overigens, dan duurt het hem te lang :pffff: Hij knaagt ze een beetje zacht en slurpt ze dan op :N:

Met een echt vuile pens lapje (ipv gemalen) was hij trouwens wel mooi even zoet.

Maar hij vindt de CB ook al helemaal geweldig, ik kan nou niet zeggen dat hij enthousiaster wordt van een kippennek dan van een bak CB :19:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

Hutsje schreef:je kan in principe alle vis geven (behalve kogelvis maar dat is bijna niet te krijgen hier). als je het rauw geeft hoef je niet bang te zijn voor de graten, dat werkt hetzelfde als met bot ;).
hier krijgen ze 1 keer per week vis, alle soorten, van schol tot wijtiing, zalm, etc.
Morgen op de makrt even langs de visboer dus :ok:
Afbeelding
Frenk
Zeer actief

bri schreef:heb je al eens op sites al barfplaats en voernatuurlijk gekeken? daar staat enorm veel informatie op en worden er veel vragen gesteld zoals de jouwe.
Ik vind wel dat je er goed mee bezig bent!
Ik vind BP een beetje onoverzichtelijk, maar dat ligt vast aan mij. Verder bedankt voor de rest van je antwoorden!
Afbeelding
Hutsje
Zeer actief

Frenk schreef:
Hutsje schreef:je kan in principe alle vis geven (behalve kogelvis maar dat is bijna niet te krijgen hier). als je het rauw geeft hoef je niet bang te zijn voor de graten, dat werkt hetzelfde als met bot ;).
verse hele sardienen gaan er vaak goed in ;)
Afbeelding
bri
Zeer actief

Frenk schreef:
Als je ze een beetje lief aankijkt krijg je vaak de (rest) vissekoppen gratis of voor een prikkie
Afbeelding
ignit
Zeer actief
Contacteer:

Gaia schreef:

Vriendelijke groet,
Ignit Bekken.
waaa, ik ben zo blij dat ik een overdreven kauwer heb :N: omg, ik was denk ik gaan ijsberen rond het huis hoe zo'n klein beest zo veel kip op kan hebben en het overleven!

Anyhows, ik voer ook kippennekken, maar Gaia kauwt alles overdreven en dat wat niet lekker zit, spuugt ze ala minute uit om het weer te verorberen. Zoals gezegd, voer ik ook nooit als ik al zit te eten.
Ik zat ook flink in de zenuwen. Heb de pup een halsbandje omgedaan, de dierenarts gebeld om te vragen of ik hem snachts uit zijn bed mocht bellen, elk half uur gekeken of het wel goed ging en hij heeft snachts in een doosje naast mijn bed geslapen.
Niets aan de hand. :mrgreen:
Ignit
tekkel
Erelid
Mijn ras(sen): Standaard ruwhaar tekkel

Ongelezen bericht door tekkel »

Frenk schreef:En geef jij ook wel eens vis? Zo ja, welke dan? Ik ben ergens toch wat huiverig voor graatjes namelijk... Of is dat nergens voor nodig?
Ik koop meestal van die diepvriesblokken koolvis van AH/Euroshopper van een ons per stuk.
Maar ook wat Hutsje zegt: kleine verse sardientjes van de markt gaan er hier ook prima in.
Ik ben niet zo van de zalmkoppen: dat is me nog te herkenbaar :mrgreen: en ik vind dat allemaal wel erg hard. Al denk ik niet dat de hond daar een probleem mee zou hebben: die vreet alles :wink: Maar ik wil ook niet ineens ergens een oog vinden :eek:
"No matter how little money and how few possessions you own, having a dog makes you rich."
bekkie
Zeer actief

Ongelezen bericht door bekkie »

tekkel schreef:
Frenk schreef:En geef jij ook wel eens vis? Zo ja, welke dan? Ik ben ergens toch wat huiverig voor graatjes namelijk... Of is dat nergens voor nodig?
Ik koop meestal van die diepvriesblokken koolvis van AH/Euroshopper van een ons per stuk.
Maar ook wat Hutsje zegt: kleine verse sardientjes van de markt gaan er hier ook prima in.
Ik ben niet zo van de zalmkoppen: dat is me nog te herkenbaar :mrgreen: en ik vind dat allemaal wel erg hard. Al denk ik niet dat de hond daar een probleem mee zou hebben: die vreet alles :wink: Maar ik wil ook niet ineens ergens een oog vinden :eek:
laat je die blokjes gewoon ontdooien en dan geven? voor de kat moet het namelijk gekookt anders hoeft ze het niet.
en die sardientjes, ik heb altijd het idee dat daar iets van zout ofzo overheen zit?
Afbeelding
marian*
Erelid
Mijn ras(sen): Drentsche Patrijshond
Contacteer:

Ongelezen bericht door marian* »

bekkie schreef:laat je die blokjes gewoon ontdooien en dan geven?
Ik geef ze ook koolvisfilet (Aldi/Lidl) en dat ontdooi ik eerst.
Voor sardientjes uit blik doen ze hier een moord :mrgreen:
Afbeelding
Uit het oog maar nooit uit het hart
Max 24/8/'94-11-4-'11,Bente 27/4/'99-23/11/'10
Tiny
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Tiny »

Kan je die kippennekken gewoon bij de poelier kopen? Ik wil dat ook wel eens proberen. Vind het wel eng want Beau is echt hap slik weg maar Jeda is heel beheerst. Ze heeft een keer een looppoot gekregen en dat heeft ze heel netjes gedaan (hé Ien :mrgreen: )
In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky

voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010

Beau 08-11-2001 - 30-07-2011

&
Akira 16-08-2021
Plaats reactie

Terug naar “Voeding”