Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Neusje verkleurt?
Moderator: moderatorteam
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
- Aantal honden: 1
Neusje verkleurt?
Het is zo raar. Lara had altijd een pikzwart neusje, maar nu (vooral aan de randjes van de neusvleugels) wordt het roze/zalm kleurig! Kan dit pigmentsverlies zomaar? Heeft het een oorzaak?
Ze heeft er geen last van ofzo, maar ik vind het raar. Want als dit gebeurt bij een hondje met stamboom waarmee je shows wilt gaan lopen, kun je volgens mij wel vertrekken?
Ze heeft er geen last van ofzo, maar ik vind het raar. Want als dit gebeurt bij een hondje met stamboom waarmee je shows wilt gaan lopen, kun je volgens mij wel vertrekken?
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
- Marie-Josée
- Erelid
- Mijn ras(sen): Havanezer
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Een van mijn vorige collies heeft dat ook gehad. Rond haar 3e of 4e jaar verdween een groot deel van het zwarte pigment uit haar neus. Ze heeft tot aan haar 8e jaar met een half roze neus gelopen en daarboven met een roze halfronde plek op de huid waar alleen dun wit haar opgroeide. De da noemde het een vlinderneus.
Tegen de tijd dat ze 8 was, werd de neus vanzelf weer donkerder en verdween de roze plek erboven.
Ze heeft er ook nooit last van gehad, behalve dat ik er in de zomer sunblock op smeerde omdat het anders snel verbrandde.
Tegen de tijd dat ze 8 was, werd de neus vanzelf weer donkerder en verdween de roze plek erboven.
Ze heeft er ook nooit last van gehad, behalve dat ik er in de zomer sunblock op smeerde omdat het anders snel verbrandde.

- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
Maggie had dat ook, het heet hier een winterneus. Ik heb wel gehoord dat je bij de homeopaat een middletje ervoor kan kopen, iets met bessen..ik weet niet de exacte naam..
Het komt vaak voor bij labradors en retrievers..Maggie's neus is nooit meer zwart geworden..jammer dan..nu heb ik een roze neus om te kussen..
Het komt vaak voor bij labradors en retrievers..Maggie's neus is nooit meer zwart geworden..jammer dan..nu heb ik een roze neus om te kussen..
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer: