Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
oproep: wie vliegt vanaf Jerez, Sevilla of Malaga...
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
oproep: wie vliegt vanaf Jerez, Sevilla of Malaga...
Hallo,
in een asiel in Zuid-Spanje zit een hond die wij graag in ons huis zouden willen opnemen. Wij zijn op zoek naar iemand die een vliegreis heeft gepland vanaf Sevilla, Malaga of Jerez de la Frontera naar Schiphol, Brussel of een luchthaven in het Duitse Ruhrgebied, en die haar voor ons zou willen meenemen.
De hond, genaamd Grandi, is onlangs medisch behandeld. Ze heeft daarvan enige terugslag gekregen maar is inmiddels weer goed aan het herstellen, ze moet alleen nog even flink aankomen. We hopen dan ook dat ze over enkele weken weg zal kunnen.
De persoon die haar mee wil nemen hoeft alleen maar als begeleider tijdens de vlucht op te treden, om de simpele reden dat honden niet alleen mogen reizen. De hond wordt door de asielmedewerkers gebracht naar het vliegveld van vertrek en ingecheckt, vanaf dan reist ze in een kennel in het ruim van het vliegtuig mee en vervolgens moet ze alleen door de passagier worden afgehaald bij de "bijzondere bagage" op het vliegveld. Wij zullen vervolgens klaar staan om haar over te nemen en mee naar huis te nemen.
Vanzelfsprekend nemen wij alle extra kosten (normaal gesproken enkele tientjes) voor het laten meevliegen van de hond op ons.
Als er iemand is, of als jullie iemand weten, die een dergelijke vliegreis heeft gepland en die misschien zou kunnen en willen helpen horen wij het heel erg graag! Voor reacties of meer informatie graag mailen naar i.m.stegeman@orange.nl
N.B. we zoeken echt iemand die vanaf een van de genoemde luchthavens vertrekt. Aanbod van vluchten vanaf andere delen van Spanje is heel lief aangeboden, maar echt te ver weg waardoor de reis voor de hond een te langdurige en gecompliceerde onderneming wordt - en dat willen we natuurlijk voorkomen.
in een asiel in Zuid-Spanje zit een hond die wij graag in ons huis zouden willen opnemen. Wij zijn op zoek naar iemand die een vliegreis heeft gepland vanaf Sevilla, Malaga of Jerez de la Frontera naar Schiphol, Brussel of een luchthaven in het Duitse Ruhrgebied, en die haar voor ons zou willen meenemen.
De hond, genaamd Grandi, is onlangs medisch behandeld. Ze heeft daarvan enige terugslag gekregen maar is inmiddels weer goed aan het herstellen, ze moet alleen nog even flink aankomen. We hopen dan ook dat ze over enkele weken weg zal kunnen.
De persoon die haar mee wil nemen hoeft alleen maar als begeleider tijdens de vlucht op te treden, om de simpele reden dat honden niet alleen mogen reizen. De hond wordt door de asielmedewerkers gebracht naar het vliegveld van vertrek en ingecheckt, vanaf dan reist ze in een kennel in het ruim van het vliegtuig mee en vervolgens moet ze alleen door de passagier worden afgehaald bij de "bijzondere bagage" op het vliegveld. Wij zullen vervolgens klaar staan om haar over te nemen en mee naar huis te nemen.
Vanzelfsprekend nemen wij alle extra kosten (normaal gesproken enkele tientjes) voor het laten meevliegen van de hond op ons.
Als er iemand is, of als jullie iemand weten, die een dergelijke vliegreis heeft gepland en die misschien zou kunnen en willen helpen horen wij het heel erg graag! Voor reacties of meer informatie graag mailen naar i.m.stegeman@orange.nl
N.B. we zoeken echt iemand die vanaf een van de genoemde luchthavens vertrekt. Aanbod van vluchten vanaf andere delen van Spanje is heel lief aangeboden, maar echt te ver weg waardoor de reis voor de hond een te langdurige en gecompliceerde onderneming wordt - en dat willen we natuurlijk voorkomen.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
Voor altijd in onze herinnering... Vigo (+02-11-2012); Esperanza (+19-06-2012); Ferro (+04-08-10); Grandi (+15-01-09); Moya (+01-02-08 ); Berta (+27-11-06); Ymke (+04-07-06); Nora (+02-12-05)
- Roelfien
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
-
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
Heel spannend inderdaad! Grandi is door haar hartworm-behandeling heen maar heeft helaas wel een terugslag gehad. Wilde slecht eten toen ze in quarantaine zat en is dus erg mager geworden en mogelijk speelt haar Leishmania (ja, dat heeft ze ook...) op. Het is dus even de vraag of ze haar in Spanje al willen laten gaan. Altijd een lastige afweging... kan ze beter hier herstellen of daar? Hier kan ze meer rust en aandacht krijgen... dat zeker. Maar daar staat dan wel weer de reis tegenover.
Zoals ik de laatste keer uit Spanje begrepen had eet ze weer goed en is ze vrolijk en blij sinds ze weer bij haar kennelmaatjes zit, maar ze is nog niet echt aangekomen.
Het is eigenlijk nu in handen van de mensen in Spanje, ook voor mij is het even afwachten. Heb net een mail gestuurd.
En waar zijn die nagelbijt-smilies als je ze nodig hebt...
Als het doorgaat is het inderdaad al snel, over iets meer dan een week...
Zoals ik de laatste keer uit Spanje begrepen had eet ze weer goed en is ze vrolijk en blij sinds ze weer bij haar kennelmaatjes zit, maar ze is nog niet echt aangekomen.
Het is eigenlijk nu in handen van de mensen in Spanje, ook voor mij is het even afwachten. Heb net een mail gestuurd.
En waar zijn die nagelbijt-smilies als je ze nodig hebt...
Laatst gewijzigd door jelle op 30 mei 2008 11:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes, Marielle, Sirena, Diaz, Rios en Boeli!

De duimen staan hier volop omhoog en als ze echt niet zou mogen vliegen dan regel ik een andere vlucht voor je maar in alle eerlijkheid, denk ik dat juist liefde, goede voeding, een heerlijk bedje zal maken dat het aansterkingsproces versnelt. Met alle respekt voor de mensen in Spanje hoor , ik ben ervan overtuigd dat ook hun hun uiterste best doen maar mijn ervaring met Door is dat vooral dat warme mandje, de rust die ze nooit in een asiel hebben doorslaggevend is geweest en ze was er echt heel slecht aan toe.jelle schreef: En waar zijn die nagelbijt-smilies als je ze nodig hebt...
Dus ik duim voor je

- Marianne4u
- Zeer actief
- petra1
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Teckel
- Aantal honden: 5
-
- Zeer actief
Wat lief van jeAddy schreef:8 juni, de vluchten die ik kan regelen zijn vaak op het laatste moment.petra1 schreef:Wat een goed nieuws!!
Enne Addy: wanneer is ietsje eerder??
Het hangt er nu vanaf of ze al mag vliegen dus mensen allemaal duimen dat ze kan komen

In lieve herinnering
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Jeda x ehh.. leuk zwart mormeltje,
Beau, Lhasa Apso
&
Akira, Siberian Husky
voor altijd in ons hart
Jeda 14-12-2004 - 23-07-2010
Beau 08-11-2001 - 30-07-2011
&
Akira 16-08-2021
Het is geluktTiny schreef:Wat lief van jeAddy schreef:8 juni, de vluchten die ik kan regelen zijn vaak op het laatste moment.petra1 schreef:Wat een goed nieuws!!
Enne Addy: wanneer is ietsje eerder??
Het hangt er nu vanaf of ze al mag vliegen dus mensen allemaal duimen dat ze kan komenEn natuurlijk duim ik voor een snelle thuiskomst.