ja ik weet het wel.Marieta schreef:aaaaaaaaahhhhhh joh als je er 3 hebt kan er toch nog wel een 4e bijOf je er nu 3 of 4 hebt.
maar in veldhoven is de belasting ook niet aan de lage kant voor honden.
en vriendlief loopt iedere morgen met de honden

Moderator: moderatorteam
ja ik weet het wel.Marieta schreef:aaaaaaaaahhhhhh joh als je er 3 hebt kan er toch nog wel een 4e bijOf je er nu 3 of 4 hebt.
Ik loop wel ooit in de Heikant rond (Sprookjesberg).Neeltje schreef:Ah jij loopt in Veldhoven niet per ongeluk in de buurt Hilversberg/Heikant?
ja hoor bij de Franse Bulldog ook. In de hoogte tot ongeveer 1 jaar, maar dan zwaren ze nog uit tot hun 2,5. Zeker bij de reuen gaat dat van 2 tot 2,5 heel hard.Jordi schreef:Wow 2,5 jaar pas?! Wat voor hond was dat dangoud schreef:Teven meestal na hun eerste loopsheid, dan moeten ze nog wel uitzwaren. Reuen kan varieren. Wij hebben er 1 gehad die rond de 2 1/2 pas klaar was.
Maggie![]()
Zo abnormaal is dat niet hoor.Jordi schreef:Wow 2,5 jaar pas?! Wat voor hond was dat dangoud schreef:Teven meestal na hun eerste loopsheid, dan moeten ze nog wel uitzwaren. Reuen kan varieren. Wij hebben er 1 gehad die rond de 2 1/2 pas klaar was.
Maggie![]()