Ze is daar door de molen gehaald, fotos, filmpjes echo's enz.
Haar hart is eng klein, de bloedvaten bijna niet te vinden en de doorbloeding slecht. Bloedonderzoek wees uit dat haar lever en nierwaardes zo ernstig hoog waren dat ik op het ergste voorbereid moest zijn. Ik wist het even niet meer, zou ik zomaar mijn Chira verliezen? ze ging de opname in en aan het infuus, 4 zakken vocht zijn er in gegaan en langzaam maar zeker knapte ze op, ze kon weer lopen en wilde graag het broodje van de assistente aanpakken.
Vanavond weer 4 zakken erin gegaan (ze is gewoon thuis, ik rijd heen en weer want ze raakt compleet in paniek)
Ik had oppas voor Fangio maar dat ging niet door want Fangio liet het niet toe dat ik alleen met Chira wegging, hij MOEST mee...
En ze lagen dus zij aan zij in de opnamekennel, liefde is; samen aan het infuus...
We gaan morgen en vrijdag nog 2x daags spoelen en vrijdag avond weer een bloedtest, zijn haar waardes dan niet gezakt is het einde voor Chira daar

Duimen jullie alsjeblieft dat mijn Chiraatje het redt? ik wil haar nog niet kwijt en ik weet dat Fangio het niet gaat overleven als zij dood gaat.. ze zijn zo'n 2 eenheid..
mijn meisje, laat ze het redden