Komen we thuis, gaat Zaba in haar nestje liggen.. Ineens horen we haar heel hard janken. Dus wij gaan kijken, heeft ze een snee van een centimeter of 5 in haar staart.
Nou is ze een paar dagen terug wel met haar staart tussen een hek gekomen in het park, maar dit was echt een verse wond. Heel raar.. Dus ik de dierenarts gebeld (die er natuurlijk niet meer was...). Word ik doorverbonden met een andere dierenarts (Haagse Beemden). Ja, die vond natuurlijk dat we maar even langs moesten komen.
En wat ik al dacht: Het moest gehecht worden. Mijn angst was dat dat onder narcose moest gebeuren (ik heb daar altijd schrik van), maar hij wou het wel plaatselijk proberen. Dus ze is verdoofd met een spray. De wond ik uitgespoeld en dichtgemaakt met drie hechtigen die er over 10 dagen weer uit mogen. Ze heeft maar heel even gejankt
De dierenarts zei dat de wond echt nog geen half uur oud was... Ik snap echt niet hoe ze eraan komt! Ze jankt normaal echt voor alles en nu niet. En daarbij, het is echt een hele rechte snee. De dierenarts vond het ook maar raar.
Nou nog even kijken of ze er vanaf blijft..
Owja, Ik kreeg nog wel een complimentje dat ze er zo mooi uitzag en dat ze heel mooi bespierd was