Op een vroege morgen ging mijn exvriend mijn reu Deflin uitlaten, zo rond half 8. Normaal had hij Kira een van mijn teefjes ook meegenomen maar die was te lui en die wilde niet uit het bed komen

Verhaal nr 2
2 dagen terug ging ik met Kira en Gio (pup van 5 mnd) wandelen in het bos bij ons tegenover. Kira aan een flexi en Gio aan een normale lijn, toen ik de hoek omkwam stond daar een vrouw van van een paar huizen verderop, zij heeft 2 herdershonden. Toen ze Kira zagen vlogen ze met zn 2en op kira af, grepen haar, uiteraard verdedigde zij zichzelf ook. Ik probeerde haar terug te trekken aan de lijn en doordat ik dat deed beet een van die 2 honden haar tot 2 keer toe in de'r staart toe flink bloedens toe en trokken haar weer mee, ik zag haar zo wegschuiven.... mijn pup gio vloog uit mijn handen omdat ik druk bezig was met Kira, maar die deden ze gelukkig niks omdat ie vol enthousiamse op de eigenaar af ging maar zodra hij naar een van de honden ging kreeg ie een hap. Gelukkig ook hier geen schade behalve aan mijn hond.
Gelukkig ken ik die vrouw redelijk goed en ze kwam meteen aan en zei ook netjes als er iets is dan betaal ik de dakosten etc.
Dit zijn nu even 2 voorbeelden die binnen een maand zijn gebeurd, moet zeggen dat ik dit zo voor het eerst meemaak, en dan nog nieteens de schuld van mijn honden.... Normaal word er altijd gezegd, staffords zijn vals enz. en hoor je het vaak andersom, maar nu dit keer eens niet.
helaas is mijn reu deflin door dit ongeval een stuk feller geworden op andere honden. Ik hoop dat mijn pup er niks aan over gaat houden. Ik heb al vanaf mijn 16e dit ras en ben er erg intensief mee bezig, ik neem me verantwoordelijkheden, en daardoor was dit nog nooit gebeurd. Helaas nu dus wel, en dan het ergste van alles is dat bij bovenstaand verhaal rondgaat in de straat (schijnbaar) dat mijn hond heeft aangevallen... Erg jammer.