bij ons in de buurt is een hondenhotelPak-de-bal schreef:in iedre geval niet daarpooh schreef:Maar waar ga je Bauke nu onderbrengen in je vakantie?, ik gun Bauke wat meer
misschien iets voor jouw?
Moderator: moderatorteam
ik ken haar van het stabij-forum en ze zit hier ook op dit forum , toevalligpammetje schreef:en deze vind ik ook wel iets voor je
http://home.planet.nl/~dam00554/Pagina% ... n%20ik.htm
dat ziet er al weer ook een stuk beter uit, dus eigenlijk een conclusie voor dit topic is:pammetje schreef:en deze is bij mij in de buurt
http://www.dierenhotelkuiltje.nl/
Pak-de-bal schreef:dat ziet er al weer ook een stuk beter uit, dus eigenlijk een conclusie voor dit topic is:pammetje schreef:en deze is bij mij in de buurt
een asiel móet niet beginnen met een pension te houden ,....mits goede voorzieningen à la een honden-hotel te treffen ,
en honden meer de ruimte te geven!
mee eens?
pdb schreef: dat ziet er al weer ook een stuk beter uit, dus eigenlijk MIJN MENING voor dit topic is:
een asiel móet niet beginnen met een pension te houden ,....mits goede voorzieningen à la een honden-hotel te treffen ,
dus jij vindt het wel goed , die voor-oorlogse taferelen ?massam schreef:Pak-de-bal schreef:dat ziet er al weer ook een stuk beter uit, dus eigenlijk een conclusie voor dit topic is:pammetje schreef:en deze is bij mij in de buurt
mee eens?
wel als dit er zou staan:
pdb schreef: dat ziet er al weer ook een stuk beter uit, dus eigenlijk MIJN MENING voor dit topic is:
de donkere plekken van die pootjes is niet in 3 minuten gebeurd , toch?Lucia schreef:Eens met hierboven.
Je hebt nogal de neiging om te denken dat jouwn mening waarheid is.
Dat jij het nou niet zo'n goede omgeving vind voor jouwn hond, prima, maar om dan zo te gaan afgeven op dit pension vind ik een beetje jammer.
En waaruit maak je op dat die hond uit stress opspringt. Ooit bij nagedacht dat die honden daar ook de drukte van een open dag niet gewend zijn, het enthousiasme is, etc.?
nee muts. ik geef helemaal geen mening over wat ik hiervan vind. misschien deel ik jouw mening wel maar dat weet JIJ niet en dus kun JIJ daar ook niet naar gissen.Pak-de-bal schreef:dus jij vindt het wel goed , die voor-oorlogse taferelen ?massam schreef:Pak-de-bal schreef:dat ziet er al weer ook een stuk beter uit, dus eigenlijk een conclusie voor dit topic is:pammetje schreef:en deze is bij mij in de buurt
mee eens?
wel als dit er zou staan:
en honden meer de ruimte te geven!![]()
veel beton, geen buitenlucht, veels te kleine hokken, ?
want dàt beweer je nu
hoezo?massam schreef:voor sam was het niks geweest voor andere honden die sociaal zijn lijkt het me erg leuk.
omdat ik op een forum mag reageren.Pak-de-bal schreef:hoezo?massam schreef:voor sam was het niks geweest voor andere honden die sociaal zijn lijkt het me erg leuk.
Als ze niet leuk met elkaar kunnen spelen? Lekker buiten kunnen ravotten?![]()
Dat binnenplaatsje is maar voor 1 of 2 honden tegelijk bestemd.
en waarom geef JIJ je mening , eigenlijk, als je een moeilijke hond hebt
( die daar misschien niet eens màg komen daardoor )
en als je sowieso al een opas hebt?![]()
jij hebt dus weer "makkelijk praten"
al mijn honden gaan alleen naar buiten bij het pension waar ik ze vorig jaar gebracht heb, of alleen samen met mn teef...Pak-de-bal schreef:hoezo?massam schreef:voor sam was het niks geweest voor andere honden die sociaal zijn lijkt het me erg leuk.
Als ze niet leuk met elkaar kunnen spelen? Lekker buiten kunnen ravotten?![]()
Dat binnenplaatsje is maar voor 1 of 2 honden tegelijk bestemd.
en waarom geef JIJ je mening , eigenlijk, als je een moeilijke hond hebt
( die daar misschien niet eens màg komen daardoor )
en als je sowieso al een opas hebt?![]()
jij hebt dus weer "makkelijk praten"
nogmaals: lees mijn reactie en dan pas reageren anders sta je zo voor jokerPak-de-bal schreef:ik ookmassam schreef:omdat ik op een forum mag reageren.![]()
maar als iemand een landelijk probleem aankaart, dènk ik anders mee,
dan alleen maar denken uit mijn eigen oogpunt.
madam spreekt graag voor andereAddy schreef:landelijk probleemPak-de-bal schreef:ik ookmassam schreef:omdat ik op een forum mag reageren.![]()
maar als iemand een landelijk probleem aankaart, zoals dit topic, dènk ik anders mee,
dan alleen maar denken uit mijn eigen oogpunt.waar haalt u deze vermeende wijsheid vandaan
Mijn hond zou niet tegen de muur op springen omdat ik mijn hond niet naar een pension breng ik zorg op tijd dat ik iets anders kan regelen omdat ik weet dat mijn hond het niet naar zn zin zou hebben in welk pension dan ook. En ja mocht ie naar het pension gaan dan breng ik m graag naar ndz ik weet 100% dat ze daar super met de honden (en katten) omgaan en mogen een aantal keer op de speelplaats ( en ik mijngeval met een fr bull op de BUITEN speelplaats) en zou blij zijn dat ze niet met hem gaan lopen vertrouw mn hond aan maar weinig mensen (en dat ligt aan mij hij is best sociaal).Pak-de-bal schreef:waarom reageer je zo raar?Bulley schreef:Jemig bri, jij moet echt even met je baas gaan praten hoor!! Dat kan niet hoor die spaniel!! En ookal een hond met een enorm ding! Pff wat is dat voor pension/asiel!!!![]()
wat ... àls het jòuw hond zou zijn, die helemaal gestresst tegen de muur opspringt?
nou, dàn is de wereld te klein, maar voor een andere hond, kan het je niet schelen?![]()
raar, hoor