Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Tis toch wat...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

hercujess

Tis toch wat...

Ongelezen bericht door hercujess »

...ik had vanochtend om 9 uur een Cavalier dametje op tafel staan in de trimsalon. Jip deed heel debiel, dus ik dacht meteen: Die is loops! Het vrouwtje had desondanks niks gezegd, niet echt handig met een intact reutje in de trimsalon :N:

Komt ze het hondje halen, vraag ik natuurlijk:"Is ze loops?"

"Nee hoor, is ze net geweest!" Ik heb toch even doorgevraagd, want mijn ervaring wijst uit dat niet elke eigenaar goed op de hoogte is van de lengte van de loopsheid. Dus ik zeg:" Hoe lang geleden en hoe lang is ze loops geweest?"

Miep zegt:"Anderhalve week geleden, één weekje maar!" :N:

Toen ze weggingen moest ik Jip (dwergteckel) gewoon in de houdgreep houden, want meneer deed er alles aan om er achter aan te gaan :smile:
Moos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Moos »

Volgens mij denken heel veel mensen dat het helemaal over is als het bloeden is gestopt :N: Niet handig :N:
Afbeelding
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Niet erg handig van die vrouw. Weer zo'n geval van een hond nemen en niet goed zich erin verdiepen :N: Ik mag aannemen dat je het wel gezegd heb?
Birsu
Actief

Ongelezen bericht door Birsu »

Ik moet zeggen, dat ik ook heel moeilijk herken wanneer Zilli loops is, ze verliest heel amper bloed en haar gedrag dat verandert niet echt :19:
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

Birsu schreef:Ik moet zeggen, dat ik ook heel moeilijk herken wanneer Zilli loops is, ze verliest heel amper bloed en haar gedrag dat verandert niet echt :19:
Was hier ook zo met de Q's. Queen is vanwege een baarmoederontsteking gecastreerd en ondanks dat Q (reu) ook gecastreerd was, daagde zij hem echt uit om haar te bestijgen wat hij als castraat maar al te graag deed :wink: Als hier geen castraat-reu aanwezig was geweest hadden we ook niets gemerkt. Ze likte zichzelf schoon. (Toen ze nog niet gecastreerd was natuurlijk)
Laatst gewijzigd door Asterix op 26 mei 2008 22:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
hercujess

Ongelezen bericht door hercujess »

Dat is wat anders, maar zij ging er dus vanuit dat ze alleen loops zijn zolang ze bloedde! Natuurlijk heb ik het gezegd!
Asterix
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Spaanse kleine mix en een Poolse ex-zwerver
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Asterix »

hercujess schreef:Dat is wat anders, maar zij ging er dus vanuit dat ze alleen loops zijn zolang ze bloedde! Natuurlijk heb ik het gezegd!
Meer kon je ook niet doen :ok: :wink:
Afbeelding Afbeelding

Pootjes van Ella en Joost (Josie)
Dag lieve Maatje 06-01-2008 - 15-12-2014
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”