Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc
Heb je wel eens een halsband met clicksluiting geprobeerd? Dat gaat weer wat sneller dan een 'gewone' sluiting. Dat heb ik voor wandor en yindra, die hebben ook geen geduld als we gaan wandelen
Misschien is dit wat voor je, ook speciaal geschikt voor langharige honden: Hurtta Halfcheck Chique
Is vanaf 20 cm, maar omdat het nylon is zou je hem iets in kunnen korten door hem in te naaien.
Eef schreef:Heb je wel eens een halsband met clicksluiting geprobeerd? Dat gaat weer wat sneller dan een 'gewone' sluiting. Dat heb ik voor wandor en yindra, die hebben ook geen geduld als we gaan wandelen
Misschien is dit wat voor je, ook speciaal geschikt voor langharige honden: Hurtta Halfcheck Chique
Is vanaf 20 cm, maar omdat het nylon is zou je hem iets in kunnen korten door hem in te naaien.
Dankje voor het meezoeken
Alleen is deze halsband véél te breed, dat zie ik haar koppie niet meer denk ik
Eef schreef:Heb je wel eens een halsband met clicksluiting geprobeerd? Dat gaat weer wat sneller dan een 'gewone' sluiting. Dat heb ik voor wandor en yindra, die hebben ook geen geduld als we gaan wandelen
Dankje voor het meezoeken
Alleen is deze halsband véél te breed, dat zie ik haar koppie niet meer denk ik
In het asiel hebben we inie mini halfchecks hangen van leer wat je versteld met een sluiting zoals de meeste broeksriemen hebben. Dit is zeker onder de 17 cm maar geen idee waar degene die hem gegeven heeft gehaald heeft.
HIer geen half checks van een goedkoop merk. Heb er 3 gehad en alle drie waren ze zo total loss (kettingtje door de helft). Nu nog wel één hangen. Die was van Biko, maar gebruik ik echt niet bij de andere honden. Zal binnenkort ook wel verhuizen naar het asiel.
Bij de sinten zie je de motiefjes e.d. ook niet, maar gezien ik ze voor boris ook kan gebruiken (sinten op grootste stand en boris op kleinste stand) heb ik hier altijd dingen met leuke motieven liggen tenzij het echt alleen voor de sinten is.
Moet zeggen: rogz for dogz vind ik heel goed betaalbaar. Wel even opletten waar je ze koopt. Ik heb hier een stel waar ik 30 euro voor betaalde (riem en chocker) en een stel waar ik 28 euro voor betaalde (riem, chocker en penning t.w.v. 7.95). Gewoon goed opletten dus