Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Babyklasse show en drukke pup

Moderator: moderatorteam

laeken
Zeer actief
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door laeken »

Inge schreef:
MARC_S schreef:
Inge schreef:Nou...die grote bek van Biène mag ook wel wat minder hoor :wink: :mrgreen:
Ik vond haar wel lief hoor :wink:
Hahaha...had d'r dan maar ff vastgehouden toen ik moest plassen. :N: Nu moest ze mee de wc in en dat vond ze helemaal geen strak plan. Met gespreide pootjes moest ik haar naar binnen trekken en de andere vrouwen in die wc maar lachen. Ineens was ze niet zo stoer meer. :smile:
Martijn wilde dat net gaan doen maar toen moesten we naar de kennelpresentatie. Ik had Eva in mijn handen en als je het niet erg vind hou ik die twee liever niet tegelijk vast :N:
Afbeelding
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

Martijn schreef:
Inge schreef:Hahaha....kan er ook niks aan doen. Ik moet er inderdaad af en toe gewoon om lachen, vooral als ze nog geen 2 seconde later weer ligt alsof er niets aan de hand was. Takketeef :roll:
Hahahaha. Ik snap het wel hoor.
Het is ook de juiste houding.
Ik vind trouwens sowieso dat je heel goed met haar omgaat. Adequaat voorzichtig zonder spastisch te doen. Ik heb jouw reflexen niet wat dat betreft. Hahaha.
Oefening baart kunst. :mrgreen: Heb al heel wat kunnen trainen op mijn reflexen in het verleden met Danco en Nika. Die waren trouwens niet meteen weer zo relaxed maar bleven hangen in het gedrag. :roll:
Het is haast een tweede natuur geworden om ogen in mijn achterhoofd te hebben :19: en direct te reageren als het nodig is. Vooral de zwieper van Biène toen er ineens een pup waagde aan haar kont te snuffelen was heel elegant geloof ik. :sst: Hahahah...en dan Marc die steeds maar weer riep "pas op!" als er maar iets mijn richting in kwam. Ook als er mensen langs kwamen rennen, waar ze dan totaal weer niet op reageerde. :smile: :smile: Zat ik alweer rechtop en klaar om in te grijpen en Biène keek me echt aan van "waar maak jij je nou weer druk over" :roll:
Maar ja....soms zijn mijn reflexen toch echt te laat, getuige de gaatjes in mijn arm na haar actie van vanmorgen. :roll:
Martijn schreef:
Inge schreef:Het werd op een gegeven moment ook gewoon grappig, iedere Laekense die maar naar haar keek kreeg al een grom :oops: , terwijl de meeste Tervuerens bv. zonder problemen langs konden lopen (mits ze niet te dichtbij kwamen dan). :sst:
Echt het prototype van "onbekend maakt onbemind" :oops:
Met Eva kon ik toch gewoon langs haar hoor.
Maar dat is misschien door de mechelkop..hahaha,
Klopt, daar reageerde ze eigenlijk ook veel minder op. Zal inderdaad wel aan de iets minder overvloedige krullen hebben gelegen. :tong:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
LongFields
Zeer actief
Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door LongFields »

Zullen we dit topic maar niet verder vervuilen over de NVBH-Clubmatch? :wink:
Daar hebben we tenslotte "ons eigen" topic over in dit subforum. :mrgreen:
Inge
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse Herder
Aantal honden: 2
Contacteer:

Ongelezen bericht door Inge »

LongFields schreef:Zullen we dit topic maar niet verder vervuilen over de NVBH-Clubmatch? :wink:
Daar hebben we tenslotte "ons eigen" topic over in dit subforum. :mrgreen:
Oeps.....ik dacht dat we in dat topic zaten :oops:
Groetjes Inge
Afbeelding

Danco 16-02-1996 † 30-12-2006 Snoepie 03-07-1994 † 03-07-2008 Nika 07-07-1999 - † 10-08-2009 Marouck 24-08-2002 † 22-05-2012 Numa 11-05-2011 † 2017
Plaats reactie

Terug naar “Show”