Met slang :N:

Samen naar buiten kijken

Nu dimmen kleintjes

Met mickey

Lekker nat

Lekker vrolijk

Opzij opzij opzij

Spelend

kieskeurig

Moderator: moderatorteam
Ja dat zijn de Vlietlanden bij LeidschendamRami schreef:Ah... daar is 'ie!
Vind Spok zo'n fijne hond om te zien!![]()
En wat een prachtige plek zeg, bij die steiger. Is dat ook Vlietlanden? (Gebied tussen Den Haag en Leiden bedoel ik. 'Wij' hebben ook Vlietlanden, maar dat is bij Vlaardingen/Maassluis!).
Ja, ik moet daar echt eens gaan wandelen. Ik hou erg van die "Hollandsche" landschappen met veel water!tineke schreef:Ja dat zijn de Vlietlanden bij LeidschendamRami schreef:Ah... daar is 'ie!
En wat een prachtige plek zeg, bij die steiger. Is dat ook Vlietlanden? (Gebied tussen Den Haag en Leiden bedoel ik. 'Wij' hebben ook Vlietlanden, maar dat is bij Vlaardingen/Maassluis!).
![]()
Is een mooi gebied en als je er helemaal omheen loopt is het een prima wandeling vor de honden
Goed ideeRami schreef:Ja, ik moet daar echt eens gaan wandelen. Ik hou erg van die "Hollandsche" landschappen met veel water!tineke schreef:Ja dat zijn de Vlietlanden bij LeidschendamRami schreef:Ah... daar is 'ie!
![]()
Is een mooi gebied en als je er helemaal omheen loopt is het een prima wandeling vor de honden