Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Hier kun je al je andere foto's kwijt, zoals vakantiefoto's, foto's van je andere huisdieren, natuurfoto's, foto's van enge spinnen, vogels en dergelijke. Alle foto's dus eigenlijk die niet in de normale fotohoek en ook niet in de wandelrubriek thuishoren.
Ik heb zojuist een boekje besteld want het lijkt me erg leuk om ook eens te proberen.
Hier in Groningen zijn gewoon totaal geen workshops te vinden hierin. Echt jammer.
Toch wel, ik heb iemand gevonden die workshops geeft en tussen Assen en Groningen in woont.
Zij doet dit al 25 jaar, ben laatst bij haar geweest voor ingrediënten en heb toen ook allerlei tips van haar gekregen.
Mocht je de link willen, dan hoor ik het wel (weet niet of ik die zo mag plaatsen), ik had het er gister al met een vriendin over om een workshop bij haar te gaan volgen, maar welke en wanneer, dat moeten we nog bekijken....
Ik heb zojuist een boekje besteld want het lijkt me erg leuk om ook eens te proberen.
Hier in Groningen zijn gewoon totaal geen workshops te vinden hierin. Echt jammer.
Toch wel, ik heb iemand gevonden die workshops geeft en tussen Assen en Groningen in woont.
Zij doet dit al 25 jaar, ben laatst bij haar geweest voor ingrediënten en heb toen ook allerlei tips van haar gekregen.
Mocht je de link willen, dan hoor ik het wel (weet niet of ik die zo mag plaatsen), ik had het er gister al met een vriendin over om een workshop bij haar te gaan volgen, maar welke en wanneer, dat moeten we nog bekijken....
Echt waar? ohhh dat zou geweldig zijn! Want ik merk dat het toch erg lastig is om alles via een forum/foto's te moeten doen.
Je mag mij de link wel geven, wie weet kan ik me ook opgeven voor de workshop die jullie willen gaan volgen.
Inez wordt morgen 4 en haar moeder vroeg of ik een roze barbie taart wilde maken. Heel graag zelfs, want ik vind het leuk om te doen, al is het m'n tweede.
Hmmm ik ben net het hele topic door gescrolld en zit helemaal verlekkerd naar je creaties te kijken.
Echt hele mooie taarten. Ik moet zeggen dat ik ze ook echt heel goed afgewerkt vind super netjes!
Ondertussen blijf ik weer lekker wachten tot de volgende taart verschijnt
Ooo wat jammer dat ik dit topic niet eerder heb gezien. Mijn nichtje is net jarig geweest en had graag zo'n mooie taart willen bestellen voor der.
Echt onwijs mooi wat je maakt!
wat een ontzettende mooie creatie.. tzal wel een stomme vraag zijn, maar is alles eetbaar?
Kvind je taarten erg leuk om naar te kijken! Kom ook geregeld terug naar dit topic!
minhie schreef:wat een ontzettende mooie creatie.. tzal wel een stomme vraag zijn, maar is alles eetbaar?
Kvind je taarten erg leuk om naar te kijken! Kom ook geregeld terug naar dit topic!
Is helemaal geen stomme vraag hoor Alles is eetbaar. Sommige dingen raad ik niet altijd aan om zo voor de 'los' op te eten zoals grote geboetseerde figuren ofzo. Dat is dan echt een vrij harde bonk marsepein/fondant. Marsepein is dan nog wel lekker vind ik, maar fondant vind ik zelf sowieso los niet echt te pruimen haha.
Soms zit er in een taart wat materiaal ter versteviging. In sommige geboetseerde dingen zitten bv. wat kleine spagethistokjes ter ondersteuning. En in een stapeltaart doe ik houten 'deuvel's zodat de taarten niet in elkaar storten. Dat vermeld ik er overgens altijd bij: hoeveel deuvels erin zitten en waar.
minhie schreef:wat een ontzettende mooie creatie.. tzal wel een stomme vraag zijn, maar is alles eetbaar?
Is helemaal geen stomme vraag hoor Alles is eetbaar. Sommige dingen raad ik niet altijd aan om zo voor de 'los' op te eten zoals grote geboetseerde figuren ofzo. Dat is dan echt een vrij harde bonk marsepein/fondant. Marsepein is dan nog wel lekker vind ik, maar fondant vind ik zelf sowieso los niet echt te pruimen haha.
Soms zit er in een taart wat materiaal ter versteviging. In sommige geboetseerde dingen zitten bv. wat kleine spagethistokjes ter ondersteuning. En in een stapeltaart doe ik houten 'deuvel's zodat de taarten niet in elkaar storten. Dat vermeld ik er overgens altijd bij: hoeveel deuvels erin zitten en waar.
Net zoiets als hoeveel kruidnagels had ik ook alweer in de goulash gedaan
Daar wil ik binnenkort ook nog eens een workshop volgen, maar moet er wel een leuke komen binnenkort enne, supergemakkelijk is dat ze ook een winkeltje aan huis heeft voor de ingrediënten en uitstekertjes en nog veel meer
Je bent een ware kunstenaar Danielle eigenlijk zonde om op te eten
Maar ja, ben bang dat ook bij mij de lekkere trek het uiteindelijk zal overwinnen van het oog