Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
manken na val
Moderator: moderatorteam
- Mirabella
- Zeer actief
- Contacteer:
manken na val
ik heb eenjack russel pup van 3 maand. Ze komt vaak bij ons op de bank en vanvond is ze van de bank gesprongen, maar daarbij kwam ze verkeerd terecht, normaal altijd goed, maar nu is het verkeerd gegaan. de banken zijn niet zo heel hoog gelukkig.
ze piepte heel erg toen ze viel, en kon er niet op lopen. dat was snel over. nu een uurtje later ongeveer, mank ze nog wel, en zet ze niet haar gewicht erop. wel kan je gewoon aan de poot zitten zonder dat ze laat merken dat ze pijn heeft. nog geen piepje geeft ze en ook trekt ze haar poot niet weg. ook kan je de poot gewoon bewegen.
hoe erg is het denken jullie? zelf denk ik niet dat het gebroken is, maar misschien wat gekneusd....
owja, dierenarts zei dat ze gewoon rust moest hebben en verder afwachten....
ze piepte heel erg toen ze viel, en kon er niet op lopen. dat was snel over. nu een uurtje later ongeveer, mank ze nog wel, en zet ze niet haar gewicht erop. wel kan je gewoon aan de poot zitten zonder dat ze laat merken dat ze pijn heeft. nog geen piepje geeft ze en ook trekt ze haar poot niet weg. ook kan je de poot gewoon bewegen.
hoe erg is het denken jullie? zelf denk ik niet dat het gebroken is, maar misschien wat gekneusd....
owja, dierenarts zei dat ze gewoon rust moest hebben en verder afwachten....
Laatst gewijzigd door Mirabella op 20 mei 2008 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- flatcoat
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Tibetaanse Terriër
- Aantal honden: 1
- Zenda
- Zeer actief
Dat zou ik ook doen, gewoon even aankijken. Honden hebben heel snel door wanneer ze zielig gevonden worden, en dat vinden ze natuurlijk helemaal niet erg. Dus gewoon doorgaan met je dagelijkse ritme. En dan af en toe even kijken hoe ze loopt. Ik hoop dat het de aanstelleritisch is.
Succes verder.
Succes verder.
Dank je wel Twinkeltje. Gr. Mirjam.
-
boxersien
-
C@rmen
Tsja ik zou zelf niet vertrouwen op een advies via de telefoon en zou toch even langs de praktijk rijden voor een foto.
De pup van mijn ouders heeft met 3 maand ook een rare val gemaakt en had haar pootje dus wel gebroken en daar zijn we nu (ze is nu 7 maand) nog druk mee, daardoor ben ik wel iets voorzichtiger geworden en maak ik liever een foto te veel dan te weinig.
De pup van mijn ouders heeft met 3 maand ook een rare val gemaakt en had haar pootje dus wel gebroken en daar zijn we nu (ze is nu 7 maand) nog druk mee, daardoor ben ik wel iets voorzichtiger geworden en maak ik liever een foto te veel dan te weinig.
- Mirabella
- Zeer actief
- Contacteer:
hallo,
nou.... ik denk dat het deels pijnlijk was deels aanstellen... maar inmiddels loopt ze normaal! kon het haast niet geloven, maar gister avond toen ik naar bed ging, liep ze opeens normaal rond:S
hopelijk is het gewoon verstuikt geweest ofzo, maar hou het wel goed in de gaten! even een paar dagen rustig aan doen....
bedankt voor jullie reacties!
nou.... ik denk dat het deels pijnlijk was deels aanstellen... maar inmiddels loopt ze normaal! kon het haast niet geloven, maar gister avond toen ik naar bed ging, liep ze opeens normaal rond:S
hopelijk is het gewoon verstuikt geweest ofzo, maar hou het wel goed in de gaten! even een paar dagen rustig aan doen....
bedankt voor jullie reacties!
-
jacq1970
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer: