Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Luna is de blafferige van de 2 maar Ben is degene die meeloeit op vanalles. Op het filmpje van Reina bijvoorbeeld deed hij de 2e stem toen ik het opende. Ook op de tv als hij dierengeluiden ziet, hij kijkt ook echt tv en was net ook zeer geintereseerd in rockey de hond op het filmpje.
Maar Ben reageert vooral op het geluid van de jachthoorn, dan gaat zijn kop omhoog en loeit hij als de beste, erg leuk vinden wij!
Vegas zingt nooit, misschien is hij niet zo muzikaal
Chi vriendinnetje Luna zingt soms met het carreljon (schrijf je dat zo?) mee en dat klinkt best aardig
zira reageerd als een speenvarken als ze een bal ziet waar ze niet heen kan... (als je dan buiten loopt dan schaam je je kapot bij wat voor geluid ze produceerd zeg)
Babs gaat meehuilen op Conga van Gloria Estefan en dan vooral op het intro,schelle trompet geluiden,en haar favoriete plek om dat te doen is voor het raam
Mijn dames zingen niet mee met liedjes. De jongste gaat echter helemaal uit haar dak als Jeroen v.d. Boom's nummer Jij bent zo, ingezet gaat worden. Ze weet dat van gekkigheid niet waar ze het zoeken moet.
Ohana begint te janken als ik een schaap nadoe:p Dat deed de oude hond van mn vriend ook, en hana heeft het overgenomen hehehe.
Plus dan het hoge geluidje erbij is ook erg leuk om op te janken hahaha.