Ik heb 2 schatten van herplaatsers. Bobby is nu 11 jaar en komt uit Nederland, ik heb hem nu 9 jaar. Hij was onopgevoed, veel te vet en een onuitstaanbaar kereltje. Eigenlijk het prototype jack russel reu wat je nu ook in de asiels vind. Gelukkig is hij wat dat betreft helemaal omgeslagen en na een hoop bloed, zweet en tranen is het nu een lieve sociale (meestal) goed luisterende russel.
Helaas laat zijn gezondheid te wensen over, hij is echt overal allergisch voor. Dit is mij nooit gemeld, maar hij had het al bij zijn eerste dierenarts bezoek, dit was binnen een week nadat ik hem had. Maarja, dan doe je hem al niet meer weg.
Bobbie heeft me een kapitaal aan dierenarts kosten gekost, op het moment gaat het redelijk met hem maar de vraag blijft altijd, voor hoelang.
Lety is 1 jaar oud, ze komt uit Spanje. Ik heb haar sinds februari dit jaar.
Over haar gezondheid kan ik nog niet zo heel veel zeggen natuurlijk, maar tot nu toe is ze een vrolijke, actieve en gezonde hond. Die op het moment vreselijke puber streken uithaald
Mijn eerste keus was eigenlijk een teefje van 4 jaar uit Spanje, maar na de testen bleek dat ze LM in de ergste vorm had. Ze mocht op dat moment niet reizen. En door de stichting werd mij ernstig afgeraden om haar te nemen.
Deze stichting was eerlijk over de ziekte en wat voor ellende dit kan veroorzaken. Het bleef moeilijk voor mij, want je wil zo'n beestje toch een goede toekomst geven. Maar ik ben nu blij dat ik Lety heb, het is echt een handenbindertje, maar ze is zo verschrikkelijk lief
Voor info over de stichting kun je een pb sturen.