Donderdag heb ik onze Spikey behandeld met Exil. Wou dit graag met frondline doen maar op aanraden van de dierenwinkel toch voor dit merk gegaan. Had ik het maar nooit gedaan.
Voordat we gaan slapen doe ik altijd de druppels in de nek van onze hond. Na ongeveer een uur begon er een heftig huilconcert beneden. Dan ga je kijken maar niets te zien. Weer naar bed dus. Na een halfuur begon hij weer dacht dat hij misschien moest plassen maar hij wilde alleen maar "spelen". Toen ik hem begon te aaien op de plek waar de druppels zaten begon hij helemaal te knorren.
Heb toen de vlek goed gemasseerd. Hierna was het huilen over en konden we gaan slapen.
De volgende dag haal ik zijn kussen uit de bench en zie dat hij ook nog heeft gespuugd. Hij is de hele dag een beetje ziek gebleven en bleef maar krabben.
Dit middel gebruik ik dus niet meer ( heb nog 6 pipetjes) Na twee dagen was hij eindelijk weer fit.
Zijn er mensen die de zelfde ervaring hebben met anti vlooien middelen?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
ziek na Exil tikoff
Moderator: moderatorteam
- blacky
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Coton de Tuléar en Havanezer.
- Aantal honden: 3
- Jeannettebo
- Zeer actief
- Aantal honden: 2
-
liljebo
- Zeer actief
- Hutsje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): moddercockers
- Aantal honden: 2
-
Suuz
- Zeer actief
Vorig jaar 1x Exil gebruikt bij Bantam en die is er ook zo heel ziek van geweest.
Hier komt er sowieso niets van Exil meer in, ik heb ze ook ooit een keer ontwormd met middel van Exil en toen waren ze ook allemaal beroerd
Frontline gaat hier wel goed maar werkt voor geen meter tegen de teken, waar ik normaal loop zitten er ook gewoon zo ontzettend veel.
Dus nu gebruik ik gewoon weer Advantage tegen vlooien voor de honden en katten, dat verdragen ze goed en dan maar niets tegen teken, aangezien toch niets werkt behalve de vachten uitpluizen na de boswandeling
Hier komt er sowieso niets van Exil meer in, ik heb ze ook ooit een keer ontwormd met middel van Exil en toen waren ze ook allemaal beroerd
Frontline gaat hier wel goed maar werkt voor geen meter tegen de teken, waar ik normaal loop zitten er ook gewoon zo ontzettend veel.
Dus nu gebruik ik gewoon weer Advantage tegen vlooien voor de honden en katten, dat verdragen ze goed en dan maar niets tegen teken, aangezien toch niets werkt behalve de vachten uitpluizen na de boswandeling