Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
hij is herboren
Moderator: moderatorteam
- roy
- Zeer actief
hij is herboren
Ik wil even mijn verhaal kwijt, misschien dat een ander er nog wat aan kan hebben.
Roy met hele zware artrose, kon amper nog lopen, vijf maanden pijnstilling steeds een stapje hoger, bij de DA geweest, eerlijk advies van haar, we konden Roy niet laten lopen zo zou oneerlijk zijn.
Als laatste hoop ben ik overgestapt op Saschas Blend, nu zijn we ongeveer twee maanden verder en is Roy volledig van de pijnstilling af en heb ik een herboren hond.
Hij is inmiddels bijna tien maar het gaat zo goed met hem loopt nu twee keer per dag al een klein uurtje mee te huppelen, en de kleine extra rondjes begint hij al te kort te vinden.
Het is voor Roy een wondermiddeltje
yvonne
Roy met hele zware artrose, kon amper nog lopen, vijf maanden pijnstilling steeds een stapje hoger, bij de DA geweest, eerlijk advies van haar, we konden Roy niet laten lopen zo zou oneerlijk zijn.
Als laatste hoop ben ik overgestapt op Saschas Blend, nu zijn we ongeveer twee maanden verder en is Roy volledig van de pijnstilling af en heb ik een herboren hond.
Hij is inmiddels bijna tien maar het gaat zo goed met hem loopt nu twee keer per dag al een klein uurtje mee te huppelen, en de kleine extra rondjes begint hij al te kort te vinden.
Het is voor Roy een wondermiddeltje
yvonne
- Femmel
- Zeer actief
- Aantal honden: 1
- Contacteer:
Voor onze Joy geld een vergelijkbaar verhaal. Na jaren aanmodderen met pijnstilling e.d. SB gaan gebruiken en inmiddels is onze dame alweer 2,5 jaar van de pijnstillers af en geniet van het leven!
Toch werkt het niet voor elke hond, maar het is het proberen zeker waard.
Toch werkt het niet voor elke hond, maar het is het proberen zeker waard.
Groetjes,
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
Femke

In loving memory ons Goldensnoetje Joy* (14 februari 1997 - 26 juli 2010)
Voor altijd in ons hart lieve Ginny* (23 januari 2005 - 21 augustus 2014)
- LongFields
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Laekense Herder Tapas
Peruaanse Kelpie Mojo
Kelperuaan Kiitos - Aantal honden: 3
-
Conny Giesen
- nieuw lid
- Contacteer:
Rana
Vandaag heb ik Sashas blend besteld voor Rana (Golden Retriever). Rana is 11 en ze wordt in oktober 12. Ze gaat steeds moeilijker lopen. Via de dierenarts krijgt ze speciaal voer en Metacam (meloxicam), maar ook daarmee lijkt ze nu achteruit te gaan. Ik hoop dat we met iets extra's nog iets meer voor Rana kunnen doen.
- boemerang
- Zeer actief
-
Conny Giesen
- nieuw lid
- Contacteer:
- Leonieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Dalmatische honden
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
- Gittje
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
- Innuendo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Sammie is een "Maltezer"
Maxi is een kruising Basset Hound / Cocker Spaniël - Locatie: Sweetlake city
-
jacq1970
- Zeer actief
- Contacteer:
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Dan zal ik het ook maar eens gaan bestellen voor Bowie. Ik denk dat Bowie net op de grens zit, van wel op pijnstilling, of toch nog even wachten.... Dit is helemaal natuurlijk neem ik aan? En waar bestellen jullie het?

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
- Rea
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse cocker spaniels: Teun en Pien
Engelse cocker spaniels: Lot, Jet en Noor - Locatie: Den Bosch
- Contacteer:
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
-
boxersien
www.sashasblend.nl dan op het forum klikken en daar zijn ervaringen en verkooppunten.
Hier overigens exact hetzelfde verhaal. Boris was 5 jaar toen we zoiets hadden van: nee, dit gaat niet, laat maar gaan. Wel willen, veel energie hebben maar na 10 minuten lopen kapot zijn en enorm veel pijn hebben (HD). Toen kwam sashas blend in een proefpotje hier aan. 3 dagen had boris nodig en sindsdien is hij nu misschien (in 3.5 jaar tijd) 5 x een paar dagen mank geweest tegen daarvoor elke dag enorm veel pijn hebben. We hebben nooit kunnen denken en hopen dat hij zo oud mag worden als dat hij nu is en nu kan hij nog gemakkleijk een uur los rennen aan de dijk over ongelijke grond zonder pijn nadien!
dus ja, ook ik zweer bij sashas blend.
Moet wel zeggen dat boris (toen 40 kg) nog altijd voor 8 kg metacam ernaast kreeg om te maken dat hij echt goed bleef lopen. Inmiddels krijgt hij 'sochtends supple eze (bijna hetzelfde maar toch wat verschil) 's middags sashasblend en nog een tablet homeopatisch van de drogist (weet de naam niet meer) voor als hij extra inspanning heeft geleverd (zoals mee naar het asiel/pension voor een dagje).
Hier overigens exact hetzelfde verhaal. Boris was 5 jaar toen we zoiets hadden van: nee, dit gaat niet, laat maar gaan. Wel willen, veel energie hebben maar na 10 minuten lopen kapot zijn en enorm veel pijn hebben (HD). Toen kwam sashas blend in een proefpotje hier aan. 3 dagen had boris nodig en sindsdien is hij nu misschien (in 3.5 jaar tijd) 5 x een paar dagen mank geweest tegen daarvoor elke dag enorm veel pijn hebben. We hebben nooit kunnen denken en hopen dat hij zo oud mag worden als dat hij nu is en nu kan hij nog gemakkleijk een uur los rennen aan de dijk over ongelijke grond zonder pijn nadien!
Moet wel zeggen dat boris (toen 40 kg) nog altijd voor 8 kg metacam ernaast kreeg om te maken dat hij echt goed bleef lopen. Inmiddels krijgt hij 'sochtends supple eze (bijna hetzelfde maar toch wat verschil) 's middags sashasblend en nog een tablet homeopatisch van de drogist (weet de naam niet meer) voor als hij extra inspanning heeft geleverd (zoals mee naar het asiel/pension voor een dagje).
-
boxersien
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
Onze Da heeft het in zijn schappen staan.nathalietjuh schreef:Dan zal ik het ook maar eens gaan bestellen voor Bowie. Ik denk dat Bowie net op de grens zit, van wel op pijnstilling, of toch nog even wachten.... Dit is helemaal natuurlijk neem ik aan? En waar bestellen jullie het?
Anders is het ook via internet te koop.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
- nathalie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kelpie en Weimaraner
- Contacteer:
Ik had gisteren de site van het product al gevonden, maar die deed het niet
Zal zo nog eens gaan kijken, het lijkt me echt wel wat! Bedankt iedereen
Zal zo nog eens gaan kijken, het lijkt me echt wel wat! Bedankt iedereen

Tot ooit lieffie.. Ushi *01-04-10 †07-12-15
True love lives forever... Bowie, *15-12-94 † 26-07-10
Candy, voor altijd in mijn gedachten
http://www.greyblessings.nl
-
Suzan
- Zeer actief
- wendy71
- Zeer actief
- Contacteer:
www.sashasblend.nlSuzan schreef:Weet iemand waar je Saschas Blend via internet kunt bestellen? Ik heb het eens ergens gelezen maar waar? Dus vandaar mijn vraag.

Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
-
Suzan
- Zeer actief
Daar had ik al wel gekeken maar ik meende dat je ook nog ergens anders dat spul kon bestellen. In ieder geval bedankt voor het antwoord, ik zal het forum daar maar eens doorlezen. Gelukkig is het niet voor een van mijn honden maar iemand vroeg me ernaar. De link heb ik doorgegeven.wendy71 schreef:www.sashasblend.nlSuzan schreef:Weet iemand waar je Saschas Blend via internet kunt bestellen? Ik heb het eens ergens gelezen maar waar? Dus vandaar mijn vraag.
- roy
- Zeer actief
Nou het gaat nog steeds super met mijn manneke, ik heb ook het idee dat sinds we zijn gestopt met de metacam, rimadyl en later de previcox, dat hij veranderd is in zijn gedrag, hij was suffig en sloom.
Een schepje sascha's blend iedere dag en niks is meer te gek voor Roy, ik moet hem echt een beetje in toom houden
yvonne
Een schepje sascha's blend iedere dag en niks is meer te gek voor Roy, ik moet hem echt een beetje in toom houden
yvonne
-
Suzan
- Zeer actief
- roy
- Zeer actief
Ik hoop dat het voor jullie ook mag gaan slagenSuzan schreef:Wat fijn dat het goed gaat met Roy. Ik heb de link doorgegeven en het spul is besteld. Het gaat om een oude herdershond. Yvonne, bedankt voor je verhaal
Iedere hond is verschillend maar je hoort hier zoveel goeie berichten over.
Roy is ook een mechelse herder van nu bijna tien en een half, en als hij hiermee nog even pijnvrij bij mij kan zijn ben ik een tevreden mens.
yvonne