Ik kon er mijn vinger niet op leggen.
Buiten leek ze net zo vrolijk als altijd, maar binnen... Een slome pup, zéker voor Yanth'se begrippen
Soms geen eetlust, dan weer wel, maar uiteindelijk eet ze alle porties op.
De warmte? Het wisselen? (ze is al een voortandje kwijt), haar darmen ?(Ze vreet alles wat ze te pakken kan krijgen en door kan slikken voor ik het eruit heb getrokken....Je weet nooit wat ik gemist heb!). Door Bram die niet lekker was ook maar weer aan de wormen gedacht. Dus braaf weer Stronghold gegeven.
We zijn woensdag naar de DA geweest, ze moest toch donderdag haar laatste enting, en die was, gezien haar voorliefde voor vreemde snacks en haar lusteloze gedrag vooral bang voor ileus (darmafsluiting). Ik kreeg haar mee terug met de opdracht haar temperatuur en pols regelmatig te checken en direct te bellen als er ook maar iets was dat verergerde of mij deed twijfelen. Dan zouden we een foto maken.
Nou twijfel je altijd wel een beetje..
Gister leek ze weer wat op te knappen (vooral s' avonds met de afkoeling een stuk energieker), maar vanochtend wil ze weer niet eten.
Wel heeft ze gister en vandaag erg vaak ontlasting gehad, die woensdag juist op zich liet wachten. Net gaf ze aan dat ze nu wel héél nodig moest en dus ligt er nu in mijn tuin dit :

Getverderrie!!! En ze leven ook nog!! BAH! Een deel kwam niet af en hing kronkelend uit haar kontje. Arm dier. Ik heb nu dus zo mn twijfels over de werkzaamheid* van Stronghold, en ga maar even een ander middeltje halen bij de dierenarts. Geen wonder dat ze niet lekker is! Er liggen er al een stuk of 30 op mijn gras, wie weet wat ze nog in haar buikje heeft!
*(althans, ik ga ervan uit dat ook bij Stronghold de wormen dood afgedreven zouden moeten worden, niet levend, daarom ga ik ervan uit dat er meer is waar ze vandaan komen...)
Vies, bah, maar véél beter dan darmproblemen door het eten van troepen en troepjes!
mijn popje.