Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Staren naar je hond
Moderator: moderatorteam
- Cheryl87
- Zeer actief
Staren naar je hond
Hebben jullie dat ook wel eens?
Dat je hond op een plekje ligt, zit en voor zich uit zit te staren en ligt te slapen en dat je dan uren naar je hond kan kijken en je hond het liefst meteen zou aaien, knuffelen, je hele leven lang en nooit meer los willen laten?
Dat had ik net. Ik kon de drang om lekker even te aaien niet weerstaan, dus ik heb hem even geaaid en geknuffeld en we waren allebei zichtbaar aan het genieten. Tot ik stopte met aaien. Toen werd ik aangekeken: 'Waarom stop je nou?' Toen nog maar een aai over zijn bolletje gegeven want ik moet zo weg.
*Zucht* Ik mis hem nu al voordat ik weg ben.
Hoe een hond je hart steelt he? Daar kan niemand tegen op, geen ouders, geen vriend/vriendin, man/vrouw.
Mijn hele hart is voor hem.
Dat je hond op een plekje ligt, zit en voor zich uit zit te staren en ligt te slapen en dat je dan uren naar je hond kan kijken en je hond het liefst meteen zou aaien, knuffelen, je hele leven lang en nooit meer los willen laten?
Dat had ik net. Ik kon de drang om lekker even te aaien niet weerstaan, dus ik heb hem even geaaid en geknuffeld en we waren allebei zichtbaar aan het genieten. Tot ik stopte met aaien. Toen werd ik aangekeken: 'Waarom stop je nou?' Toen nog maar een aai over zijn bolletje gegeven want ik moet zo weg.
*Zucht* Ik mis hem nu al voordat ik weg ben.
Hoe een hond je hart steelt he? Daar kan niemand tegen op, geen ouders, geen vriend/vriendin, man/vrouw.
Mijn hele hart is voor hem.

Made by Spriet
-
- Zeer actief
-
- Vaste gebruiker
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
- Zeer actief
- Contacteer:
ik kan het ook heel vaak niet laten om mijn honden een lekkere knuffel te geven...
ik hou heel veel van mijn honden en mijn vriend....
ik hou heel veel van mijn honden en mijn vriend....

Groetjes Lonneke, Toby, Djucko en Cooper
http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo

http://cordoba.euroboom.nl
Het asiel in Cordoba : http://www.youtube.com/watch?v=xwAr7onokSo
- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
Ik kan houden van niet meten in meer of minder. Ik hou anders van mn vriend dan van mn honden maar of dat nou meer of minder is dat weet ik niet.
Ik weet wel dat als hij mijn honden niet had willen hebben ik niet bij hem was komen wonen :N:
Als ik zo naar mn hondjes kijk, die heerlijk bij mij in de tuin liggen -de een in de schaduw en de ander in het zonnetje- dan voel ik me wel heel erg rijk.
Ik weet wel dat als hij mijn honden niet had willen hebben ik niet bij hem was komen wonen :N:
Als ik zo naar mn hondjes kijk, die heerlijk bij mij in de tuin liggen -de een in de schaduw en de ander in het zonnetje- dan voel ik me wel heel erg rijk.

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
- rose
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labrador
- Aantal honden: 2
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Cheryl87
- Zeer actief
- Dutchie63
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mirabella
- Zeer actief
- Contacteer:
- Mirabella
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Contacteer:
- gizmo
- Zeer actief
-
- Zeer actief
Ik herken die momenten wel, ik kan soms ook helemaal overlopen van liefde voor Vegas
en hij kan me ook echt tot tranen toe ontroeren. Ik vind de liefde die ik voor hem heb en de liefde die ik voor dierbaren heb trouwens niet te vergelijken, beiden zijn van een totaal andere orde.

Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07

-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Dit moment heb ik heel vaak. Ik staar heel lang naar me hond, die daarna meestal naar me toe komt. Sowieso, ik kan niet zonder een hond leven. Dat gevoel heb ik heel vaak, als me hond nu dood gaat wil ik het liefst mee!
Zie: www.112goverwelle.nl voor meer over mij en mijn huisdieren.
- pammetje
- Zeer actief
- Branwen
- Actief
- iones
- Zeer actief
Mijn honden zijn mijn engeltjes. Zij wekken een soort tederheid in mij op, die geen mens of ander dier kan opwekken.
Ik maak geen onderscheid.
Bij mij niet. Op gelijke hoogte.Daisy@ schreef:M'n dierbare mensen staan erboven.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
Ik maak ook geen onderscheid.iones schreef:Mijn honden zijn mijn engeltjes. Zij wekken een soort tederheid in mij op, die geen mens of ander dier kan opwekken.
Bij mij niet. Op gelijke hoogte.Daisy@ schreef:M'n dierbare mensen staan erboven.
Ik zou ook nooit kunnen kiezen tussen mijn dierbaren (mensen) of mijn honden.
Ze zijn me allebei even dierbaar, maar op een andere manier.
Met de honden leef ik dag in dag uit, elke ochtend word ik naast ze wakker, elke avond liggen ze naast me als ik ga slapen.
Altijd zijn ze er als ik thuiskom en ik zorg dagelijks voor ze.
Met geen enkel mens heb ik dit.
Zelfs niet met mijn vriend, want die is hooguit twee dagen in de week thuis.
En het is dan ook niet meer dan logisch, dat ik de honden erger zou missen dan welk mens dan ook als die er niet meer zou zijn.
Gewoon simpelweg omdat de honden er elke dag zijn!
Maar dat wil niet zeggen dat de mensen om me heen me minder dierbaar zijn.
Grappig woord eigenlijk: dierbaar

- Madison
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): West Highland White Terriër
- Doglover
- Zeer actief
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
- enjo
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ierse setter
- Aantal honden: 3
ik had het afgelopen weekend nog met mijn zus er over, die heeft 3 kinderen geen huisdieren. Haar kinderen waren heerlijk met elkaar aan het spelen, mijn zus en ik keken er naar. Mijn zus zei, daar geniet ik nu zo van.
De volgende dag gingen we naar het strand mijn honden leefde zich compleet uit, omdat het ook wat koeler was, ze hadden het druk met de bal, elkaar en de fazant- en konijnensporen. Ik zei tegen mijn zus, kijk hier geniet IK nu van.
Nu begreep ze eindelijk de waarde van mijn beessies hahahah
De volgende dag gingen we naar het strand mijn honden leefde zich compleet uit, omdat het ook wat koeler was, ze hadden het druk met de bal, elkaar en de fazant- en konijnensporen. Ik zei tegen mijn zus, kijk hier geniet IK nu van.

rust zacht meissie Joey 19-3-1997 19-11-2010
slaap wel Bereboot 8-9-1997 11-1-2012
-
- Zeer actief
Heel mooi!enjo schreef:ik had het afgelopen weekend nog met mijn zus er over, die heeft 3 kinderen geen huisdieren. Haar kinderen waren heerlijk met elkaar aan het spelen, mijn zus en ik keken er naar. Mijn zus zei, daar geniet ik nu zo van.
Zoiets heb ik met mijn zusje ook gehad, zij heeft een dochtertje.
En op een dag zei ze tegen me: 'jij houdt echt op dezelfde manier van je honden als ik van mijn dochtertje, dat zie ik in alles'
En dat ontroerde me heel erg, want ik weet hoeveel zij van die kleine houdt, en dat zij diezelfde liefde ziet bij mij met mijn honden vind ik mooi!

- iones
- Zeer actief
Ja, als je ergens heel gek op bent, dan vind je het mooi om ze te zien genieten. Ongeacht of het je kinderen zijn of je honden. Je wilt gewoon maken dat ze het leuk hebben.enjo schreef:ik had het afgelopen weekend nog met mijn zus er over, die heeft 3 kinderen geen huisdieren. Haar kinderen waren heerlijk met elkaar aan het spelen, mijn zus en ik keken er naar. Mijn zus zei, daar geniet ik nu zo van.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
- Ilona_Diego
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- mma
- Vaste gebruiker
ik hou anders van de naasten om mij heen dan van mijn honden.Een hond is niet te vergelijken met een mens.De liefde naar mijn honden is immens sterk.Van mijn honden hou ik altijd,ze zijn eerlijk,zijn blij als je thuis komt,veroordelen je niet en geven je het voordeel van de twijfel.dit heeft een mens nu eenmaal niet.Deze liefde is niet te vergelijken.
Mijn hond Simba kan echt zo wat in mij kruipen en ik smelt dan in zijn lieve trouwe ogen.Het is een gevoel wat niet echt te omschrijven valt
Mijn hond Simba kan echt zo wat in mij kruipen en ik smelt dan in zijn lieve trouwe ogen.Het is een gevoel wat niet echt te omschrijven valt
Groetjes Marielle,Simba en Gipsy