En nu zo

Een wereld van verschil...

Moderator: moderatorteam
KloptDogDalton schreef:Normaal gesproken werden boeviers altijd geplukt maar volgens mij worden ze nu meer geknipt omdat het haar vaak te zacht is.
De laatste jaren zijn de zachte vachten steeds meer en meer in opkomst.starfleet schreef:Mooi, maar voor mij ook even wennen, ik heb een ander beeld bij Bouviers. Op de eerste foto moest ik helemaal even turen ;-)Is dat bewust dat de vacht zachter gefokt wordt, of toeval? Devlin ziet er naar mijn idee nog heel "ouderwets" uit, maar dat zal dan van het scheren komen.
Hoe dan ook, ik blijf het leuke honden vinden en het heeft ook wel wat dat langere haar.. Ik ben benieuwd hoe Vinou het gaat doen op haar show. Klopt mijn idee dat Bouviers de laatste jaren meer vrouwenhonden worden (met dank aan PDB)? Een jaar of 15 geleden zag ik eigenlijk enkel van die beetje macho mannen met een Boucvier lopen, nu eigenlijk vnl. (stoere) vrouwen.
Anne
Geen idee, ik loop nog geen shows namelijk.Branwen schreef:Wat een verschil! ff of topic, mag zo'n zachte vacht wel volgens de standaard? ik bedoel krijg je er op een show aanmerkingen over?