Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
baasje gezocht,let op schokkende foto in link!
Moderator: moderatorteam
-
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver
- Aantal honden: 2
baasje gezocht,let op schokkende foto in link!
De eigenaar van onderstaande hond wordt gezocht. Deze heeft zijn hond vergiftigd en de oren afgesneden om waarschijnlijk de tattoo te verwijderen.
De hond is gezien de verdere verwondingen waarschijnlijk misbruikt voor hondengevechten.
Graag verder verspreiden de oproep.
LET OP: Foto kan als schokkend ervaren worden.
http://www1.omropfryslan.nl/thumb.aspx? ... .jpg&w=640
De hond is gezien de verdere verwondingen waarschijnlijk misbruikt voor hondengevechten.
Graag verder verspreiden de oproep.
LET OP: Foto kan als schokkend ervaren worden.
http://www1.omropfryslan.nl/thumb.aspx? ... .jpg&w=640
- Sucha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Basset Artésien Normand en Dalmatische Hond
- corason del perro
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Alt deutsche hutehund, Australian Shepherd
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Mirabella
- Zeer actief
- Contacteer:
- Daisy@
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Herders
- Aantal honden: 3
- Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy
- Ozzfest
- Zeer actief
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
- Pepie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Europese korthaar
- Aantal honden: 0
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
- *Linda*
- Zeer actief
- mercedes2803
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Stiefhond Hummer - Franse Bull
- Aantal honden: 1
Wat extra informatie
Voor de mensen die in friesland wonen vraag ik jullie even te kijken om kwart voor 7 naar omrop fryslan
op 28 maart is dichtbij drachten een amerikaanse stafford dood gevonden door een vriendin van mij.
waarschijnlijk hebben ze de reu gestolen en gebruikt voor de vechterij daarna vergiftigd oren er af gesneden en in afval zakken gedumt langs de weg
via de politie proberen ze nu de eigenaar te vinden of mensen te vinden die iets over deze arme stakker weten.
Foto en info is te vinden op http://www1.omropfryslan.nl/TV_Plysjepost.aspx (is wel allemaal in het fries)
Voor de niet Friezen even een vertaling.
Op de Waldwei is tussen Leeuwarden en Drachten bij het benzinestation Q8 een dode Stafford gevonden. Deze had de oren eraf gesneden, waarschijnlijk om te voorkomen dat de hond te identificeren was dmv een tattoo in het oor. De hond is vergiftigd en gevonden in een grijze plastic zak.
De hond heeft een witte vlek aan de voorkant.
Ik hoop dat iemand de hond herkent van fora en dat de eigenaar gevonden wordt en aan de hoogste boom wordt opgehangen.
Het tel. nr. van de politie staat erbij maar ik denk dat sommige mensen liever gebeld zullen worden als je de eigenaar weet van deze hond of deze hond herkent.
De stumper is gevonden op vrijdag 28 maart.
Voor de mensen die in friesland wonen vraag ik jullie even te kijken om kwart voor 7 naar omrop fryslan
op 28 maart is dichtbij drachten een amerikaanse stafford dood gevonden door een vriendin van mij.
waarschijnlijk hebben ze de reu gestolen en gebruikt voor de vechterij daarna vergiftigd oren er af gesneden en in afval zakken gedumt langs de weg
via de politie proberen ze nu de eigenaar te vinden of mensen te vinden die iets over deze arme stakker weten.
Foto en info is te vinden op http://www1.omropfryslan.nl/TV_Plysjepost.aspx (is wel allemaal in het fries)
Voor de niet Friezen even een vertaling.
Op de Waldwei is tussen Leeuwarden en Drachten bij het benzinestation Q8 een dode Stafford gevonden. Deze had de oren eraf gesneden, waarschijnlijk om te voorkomen dat de hond te identificeren was dmv een tattoo in het oor. De hond is vergiftigd en gevonden in een grijze plastic zak.
De hond heeft een witte vlek aan de voorkant.
Ik hoop dat iemand de hond herkent van fora en dat de eigenaar gevonden wordt en aan de hoogste boom wordt opgehangen.
Het tel. nr. van de politie staat erbij maar ik denk dat sommige mensen liever gebeld zullen worden als je de eigenaar weet van deze hond of deze hond herkent.
De stumper is gevonden op vrijdag 28 maart.
- Chione
- Zeer actief
- Noële
- Zeer actief
- Contacteer:
-
- Zeer actief
- thom
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees 'straatschoffie'.
- Contacteer:
-
- Vaste gebruiker
- Mijn ras(sen): Mechelse Herder
- Contacteer:
Who dit is echt erg. Als ik die eigenaar vind dan vermoord ik hem gelijk, door eerst aan marteling te doen, hem ziek te laten worden met alle dodelijke ziektes en dan te doden. Zodat die optimaal de pijn van die hond voelt.
Zie: www.112goverwelle.nl voor meer over mij en mijn huisdieren.
-
- Zeer actief
Sorry, maar dit vind ik wel een beetje ver gaan.Herdervriend schreef:Who dit is echt erg. Als ik die eigenaar vind dan vermoord ik hem gelijk, door eerst aan marteling te doen, hem ziek te laten worden met alle dodelijke ziektes en dan te doden. Zodat die optimaal de pijn van die hond voelt.
Die eigenaar heeft ook familie, misschien wel kinderen.
Hoe denk je dat het voor die mensen is als iemand dit zou doen vanwege 'alleen maar' een hond?
Ik snap je boosheid heel goed, ik vind het net zo verschrikkelijk als jij.
Maar om zo iemand zelf nu wat aan te gaan doen? Nee, dat gaat mij echt te ver.

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ik ben eenmaal iemand van het te ver gaan.Paulala schreef:Sorry, maar dit vind ik wel een beetje ver gaan.Herdervriend schreef:Who dit is echt erg. Als ik die eigenaar vind dan vermoord ik hem gelijk, door eerst aan marteling te doen, hem ziek te laten worden met alle dodelijke ziektes en dan te doden. Zodat die optimaal de pijn van die hond voelt.
Hoe denk je dat het voor die mensen is als iemand dit zou doen vanwege 'alleen maar' een hond?
-
- Zeer actief
Zolang je zelf maar weet dat het te ver gaat, en de gevolgen voor jezelf zijn als je echt zoiets zou doen.Herdervriend schreef:Ik ben eenmaal iemand van het te ver gaan.Paulala schreef:Sorry, maar dit vind ik wel een beetje ver gaan.Herdervriend schreef:Who dit is echt erg. Als ik die eigenaar vind dan vermoord ik hem gelijk, door eerst aan marteling te doen, hem ziek te laten worden met alle dodelijke ziektes en dan te doden. Zodat die optimaal de pijn van die hond voelt.
Maar je hebt er ook anderen mee, niet alleen die persoon en jezelf.
Zo praten als jij, nee, dat zou ik niet in mijn hoofd halen.
Ik vraag me alleen maar heel erg af wat er mis is met degene die deze hond dit heeft aangedaan.
Net zoals ik mezelf afvraag wat er mis is met jou als jij diegene aan zou doen wat je beschrijft in je eerdere reactie.

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Goede vragen.Paulala schreef:Zolang je zelf maar weet dat het te ver gaat, en de gevolgen voor jezelf zijn als je echt zoiets zou doen.Herdervriend schreef:Ik ben eenmaal iemand van het te ver gaan.Paulala schreef:Sorry, maar dit vind ik wel een beetje ver gaan.Herdervriend schreef:Who dit is echt erg. Als ik die eigenaar vind dan vermoord ik hem gelijk, door eerst aan marteling te doen, hem ziek te laten worden met alle dodelijke ziektes en dan te doden. Zodat die optimaal de pijn van die hond voelt.
Maar je hebt er ook anderen mee, niet alleen die persoon en jezelf.
Zo praten als jij, nee, dat zou ik niet in mijn hoofd halen.
Ik vraag me alleen maar heel erg af wat er mis is met degene die deze hond dit heeft aangedaan.
Net zoals ik mezelf afvraag wat er mis is met jou als jij diegene aan zou doen wat je beschrijft in je eerdere reactie.
Neem maar aan dat ik nooit een moord/marteling zal plegen.
De consequenties zijn te erg om het te doen.
Maar mijn gedachten zijn vaak extreem, zo houd ik ook van natuurrampen dus.
Ben een vreemd persoontje.
- M@ri@nne
- Zeer actief
Er staat geen foto van de eigenaar maar van de hond.Maylala schreef:Kan niet iemand even een fotootje van de eigenaar hier in het topic plakken, zonder het zielige hondje erbij?
Ik durf echt niet te kijken namelijk, maar ik hoop aan de andere kant echt intens dat ik die kerel een keer tegenkom en dan herken adhv dit artikel.
Groetjes, Marianne.

- iones
- Zeer actief
Ik vind het niet vreemd. Ik heb dezelfde moordneigingen bij figuren die tot zulke dingen in staat zijn. Opruimen die hap! De wereld zal daar gezelliger van worden.Herdervriend schreef: Ben een vreemd persoontje.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
-
- Zeer actief
Dat denk ik niet.iones schreef:Ik vind het niet vreemd. Ik heb dezelfde moordneigingen bij figuren die tot zulke dingen in staat zijn. Opruimen die hap! De wereld zal daar gezelliger van worden.Herdervriend schreef: Ben een vreemd persoontje.
Want dan word jij weer vermoord door iemand die bijvoorbeeld familie is van die persoon, en vervolgens die persoon weer door iemand anders enz enz.
Zo wordt de wereld juist alleen maar gekker van al die wraakacties over en weer.
Dat is eigenlijk wat ik bedoelde te zeggen, de wereld is al ziek genoeg, erger maken is niet nodig.
Maar ik vind wel dat de wetten aangescherpt moeten worden en zo'n persoon een flinke straf vanuit de overheid moet krijgen.

-
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ah jah daarin heeft u wel een beetje gelijk in, dat de wereld al ziek genoeg is. Letterlijk. En idd de weten moeten strenger op dit gebied.Paulala schreef:Dat denk ik niet.iones schreef:Ik vind het niet vreemd. Ik heb dezelfde moordneigingen bij figuren die tot zulke dingen in staat zijn. Opruimen die hap! De wereld zal daar gezelliger van worden.Herdervriend schreef: Ben een vreemd persoontje.
Want dan word jij weer vermoord door iemand die bijvoorbeeld familie is van die persoon, en vervolgens die persoon weer door iemand anders enz enz.
Zo wordt de wereld juist alleen maar gekker van al die wraakacties over en weer.
Dat is eigenlijk wat ik bedoelde te zeggen, de wereld is al ziek genoeg, erger maken is niet nodig.
Maar ik vind wel dat de wetten aangescherpt moeten worden en zo'n persoon een flinke straf vanuit de overheid moet krijgen.