Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Jay1978 schreef:Wat een rothond zeg die witte. Hij eet die zwarte bijna op...
Rot hedders!
snap het ook niet want die zwarte is 'oud' en ws errug taai en weinig tasty
Ach mijn arme Flash volledig gemollesteerd door Amos en laat het ook zonder tegensputteren gebeuren totdat zoals gisteren Amos 'm echt eens pijn doet en die witte dan flink op zijn falie geeft dat die niet weet wat 'm overkomt om dan héééél verongelijkt naar ons kijkt, zag je dat :N: Flash deed gemeen tegen mij boehoeeeeeee
Goed zo jochie bijt maar eens van je af
gr. Martha eerst met Flash nu met Jalke & Bob en pleeghond Nobel Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie (Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)
jip007 schreef::N: :N: , leuke foto's en wat een mooi plekje daar
Prachtig plekje en de afgelopen 2 ochtenden hadden we 'm privé geen andere honden of wandelaars oid ook geen vissers op een paar reigers na dan Fenneke en ik hadden het reuze na ons zin die 2 kameraden in het kwaad niet minder, na 2 uur moe maar voldaan naar huis
gr. Martha eerst met Flash nu met Jalke & Bob en pleeghond Nobel Rust in vrede mijn Flash, mijn allerliefste Jochie (Jet Black Flash of the Ginyard, 19 mei 1998 - 24 april 2011)