Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

rekening houden met de warmte?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Ik wandel wat korter en loop in de schaduw, ook zorg ik dat er water in de buurt is om te zwemmen.
Gollum lijkt tot nu toe niet veel last te hebben van de warmte, ze ligt wel wat eerder in het water :mrgreen:
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Ik loop met dit weer s'ochtends vroeg een grote wandeling, en s'avonds wat later op de avond. Ik wandel altijd bij het water, dus ze kunnen een frisse duik nemen als ze het te warm krijgen :wink:
S'middags loop ik alleen een kort rondje door de wijk.
AnnemiekeenCato
Vaste gebruiker

Ongelezen bericht door AnnemiekeenCato »

Hier ook kleine rondjes en sávonds een lange wandeling. Bij ons in de buurt voornamelijk prutsloten of sloten langs een drukke weg. Ben een beetje bang dat ze naar de overkant zwemt omdat ze nog niet echt gewend is om te zwemmen.
Vandaag voor de eerste keer naar het ijsselmeer geweest (was helaas wel 15 min rijden) en ik heb genoten.... Cato vond het helemaal geweldig en begreep zelfs dat ze een stok moet aporteren (doet ze anders nooit)!!!
Gaan we vaker doen. De tuinslang is hier geen optie omdat ze die associeert met wassen (wanneer ze door haar gekte in de prutsloot belandt of door de bagger is wezen rollen). :devil:

Heb zelfs nog een goede daad verricht. Ik vond een hond die al een uur achter andere mensen aan het aanlopen was geweest maar daar niet bij hoorde. Heb dit arme beestje (samen met Cato) in de auto vervoert (gign gelukkig goed) en naar het asiel gebracht. Bleek dat hij al bekend was bij het asiel. Was in maart ook al eens aan komen waaien en woonde bijna 5 kilometer verder op..... :denken:
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik hou er zeker rekening mee maar Vegas doet dat ook al uit zichzelf. De afgelopen dagen ben ik tussen 11.00 en 15.00 niet gaan wandelen en zelfs even na drie uur was het steeds nog te warm waardoor Vegas een beetje liep te sjokken en we dus maar een klein blokje hebben gedaan. De lange wandeling doe ik nu 's avonds en dan loopt Vegas ook over van energie :N:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Ozzfest
Zeer actief

Ongelezen bericht door Ozzfest »

Hier in de buurt zie je juist pas mensen uberhaüpt buiten met mooi weer (lees,brandende zon),opeens mag hondje lief lekker naast de fiets galloperen met zn tong op zn knietjes :denken:

Hoewel ik al in een buurt woon waarbij mensen hun hond nooit verder laten komen dan 5minuutjes kade en weer terug.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”