Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

De b*tch was héél eventjes terug

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

De b*tch was héél eventjes terug

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Ik was net asperges aan het schillen bij de salontafel, en Ben die had net een balletje van buiten mee naar binnen genomen, om die aan mij te showen. Dus kreeg hij even wat mooie woordjes en een aai, en ik ga weer verder met schillen. Osa die ligt voor haar mand, Ben ongeveer 2 meter daarvoor, en had inmiddels de bal al losgelaten, maar hij stond er nog bij. En ja hoor, mevrouw stond op, diepe grom/blaf en tandjes helemaal bloot, Ben wist niet hoe snel hij moest opdonderen, en Osa had weer haar overwinning ( de bal ), iets wat ze een aantal jaar geleden bijna dagelijks deed. :mrgreen: Hoe naar ook voor Ben, ik heb wel weer genoten van het schouwspel, dat hier al lang niet meer heeft plaatsgevonden, gekke oude oma :I:
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Lekker als ze weer even in haar jeugdige (misschien ietwat ongewenste) gedrag vervalt :ok:
Maeve
Zeer actief
Mijn ras(sen): Nova Scotia Duck Tolling Retriever
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maeve »

Super :mrgreen: Dat zie ik hier ook vaak gebeuren. Die oudjes hebben nog wel pit he!
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

JBK schreef:Lekker als ze weer even in haar jeugdige (misschien ietwat ongewenste) gedrag vervalt :ok:
Ach ongewenst is het verder niet, maar vind het wel fijn om te zien dat ze dus nog wel even op haar strepen kan staan. Ze zal Ben verder never nooit wat aan doen, maar de tandjes bloot is toch nog genoeg om hem binnen twee tellen de deur uit te krijgen :smile: Terwijl hij fysiek natuurlijk 100x sterker is.
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Aimee schreef:
JBK schreef:Lekker als ze weer even in haar jeugdige (misschien ietwat ongewenste) gedrag vervalt :ok:
Ach ongewenst is het verder niet, maar vind het wel fijn om te zien dat ze dus nog wel even op haar strepen kan staan. Ze zal Ben verder never nooit wat aan doen, maar de tandjes bloot is toch nog genoeg om hem binnen twee tellen de deur uit te krijgen :smile: Terwijl hij fysiek natuurlijk 100x sterker is.
Ongewenst voor Ben :wink: :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”