Moderator: moderatorteam
en zie ik vandaag deze fotoos,Jaap* schreef: Zo is mij onlangs nog door Nanna gevraagd of ik een tekenkop uit haar lies zou kunnen verwijderen![]()
Dat zou ik bijvoorbeeld best kunnen, maar dan moet zij op haar beurt wel uitermate stil kunnen blijven zitten als ik met mijn snufferd in haar kruis zit te pielen. (waarvoor ik overigens alleen mijn handen zou gebruiken)
Nouja, waar moettie anders liggenInge O schreef:'als hij de bank voor zich alleen heeft'....alsof je er nog aan twijfelt dat hij die gewoon altíjd voor zich alleen moet hebbenJaap* schreef: Erg hé, zo ligt hij bijna altijd als hij die bank voor zich alleen heeft![]()
.
Inge O schreef:gewoon, op de bank natuurlijk - hoezoJaap* schreef:Nouja, waar moettie anders liggenInge O schreef:'als hij de bank voor zich alleen heeft'....alsof je er nog aan twijfelt dat hij die gewoon altíjd voor zich alleen moet hebbenJaap* schreef: Erg hé, zo ligt hij bijna altijd als hij die bank voor zich alleen heeft![]()
.
![]()
?
Hij heeft vast ergens gelezen dat dat gezond is ofzoalm@ schreef:Zelfs onder z'n achterbenen ligt nog een kussen. Wat een verwend nest
Zo veel onbegrip voor Felix...Felix schreef:Nee, ik hoef er niet uit. Hoe vaak moet ik dat nog zeggen...
Euh, dat is de vorige eigenaar geweest, diezelfde die 5 weken na de aanschaf van felix op de crisisopname van een psychiatrisch ziekenhuis is belandtLot77 schreef:Wie heeft dat arme dier in godsnaam Felix genoemd???? Wat voor vreselijke misdadigheden heeft hij begaan?