Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Denkspellen gekocht

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

Ikaros schreef:
wendy71 schreef:
wubjes schreef:Ik heb er ook een paar van Nina en van Karli die waren een stuk goedkoper :mrgreen:
Als je handig bent ook leuk om zelf te make.. was ik dat maar
Maar Fan vind het geweldig ..is geen hond om mee te trainen en clickeren is zo een beetje de enigste druk die ze aankan
.. maar van dit soort spelletje bloeit ze helemaal van op
Binnenkort(hoop ik :mrgreen: ) komt André met een beschrijving incl. foto's hoe zo'n speelgoed te maken, dusss nog eventjes geduld. :pffff: :cheer:
Nog heel even geduld, volgend weekend gaan Lot en ik weer eens verhuizen, maar daarna komt er een verslag

mocht je trouwens in de tussentijd bij de doe-het-zelf-zaak komen, let dan goed op de 5 euro bak

mocht daar een gatenzaag inliggen, gewoon meenemen, die heb je straks nog nodig :ok:
Doen we, gatenzaag staat al op het lijstje.
Succes met de verhuizing. :N: :wink: .
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
chantald
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door chantald »

Gatenzaag heb ik al, dus kom maar op met de beschrijving. Ik denk dat onze Jaimy het helemaal geweldig zou vinden. Ze is dol op zoek spelletjes (we verstoppen dan iets lekkers ergens onder of in), dus denk ik dat ze dit ook erg leuk zou vinden.
Leonieke
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dalmatische honden
Aantal honden: 3
Contacteer:

Ongelezen bericht door Leonieke »

Wij hebben er ook een paar voor Dazzle en Masai.
Die simpele spelletje hebben ze meteen door, dat is wel jammer. We hebben nu ook de Dog Fighter, die vinden ze wel wat moeilijker.

Je kan ze het beste op een anti slip badmatje o.i.d. zetten, anders glijden ze steeds weg.

Ik vind alleen de uitvoering van de Nina Otterson spellen erg slecht, het hout gaat snel stuk en de geur e.d. van de worst trekt erin.
We hebben er nu ook 1 van kunststof, die kan in de vaatwasser. Echt top!! Veeeeel beter!!
www.marengosoutfit.nl
"Exclusief voor hond en paard"
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Eef schreef:Die van mij vinden alle spellen die ik tot nu toe met ze heb gedaan leuk, de dogspinny, de dogbrick en dogfighter, allemaal favoriet.

De spellen zijn inderdaad best prijzig, maar je hebt ook een aantal 'neppers' zoals de doggybraintrain 2in1, dat zijn 2 spellen voor 30,-, en het Hondenspel, lijkt op dogsmart, alleen dan goedkoper :mrgreen:
Er staat bij dat die voor grote honden zijn ik wil er eentje voor Bowie dat is een Lhasa Apso kan hij ook met die spellen of zijn die echt te groot voor hem
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Ongelezen bericht door wendy71 »

omafia schreef:
Eef schreef:Die van mij vinden alle spellen die ik tot nu toe met ze heb gedaan leuk, de dogspinny, de dogbrick en dogfighter, allemaal favoriet.

De spellen zijn inderdaad best prijzig, maar je hebt ook een aantal 'neppers' zoals de doggybraintrain 2in1, dat zijn 2 spellen voor 30,-, en het Hondenspel, lijkt op dogsmart, alleen dan goedkoper :mrgreen:
Er staat bij dat die voor grote honden zijn ik wil er eentje voor Bowie dat is een Lhasa Apso kan hij ook met die spellen of zijn die echt te groot voor hem
Ik ben juist weer bang dat ze te klein zijn :N: , en ze in no time aan gort liggen. :roll: :wink: .

Wat leuk dat iedereen zo enthousiast is , ik ben ook benieuwd, ik verwacht ze eerdaags wel(de spellen) en ik ben ook erg benieuwd naar de werkbeschrijving van André(Ikaros).
heel leuk dat ie dat met ons wil delen. :cheer:

En voor de vrouwen die ook niet weten hoe zoiets in elkaar te knutselen, ik span Mark lekker voor dat karretje. :smile:
Naast alle klussen in huis en tuin die er nog gedaan moet worden, kan zo'n spel er best bij. :pffff: :smile: .

Heeft ieder al een gatenzaag gehaald? :mann:
Verkrijgbaar bij de pr*xis ed, goed kijken in de 1 :denken: , of 5 :denken: Euro bak, volgens André. :ok:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
Eef
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef »

omafia schreef:

Ja hoor, dat kan wel. Het is alleen met grote honden zo dat het lastig is om met een klein spel te spelen :wink:
Kaiou
Zeer actief
Mijn ras(sen): Barbet
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Kaiou »

Hier 6 spellen van Nina Ottosson (spinny/brick/twister/tornado/fighter en turbo). De spinny is super makkelijk (maar nog steeds leuk). De tornado, twister en fighter zijn echt favoriet. De turbo is veel moeilijker en die is Kaiou al weken aan het leren.

Afbeelding
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

Zijn er meer ruwe honden die hiermee spelen die het liefst alles slopen om bij het snoepje te komen zoals een gat in de kingkong bijten?
Eef
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Eef »

Valerie schreef:Zijn er meer ruwe honden die hiermee spelen die het liefst alles slopen om bij het snoepje te komen zoals een gat in de kingkong bijten?
Ja die van mij :mrgreen:
Die zijn best sloperig, maar de spellen laten ze mooi heel hoor :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”