Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Onze 'oudere jongeren' hebben even lekker voluit gesjeesd alleen jammer van die meneer die ik niet gezien had en Reina zonodig moest aanblaffen
Wat een prachtige foto's van Reintje, ik sla ze meteen op
alm@ schreef: alleen jammer van die meneer die ik niet gezien had en Reina zonodig moest aanblaffen
blafte die meneer reina echt aan :N: ? nouououououou .............!
leuke, enthousiaste hondjes bij elkaar.
was lulu/hetty de enige die zwemles wilde ?
Die muts heeft het water ontdekt en voor eten doet ze alles, maar ze zijn er allemaal in geweest al was het bij Baco tot zijn poten gebleven
Baco wil alleen als ik er ook in ga Ik was net bij het water en er kwam iemand met een golden, nou die vond Baco wel leuk, maar achter die golden aan te water,
Dus ik ga zo nog even en dan ook maar weer het water in, mijn volgende hond word een golden
billy schreef:
Baco wil alleen als ik er ook in ga Ik was net bij het water en er kwam iemand met een golden, nou die vond Baco wel leuk, maar achter die golden aan te water,
Dus ik ga zo nog even en dan ook maar weer het water in, mijn volgende hond word een golden
oh, maar zo hebben ze het hier allemaal geleerd hoor . crunchje is de enige tot nu toe die zonder enige hulp of steun het water ingedoken is en uit zichzelf zwemt.
vermoedelijk is ze dus toch gewoon een golden .
En hoelang duurt het dan voor ze verder gaan als pootje baden
Ik het water in en Baco ging er ook weer in, maar ik ga niet steeds mee natuurlijk
billy schreef:
oh, maar zo hebben ze het hier allemaal geleerd hoor . crunchje is de enige tot nu toe die zonder enige hulp of steun het water ingedoken is en uit zichzelf zwemt.
vermoedelijk is ze dus toch gewoon een golden .
En hoelang duurt het dan voor ze verder gaan als pootje baden
Ik het water in en Baco ging er ook weer in, maar ik ga niet steeds mee natuurlijk
tja, ze gingen er dan vrij snel weer in achter een apportje aan - dan hadden ze mij niet meer nodig. maar dan moet je wel een apportjeshond hebben natuurlijk .
behalve vlammetje : die zwemt graag én goed, maar ze zwemt alleen als ik zwem . dat resulteert in een vlammetje die me 's zomers bijna bijt van ongeduld : 'baasje, ga het water in en wel snellll, ik wil zwemmen, nu !'
Baco haalt wel een stok uit het water maar als hij een cm te ver ligt, doet hij het niet meer. ik ga oefenen want ik wil geen zwem vlammetjes baco geval