linlin schreef:Pepie schreef:Ik heb je goede tips gegeven,zeker als hier geen inspraak van bewoners is geweest........de hoge raad zal je niet helpen,die verwijzen je naar de plaatselijke gemeente en de districtsmanager om mee te beginnen.......Eerlijk gezegd denk ik als je het goed speelt,dat je het wint.........Haal gelijk handtekeningen op van mensen die het oneens zijn met deze beslissing,en overhandig die

Ik zou toch ook iemand van de deel/gemeente uitnodigen,zodat meneer of mevrouw de districtsmanager weet,dat het menens is......

ik vind dat allemaal zo 'aksie! wu pikku hut nie!'-achtig. eerst het maar eens even zo tussendoor proberen te regelen.
alsof je onder de indruk zou zijn van een meneer of mevrouw de deelgemeenteambtenaar en een stapeltje handtekeningen.
ik denk overigens ook dat pooh ook wel weet dat je niet als eerste bij de hoge raad aan kan kloppen, maar pas na een onbevredigend verlopen rechtsgang.
maar enfin. ergerlijk gedoe, overigens, dat het land wederom een extra dag op slot zit wegens die achterlijke feestdagen. je had er toch meteen vandaag achteraan willen gaan, lijkt me.
het zal in jou ogen wel zo aksie zijn maar
hier waren het ook eerst geruchten en stiekem weg was het er al door
als wij toen meteen tegen waren hoefden wij niet uit ons huis
en bleef ons straatje gewoon bestaan
door dit topic te lezen , heb ik wel gezegt tegen ma dat ze in het nieuwe huurcontract wel een vermelding komt dat huis dieren toe gestaan word
omdat zij ook naar een senioren flat moet , door die gedwongen verhuizing
nu beloven ze wat , wel mondeling
maar naar dit topic heb ik haar er wel op gewezen dat het zwart op wit komt te staan