Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

auto gordel voor honden

Forum voor opmerkingen en vragen over de verzorging van de hond. (bv vragen over huid, haar, nagels, etc.)
Tevens een plek voor vragen over riemen, manden, kleding, etc

Moderator: moderatorteam

Sanne!!
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labradeitje!
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Sanne!! »

Zazoe heeft een atuo tuig en in de mijn oude auto waar geen gordels in zitten heeft mijn pa een riem vast gemaakt in de plaat van de achterbank en zazoe kan dan gewoon zitten en liggen en verstrikt niet maar hij kan niet vallen.
En in de nieuwe auto heb ik gewoon zon ding wat ik in de gordel kan doen maar die rolt niet mee en ook hier geen probleem mee. Ik dnek dat het ligt aan de hond zelf hoe die is in de auto want zazoe zit altijd aan de linkse kant om lekker tegen de wand aan te hangen en naar buiten te kijken dus die blijft wel stil zitten en het boeit hem verder vrij weinig of dat hij nou vast zit of dat hij los is.
Zazoe 7-12-'05 * 26-3-'13
Doglover
Zeer actief

Ongelezen bericht door Doglover »

Raya zit ook in een autogordel omdat ik weet wat het aan kan richten als iemand achterop botst... Gelukkig toen niets ernstigs gebeurd maar onze vorige hond lag meteen op de voorstoelen en durfde een paar dagen de auto niet in. Iedereen natuurlijk kapot geschrokken!!

Raya vindt het prima hoor.
chantald
geregistreerd lid

Ongelezen bericht door chantald »

Onze Jaimy gaat altijd in een hondengordel. Ook al is het voor een klein stukje. Ik vind het gewoon veel veiliger en daarbij zou ze anders de hele auto rond rennen. Ze vind het namlijk prachtig in de auto en wil het liefst voor op het dashbord gaan staan om alles goed te kunnen zien.
Plaats reactie

Terug naar “Verzorging en toebehoren”