Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Ik word hier zo verdrietig van!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Mojuan
Zeer actief

Ik word hier zo verdrietig van!

Ongelezen bericht door Mojuan »

Gisteren avond liep ik het laatste rondje met mijn honden.
Ineens komt van de overkant een husky van zeven maanden aangerend.
Deze hond hebben buren van me drie weken geleden gekocht uit een puppykennel in Belgie, en die hond heeft dus nog helemaal niets geleerd.
Beestje is ook ontzettend onzeker.
Romeo moet niets van hem hebben, want het is een reu.
Op zich was Romeo vrij kalm, en ik heb hem netjes onder controle weten te houden.
Maar wat er toen gebeurde schrok ik me echt kapot van!
Die man pakte de husky in zijn nekvel, en tilde hem van de grond helemaal omhoog.
Het arme beest krijste het uit, er kwamen zelfs overal mensen vandaan om te kijken wat er aan de hand was, die dachten waarschijnlijk dat Romeo hem te pakken had.

Ik ben snel doorgelopen, en toen liet die vent de hond weer los schieten....
Dus weer Romeo kort, en doorlopen.
Op een bepaald moment zakte die man vlak naast de husky (die er telkens vandoor ging) door z'n knieën, en toen ging de pup liggen en gaf zich over.
Ipv de pup te belonen dat hij eindelijk luisterde, greep hij hem weer vol in zijn nekvel en begon tegen hem te schelden.
Ik heb er wat van gezegd, zei dat hij hem juist nu moest belonen, want hij was braaf, hij deed toch juist datgene dat hij wilde!
Werd die gozer kwaad op me, want die hond moest gewoon luisteren en verdiende straf.
Toen heb ik hem gezegd dat hij totaal geen verstand heeft van opvoeding van honden, en dat hij eens wat meer moest gaan leren.
Ook heb ik gezegd dat ik vond dat hij hem mishandelde.
En toen waren de poppen aan het dansen natuurlijk, tekeer gaan joh, ook zijn vriendin terwijl ik altijd goed contact met haar heb gehad.

Ik ben naar binnen gegaan, en toen ging natuurlijk de deurbel, mijn vriend is kwaad naar beneden gegaan, even een hoop geschreeuw, en toen kwam ik ook naar beneden.
Inmiddels was de halve buurt naar buiten gekomen en stond de rest op het balkon te kijken.
Ik heb zijn vriendin even apart genomen om te praten, mijn excuses aangeboden dat ik heb gezegd dat de hond wordt mishandeld, en haar geprobeerd uit te leggen waarom het niet goed is wat haar vriend doet.
Ik merk dat zij het graag goed wil doen, maar haar vriend.... die heeft een stalen plaat voor zijn kop.
Ook met hem heb ik geprobeerd te praten, hem geprobeerd uit te leggen hoe een hond 'denkt' en wat hij het best zou kunnen doen als hij wil dat zijn hond leert luisteren.
Maar volgens hem was dat mijn mening, en mijn manier, en kon het ook zoals hij het deed, want de hond moest maar begrijpen dat hij niet pas moest luisteren als hij eerst zichzelf lager moet maken (hij zakte door zijn knieën voor de hond zich overgaf).
Ik heb het nog even geprobeerd, en gevraagd of hij graag wil dat zijn hond gaat luisteren, maar tevergeefs.

Ik vind het zo enorm zielig voor de pup!
En eerlijk gezegd ook voor zijn vriendin, die stond zowat te huilen en trilde helemaal.
Zij wil het graag goed doen, maar ze durft niet tegen haar vriend in te gaan heb ik het idee, want het is een vreselijke dominerend typje, dat is aan alles te merken.
Wat hij zegt is de waarheid, en hij weet alles beter dan iedereen.
En zijn wil is wet.

Wat moet ik hier nu mee?
Ik wil graag een keer alleen met haar gaan praten, en haar een boekje geven dat ik heb over opvoeding.
Daar staan heel nuttige tips in.
Want als dit zo doorgaat, zal die hond gedragsproblemen gaan ontwikkelen ben ik bang.
:zweep:
Addy

Ongelezen bericht door Addy »

Van dat soort mensen word ik ook helemaal naar en dan hebben ze ook nog eens een moeilijk ras :roll:
Ikaros
Actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ikaros »

zit er geen mogelijkheid in ze eens mee te nemen naar een leuke hondenschool ?

anders vermoed ik, dat het lokale asiel over niet al te lange tijd een husky rijker is
Groet,
André

We give Dogs time we can spare, space we can spare and love we can spare.
And in return dogs give us their all, it's the best deal man has ever made.
Afbeelding
http://canis.yourbb.nl/index.php
Mojuan
Zeer actief

Daarom ben ik dus zo bang dat het helemaal mis gaat lopen.
Juist omdat het geen makkelijk ras is.
En het beestje is zo onzeker als maar zijn kan, is voor bijna iedereen bang en erg terughoudend.
Mojuan
Zeer actief

Ikaros schreef:zit er geen mogelijkheid in ze eens mee te nemen naar een leuke hondenschool ?

anders vermoed ik, dat het lokale asiel over niet al te lange tijd een husky rijker is
Ik denk dat zij wel zou willen, maar haar vriend werkt volgens mij alles tegen.
Ik ga het iig proberen met haar bespreekbaar te maken.
jacq1970
Zeer actief
Aantal honden: 1
Contacteer:

Ongelezen bericht door jacq1970 »

Tegen dit soort mensen kan je lullen als brugge man maar die plaat is zo vreselijk dik en har dara kom je toch niet doorheen.
Als zijn vriendin weet hoe hij is vind ik het al bizar dat er een hond in huis komt... mijn vent hoeft echt de honden niet zo tebehandelen...als hij dat zou doen is de liefde meteen over... is hij nou helemaal niet goed bij zijn achterlijke plaat :devil:
Afbeelding
Addy

jacq1970 schreef:Tegen dit soort mensen kan je lullen als brugge man maar die plaat is zo vreselijk dik en har dara kom je toch niet doorheen.
Als zijn vriendin weet hoe hij is vind ik het al bizar dat er een hond in huis komt... mijn vent hoeft echt de honden niet zo tebehandelen...als hij dat zou doen is de liefde meteen over... is hij nou helemaal niet goed bij zijn achterlijke plaat :devil:
precies, die stond sneller buiten dan dat die ooit binnengekomen was :devil:
Mojuan
Zeer actief

Ik kan niet over hun prive situatie oordelen.
Maar ik heb het idee dat hij haar vreselijk domineert.
Zij heeft trouwens de hond niet aangeschaft, hij heeft de hond gekocht.
Zij wist ook helemaal niet dat hij bij zo'n puppykennel vandaan kwam, want zij had het programma Radar toen gezien, en wilde absoluut geen hond bij zo'n kennel vandaan.
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

En vaak doen ze nog als ze jouw dan zien,even laten zien dat ze niet luisteren naar je :wink: ...........
Afbeelding
Ikaros
Actief
Contacteer:

Paulala schreef:
Ikaros schreef:zit er geen mogelijkheid in ze eens mee te nemen naar een leuke hondenschool ?

Ik denk dat zij wel zou willen, maar haar vriend werkt volgens mij alles tegen.
Ik ga het iig proberen met haar bespreekbaar te maken.
Dat vermoeden had ik al, maar misschien als ze hem tijdens de eerste paar lessen met een bak koffie langs de zijlijn parkeren, en hem later er tactvol in betrekken, lukt het misschien toch
Groet,
André

Afbeelding
Mojuan
Zeer actief

Ik heb al een idee hoe ik het aan ga pakken.
De hondenschool waar ik weg ben, omdat ik een groot conflict heb gehad wegens het bijtincident met Romeo is niet zo ver weg.
Ik neem haar wel een keer mee daar naartoe, gewoon alleen maar om te kijken hoe zo'n school in z'n werk gaat.
De trainster daar is verder heel erg goed, en ze weet ontzettend veel, en hoewel ik zelf daar nooit meer wil trainen vanwege wat er gebeurd is, denk ik dat het voor haar en de Huskypup heel goed zou zijn.

Ik zal het heel voorzichtig aan gaan pakken, gewoon een keertje kijken of het wat is voor haar.
Een gesprekje aangaan met de trainster om te kijken of zij tot haar kan doordringen wat het belang is van op de juiste manier trainen.
En wat de gevolgen kunnen zijn van niet goed trainen.
Waarschijnlijk komt zo iemand geloofwaardiger op haar over, omdat dat iemand is die ervoor heeft geleerd en een hondenschool runt.
JBK

Ongelezen bericht door JBK »

Paulala schreef:Ik zal het heel voorzichtig aan gaan pakken, gewoon een keertje kijken of het wat is voor haar.
Een gesprekje aangaan met de trainster om te kijken of zij tot haar kan doordringen wat het belang is van op de juiste manier trainen.
En wat de gevolgen kunnen zijn van niet goed trainen.
Waarschijnlijk komt zo iemand geloofwaardiger op haar over, omdat dat iemand is die ervoor heeft geleerd en een hondenschool runt.
:ok: Super dat je dat wilt doen, om het leed van dit hondje te verzachten. Ik hoop dat je succes hebt!
Denk ook dat ik hetzelfde gereageerd zou hebben als jij, en dan had dezelfde situatie ontstaan.....
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Ik kan het ook zeer waarderen dat je hebt ingegrepen, ook al is die vent een stuk verdriet dat niet wil luisteren. Jammer dat zijn vriendin een zwak mutsje is dat alleen maar huilt, i.p.v. eens eisen te gaan stellen bij haar vriend (sorry, kan mij verweten worden wat wil, maar ik kan dat niet begrijpen omdat ik zelf helemaal niet zo ben).

Die hond kan door vals gedrag van de eigenaar op een dag zelf vals worden. Ik hoop dat de eigenaar dan ook degene zal zijn die flink gebeten wordt, en niet iemand anders.

ERgelijk is ook nu weer, dat de rest van de mensen weer staat te kijken. Daar heeft die hond wat aan! In plaats dat ze hun lamme kop nou eens open doen![/i]
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Misschien een raar idee, maar heb zo'n gevoel dat die vent het wel stoer vindt om een hond te hebben. Zou hij het niet nóg stoerder vinden als hij een goed afgerichte hond heeft? Eentje die perfect naar hem luistert en hij dus lekker kan pochen dat ie zn hond zo onder appèl heeft?

Ik zou die vriendin dus apart nemen, haar aangeven dat je haar eens mee wilt nemen naar een hondenschool, en er bovenstaande ook even subtiel bij vermelden. Misschien als ze naar haar vriend toegaat, en hem zegt dat zij cursussen wil doen, zodat hij straks een hond heeft die naar zijn commando's luistert, dat hij wel bijdraait?
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

iones schreef:Ik kan het ook zeer waarderen dat je hebt ingegrepen, ook al is die vent een stuk verdriet dat niet wil luisteren. Jammer dat zijn vriendin een zwak mutsje is dat alleen maar huilt, i.p.v. eens eisen te gaan stellen bij haar vriend (sorry, kan mij verweten worden wat wil, maar ik kan dat niet begrijpen omdat ik zelf helemaal niet zo ben).

Die hond kan door vals gedrag van de eigenaar op een dag zelf vals worden. Ik hoop dat de eigenaar dan ook degene zal zijn die flink gebeten wordt, en niet iemand anders.

ERgelijk is ook nu weer, dat de rest van de mensen weer staat te kijken. Daar heeft die hond wat aan! In plaats dat ze hun lamme kop nou eens open doen![/i]
Mee eens. Die man lijkt zo'n hond eerder als p****verlenging te hebben, dan dat hij echt liefde voor het beestje heeft. En dat die vriendin te soft is om daartegenin te gaan is al helemaal niet goed voor de hond.
Ik vind dat je het heel goed hebt aangepakt, alleen jammer dat de buurt alleen toekijkt en verder niets doet.
Ben bang dat de husky wel verknald gaat worden en binnen een half jaar bij het asiel afgestaan wordt (als de hond geluk heeft dan).
dinnee
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): Australian Kelpie

Ongelezen bericht door dinnee »

De bovenburen van mijn moeder hadden ongeveer het zelfde. Hij was erg dominant maar wist niets van honden, zij huilde alleenmaar.

Toen ze nog geen hond hadden, maakte hij altijd ruzie met haar. En omdat ze een kind wilde, namen ze eerst maar een hond om te weten hoe het zou zijn. (yeah right...)

Dus die hond kwam er, maar ze deden er niets mee want ze werkte allebij fulltime. Dus het dier werd niet zindelijk en verveelde zich mateloos als hij alleen thuis was. Hij blafte en huilde alles bij elkaar. Hij was ook nog eens van een behoorlijk groot ras en met een half jaar konden ze hem niet meer de trap op en af tillen, terwijl de dierenarts had gezegt dat hij pas vanaf anderhalf jaar trappen zou mogen lopen.

Als de baasjes dan thuis kwamen en het huis was niet schoon kreeg het dier een scheld-tirade over zich heen van heb ik jou daar. Het was zelfs zo erg dat mijn moeder en ik zaten te trillen op de bank (en die mensen wonen boven haar). Mijn moeder vertelde dat het iedere avond zo ging en dat de mensen uit de buurt er erg veel last van hadden en dreigde met de dieren bescherming.

De mensen van de hond kregen dit te horen en hebben toen een anti-balfband voor hem gekocht. Iedere keer als hij kermde van de pijn ging het ding nog een keer af. Ik heb nog nooit een hond zo hard horen huilen. Dat was echt verschrikkelijk!

Toen belde ze bij ons aan de deur aan om te vragen of we erg veel last hadden van de hond. Ik heb ze toen gevraag of ze alsjeblief die band af wilden doen en dat hebben ze toen ook meteen gedaan.

Ik moet zeggen dat we toen een best goed gesprek hebben gehad en dat ze er ook wel iets aan wilde doen, maar totaal niet wisten hoe en daardoor erg gefrustreerd werden.

Een paar weken later toen ik vroeg hoe het met de hond was, kwamen ze heel trots vertellen dat ze naar de puppycursus met hem zouden gaan. De hond was inmiddels al bijna een half jaar...

Een paar weken laten hadden ze er nog maar een bij gehaald van het zelfde ras, omdat ze het zo zielig vonden dat hij de hele dag maar alleen zat.
~Tell everybody I'm on my way!~ Phill Collins - Soundtrack Brother Bear
Mojuan
Zeer actief

Het is niet zo dat ze alleen maar staat te huilen.
Ze heeft zelfs altijd een hele grote mond tegen iedereen die iets doet wat haar niet aanstaat.
Maar als het om haar vriend gaat, is ze ineens heel anders, zo ken ik haar ook helemaal niet.
En ze reageerde het op mij af gisteren, want ze was heel erg kwaad dat ik had gezegd dat de hond mishandeld werd, ze nam aan dat ik het tegen haar had, terwijl ik het duidelijk tegen haar vriend had gezegd.
Ik denk dat het pure frustratie van haar is, omdat zij het ook heel erg vindt wat hij doet, maar ze durft er op de één of andere manier niet tegenin te gaan.
Eigenlijk heb ik heel erg met haar te doen.
Ik weet niet wat de reden is dat ze zo doet, en dat weet niemand, alleen zij zelf. Wie weet wordt ze wel mishandeld, wie zal het zeggen?
Feit is gewoon dat ik het niet weet, en ik haar wil helpen waar ik dat kan.
Ik zie dat ze ermee zit, en ik ga gewoon proberen om haar en de hond een helpende hand toe te reiken.
Ieder mens verdient hulp, zo denk ik er over.
Maryanne
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers, Vizsla
Aantal honden: 12
Contacteer:

Ongelezen bericht door Maryanne »

Paulala schreef:Het is niet zo dat ze alleen maar staat te huilen.
Ze heeft zelfs altijd een hele grote mond tegen iedereen die iets doet wat haar niet aanstaat.
Maar als het om haar vriend gaat, is ze ineens heel anders, zo ken ik haar ook helemaal niet.
En ze reageerde het op mij af gisteren, want ze was heel erg kwaad dat ik had gezegd dat de hond mishandeld werd, ze nam aan dat ik het tegen haar had, terwijl ik het duidelijk tegen haar vriend had gezegd.
Ik denk dat het pure frustratie van haar is, omdat zij het ook heel erg vindt wat hij doet, maar ze durft er op de één of andere manier niet tegenin te gaan.
Ik weet niet wat de reden is dat ze zo doet, en dat weet niemand, alleen zij zelf. Wie weet wordt ze wel mishandeld, wie zal het zeggen?
Ik zie dat ze ermee zit, en ik ga gewoon proberen om haar en de hond een helpende hand toe te reiken.
Ik vind het hardstikke goed van je dat je dat meisje wil helpen, maar pas wel op dat het zich niet tegen je keert.
Mojuan
Zeer actief

Maryanne schreef: Ik vind het hardstikke goed van je dat je dat meisje wil helpen, maar pas wel op dat het zich niet tegen je keert.
Op welke manier zie je dat voor je dan?
Ik ga haar niets opdringen hoor, als ik merk dat ik tegen een muur oploop om het zo even uit te drukken, dan kan ik gewoon niets meer, en zal ik me erbij proberen neer te leggen.
Ook al zal dat heel erg moeilijk voor me zijn.
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Paulala schreef:
Maryanne schreef: Ik vind het hardstikke goed van je dat je dat meisje wil helpen, maar pas wel op dat het zich niet tegen je keert.
Op welke manier zie je dat voor je dan?
Ik ga haar niets opdringen hoor, als ik merk dat ik tegen een muur oploop om het zo even uit te drukken, dan kan ik gewoon niets meer, en zal ik me erbij proberen neer te leggen.
Ook al zal dat heel erg moeilijk voor me zijn.
Ik bedoel die dominante vent. Wees voorzichtig hoor!
Ikaros
Actief
Contacteer:

Niet iedere man ziet zijn hond als een verlengstuk van z'n je-weet-wel, sommige handelen ook omdat ze gewoon op dat moment niet beter weten.

Ik was er 1 uit de laatste categorie, maar gelukkig raakte ik na mijn eerste hond, snel bevriend met een gedragtherapeute, en ging er een wereld voor me open :wink:

Het licht misschien voor de hand dat deze man er 1 uit de eerste categorie is, maar zonder dat uit te proberen, weet je dat nooit zeker
Groet,
André

Afbeelding
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

Jee zeg, wat een rotte situatie. ik wil niet zeggen dat een husky een moeilijk ras is, maar wel een wat eigenzinniger ras die je zeker met een wat zachtere hand i.p.v een harde hand moet benaderen. het is geen hond voor beginners die het allemaal zelf willen doen en dan ook nog er niet in willen verdiepen.
ik hoop dat je wat kan doen maar wees voorzichtig. je kan zo de hele buurt tegen je hebben, als die eigenaar de mensen tegen je opstookt. zulke mensen hebben nogal het idee alles zelf af te kunnen en willen geen hulp, zeker niet van vrouwen :N:
ik hoop maar dat ze zelf ook inzien dat een beetje hulp van jou helemaal niet verkeerd is :ok:
Maryanne
Zeer actief
Contacteer:

Emma schreef:Jee zeg, wat een rotte situatie. ik wil niet zeggen dat een husky een moeilijk ras is, maar wel een wat eigenzinniger ras die je zeker met een wat zachtere hand i.p.v een harde hand moet benaderen. het is geen hond voor beginners die het allemaal zelf willen doen en dan ook nog er niet in willen verdiepen.
ik hoop dat je wat kan doen maar wees voorzichtig. je kan zo de hele buurt tegen je hebben, als die eigenaar de mensen tegen je opstookt. zulke mensen hebben nogal het idee alles zelf af te kunnen en willen geen hulp, zeker niet van vrouwen :N:
ik hoop maar dat ze zelf ook inzien dat een beetje hulp van jou helemaal niet verkeerd is :ok:
Precies!
Mojuan
Zeer actief

Emma schreef:Jee zeg, wat een rotte situatie. ik wil niet zeggen dat een husky een moeilijk ras is, maar wel een wat eigenzinniger ras die je zeker met een wat zachtere hand i.p.v een harde hand moet benaderen. het is geen hond voor beginners die het allemaal zelf willen doen en dan ook nog er niet in willen verdiepen.
De meeste mensen hier in de buurt zijn enorme dierenvrienden.
Ik en mijn vriend wonen hier al wat langer dan haar vriend, die is een tijd geleden bij haar ingetrokken en heeft nog niet zoveel contacten hier, wij daarintegen wel.
Dus daar maak ik me echt geen zorgen over, we hebben eigenlijk vrij goede contacten met de mensen uit de buurt.
En al zou ik de hele buurt tegen me hebben, ik doe niets verkeerds.
Ik hou me rustig en praat gewoon tegen ze.
Ik ga niets opdringen, alleen maar proberen om ze hulp aan te reiken.
Het zal echt zo'n vaart niet lopen, want hoewel het een behoorlijk asociale buurt is, toch kom ik hier met rustige gesprekken altijd een heel eind.
Begasus
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Begasus »

Addy schreef:Van dat soort mensen word ik ook helemaal naar en dan hebben ze ook nog eens een moeilijk ras :roll:
Ondanks het hele verhaal ... even vertellen dat een Husky 'helemaal geen moeilijke' hond is ... we zijn zelf al geringe tijd bezig met het trainen van onze eigen husky's en we krijgen geregeld het commentaar dat onze husky's geen echte zijn ... ze luisteren veel te goed. :denken:

Buiten dat staat het sowieso niet wat die kerel met de puppy doet ... een hond eender welk ras moet weten wat zijn plaats is ... dit moet echter niet met de harde hand gebeuren (dat is enkel in het uiterste geval!!) maar door het belonen van positief gedrag zoals oa klikkertraining.

Ik hoop echt voor de pup dat de mensen tot verstand komen en een puppy training gaan volgen,
Addy

Begasus schreef:
Addy schreef:Van dat soort mensen word ik ook helemaal naar en dan hebben ze ook nog eens een moeilijk ras :roll:
Ondanks het hele verhaal ... even vertellen dat een Husky 'helemaal geen moeilijke' hond is ... we zijn zelf al geringe tijd bezig met het trainen van onze eigen husky's en we krijgen geregeld het commentaar dat onze husky's geen echte zijn ... ze luisteren veel te goed. :denken:

Buiten dat staat het sowieso niet wat die kerel met de puppy doet ... een hond eender welk ras moet weten wat zijn plaats is ... dit moet echter niet met de harde hand gebeuren (dat is enkel in het uiterste geval!!) maar door het belonen van positief gedrag zoals oa klikkertraining.

Ik hoop echt voor de pup dat de mensen tot verstand komen en een puppy training gaan volgen,
Een husky is nou bepaald geen beginnershond dus vandaar dat ik het een moeilijke hond noem. Zoals je zelf al aangeeft krijg je zelf ook commentaar omdat je huskies te goed luisteren :roll:
iones
Zeer actief

Ongelezen bericht door iones »

Paulala schreef:Het is niet zo dat ze alleen maar staat te huilen.
Ze valt uit tegen de verkeerde! Dat ze die energie maar spaart voor haar vriend. De verkeerde mensen aanvallen, daar helpt ze de hond niet mee, en zichzelf ook niet. integendeel.
'Het lot van de dieren is bezegeld door de onverschilligheid van velen, in combinatie met de daadwerkelijke haat van weinigen
Mojuan
Zeer actief

Goed nieuws!

Ik zag gisterenochtend die gozer weer met de Husky los lopen.
Ik stond op het balkon, en zag dat de hond er dus weer vandoor ging.
Even ging die kerel er achter aan, maar ineens stopte hij, zakte door zijn knieën en ja hoor, Husky kwam netjes naar het baasje toe en ging liggen.
En toen beloonde hij de Husky, aaide hem en lijnde hem rustig aan!
Wat was ik blij om dat te zien zeg!
Mit
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een Roemeense krielkip

Ongelezen bericht door Mit »

Paulala schreef:Goed nieuws!

Ik zag gisterenochtend die gozer weer met de Husky los lopen.
Ik stond op het balkon, en zag dat de hond er dus weer vandoor ging.
Even ging die kerel er achter aan, maar ineens stopte hij, zakte door zijn knieën en ja hoor, Husky kwam netjes naar het baasje toe en ging liggen.
En toen beloonde hij de Husky, aaide hem en lijnde hem rustig aan!
Wat was ik blij om dat te zien zeg!
Super! Dat is heel erg positief!
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Dat is inderdaad een hele verbetering. Zo te zien hebben jouw opmerkingen toch wat effect gehad. :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”