Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Gollum red cavia
Moderator: moderatorteam
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Aantal honden: 2
Netjes afgehandeld. Misschien dat het konijn (die je niet hebt gezien) last van maden heeft. Bij konijnen komt dat vaker voor (door de strontvliegen) en dat is dodelijk als je er te laat bij bent (en dat is al snel).
Maar gelukkig mankeert de cavia niets op het eerste gezicht. Het is wel een droppie.
Maar gelukkig mankeert de cavia niets op het eerste gezicht. Het is wel een droppie.

- Gollum
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Roemeense schone
- Aantal honden: 1
Vanmiddag heb ik Pippi naar het asiel gebracht. Ze mocht Pippi blijven heten want het was inderdaad een vrouwtje, en het kale plekje wat ik zag (ik dacht met een soort drolletje eraan vastgeplakt maar ik durfde er niet aan te zitten) bleek een dikke tepel te zijn :N:
Ze is dus óf drachtig óf ze heeft net een nest gehad
Ik mocht helemaal meelopen naar de knaagdierenopvang, en het viel me eigenlijk mee hoeveel dieren er zaten. De medewerkster vertelde dat er ook regelmatig knaagdieren werden gekocht bij het asiel, dus wie weet heeft pippi binnenkort weer een definitief huisje
Ze is dus óf drachtig óf ze heeft net een nest gehad

Ik mocht helemaal meelopen naar de knaagdierenopvang, en het viel me eigenlijk mee hoeveel dieren er zaten. De medewerkster vertelde dat er ook regelmatig knaagdieren werden gekocht bij het asiel, dus wie weet heeft pippi binnenkort weer een definitief huisje

- renee-uk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): duitse herder
- Aantal honden: 1