Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Gollum red cavia

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

shanty

Ongelezen bericht door shanty »

Agh wat een leuk verhaal gelukkig is het zo goed afgelopen, Zo vonden wij een keer een cavia met 5 jongen op een kluitje in het bos. Die zijn ook naar een cavia opvang gegaan omdat ik toen nog thuis woonde. Het is wel een mooierd hoor
Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

De engelse bulldog van mn zus had ook eens een cavia gevonden, toen ze hem probeerde te pakken aan zn vacht (borstel haar) viel zo de hele pluk uit :N: Uiteindelijk gered en nog zeker een aantal jaar geleeft. Dat mensen zo omgaan met hun dieren tja.. :roll:
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

Netjes afgehandeld. Misschien dat het konijn (die je niet hebt gezien) last van maden heeft. Bij konijnen komt dat vaker voor (door de strontvliegen) en dat is dodelijk als je er te laat bij bent (en dat is al snel).
Maar gelukkig mankeert de cavia niets op het eerste gezicht. Het is wel een droppie. :I:
Gollum
Zeer actief
Mijn ras(sen): Roemeense schone
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door Gollum »

Vanmiddag heb ik Pippi naar het asiel gebracht. Ze mocht Pippi blijven heten want het was inderdaad een vrouwtje, en het kale plekje wat ik zag (ik dacht met een soort drolletje eraan vastgeplakt maar ik durfde er niet aan te zitten) bleek een dikke tepel te zijn :N:
Ze is dus óf drachtig óf ze heeft net een nest gehad :roll:
Ik mocht helemaal meelopen naar de knaagdierenopvang, en het viel me eigenlijk mee hoeveel dieren er zaten. De medewerkster vertelde dat er ook regelmatig knaagdieren werden gekocht bij het asiel, dus wie weet heeft pippi binnenkort weer een definitief huisje :cheer:
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Fijn die tweede kans voor pippi en ik denk dat ze idd zo weer een huisje heeft gevonden, ze is echt beeldschoon.
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
L&T
Actief

Ongelezen bericht door L&T »

wat fijn, en waar is de verstand van die mensen die dit doen :evil:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”