De Utrechtse politie is op zoek naar een ontvoerde chihuahua. Het piepkleine hondje kroop woensdag onder het tuinhek door, waarna buurtbewoners zagen hoe een onbekende man 'Mokkeltje' meenam.
Het acht maanden oude rashondje heeft opvallend grote oren voor een chihuahua, meldt de politie. Mokkeltje is lichtbruin met donker bruine vlekken. De man die aan de haal ging met het minihondje is volgens de getuigen ongeveer 30 jaar, licht getint en drager van een ringbaardje. Hij droeg een geel shirt en een witte korte broek.
De politie zoekt mensen die informatie hebben over het hondje of de dader denken te kennen. Hoeveel agenten er aan de zaak werken, is niet bekend.
Bron: Fok!
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Chihuahua ontvoerd
Moderator: moderatorteam
- Chione
- Zeer actief
Chihuahua ontvoerd
~“ With eyes full of prejudice, you will never see the world for what it is.."~
~

~
~

~
- MonaToetje
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Boston Terriërs,Engelse Springer Spaniëls & Whippet
- Aantal honden: 6
- Contacteer:
- gizmo
- Zeer actief
-
- Zeer actief
-
- Zeer actief
- starfleet
- Erelid
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
- wendy71
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ridgebacks!
- Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
- Contacteer:
-
- Zeer actief
Bah zeg, daar krijg je toch nare ideeen bij hé, je zou bijna gaan zeggen als iemand vraagt ´is ze gesteriliseerd..` om ´ja´te zeggen.twinkeltje schreef:nou niet alleen die maar ze zijn gek op kleine hondjes
laast liep Shirley met de hondjes komt er een auto aan die zei wat een leuke hondjes zijn het teefjes
ja zei ze toen vroegen ze zijn ze gesteriliseert
nee zei ze en liep veder dan vraag je je toch af waarom stopt een auto met die vragen

- Marianne4u
- Zeer actief
jeetje zeg das ook wat. Ik weet wel dat die rashondjes heel erg gewild zijn vandaag de dag. Ik zou heel goed de advertenties op mp in de gaten houden. En als ze vragen of ze gesteriliseerd zijn altijd ja zeggen want anders kunnen ze ze als fokteef gaan gebruiken.
Binnen de kortste keren wordt je hondje dan gestolen.
Ik heb het mee gemaakt met Chief mijn oppas hond, ook ineens weg.
Hele dag lopen zoeken en flyeren en uiteindelijk is hij via een asiel terug gekomen. Een vrachtwagen chauffeur had hem langs de snelweg zien lopen. Ik denk dat ze Chief niet konden gebruiken want hij is geholpen dus gedumpt, gelukkig. Wat waren wij blij dat die lullo weer terug was zeg pppfffffff.
Binnen de kortste keren wordt je hondje dan gestolen.
Ik heb het mee gemaakt met Chief mijn oppas hond, ook ineens weg.
Hele dag lopen zoeken en flyeren en uiteindelijk is hij via een asiel terug gekomen. Een vrachtwagen chauffeur had hem langs de snelweg zien lopen. Ik denk dat ze Chief niet konden gebruiken want hij is geholpen dus gedumpt, gelukkig. Wat waren wij blij dat die lullo weer terug was zeg pppfffffff.
De vriendelijke groeten van Marianne
- twinkeltje
- moderator
- Mijn ras(sen): De liefste rassen die bestaan
- Aantal honden: 2
heb ik haar ook gezegt te doenRemina schreef:Bah zeg, daar krijg je toch nare ideeen bij hé, je zou bijna gaan zeggen als iemand vraagt ´is ze gesteriliseerd..` om ´ja´te zeggen.twinkeltje schreef:nou niet alleen die maar ze zijn gek op kleine hondjes
laast liep Shirley met de hondjes komt er een auto aan die zei wat een leuke hondjes zijn het teefjes
ja zei ze toen vroegen ze zijn ze gesteriliseert
nee zei ze en liep veder dan vraag je je toch af waarom stopt een auto met die vragen