Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Kleine stinksmiecht!

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
Aantal honden: 2

Kleine stinksmiecht!

Ongelezen bericht door Maylala »

:boos:

Manlief was vanochtend bij hoge uitzondering eerder wakker dan ik, en liet dus ook bij hoge (hoge!) uitzondering Sjon alleen uit.
Die kleine etterige vlegel is echter stevig aan het puberen, en manlief heeft het nog niet altijd door wanneer hij van Sjon een dikke middelvinger krijgt...

Ik werd dus heel lekker wakker gemaakt; "Schat, word eens wakker... Ik had Sjon uitgelaten maar hij heeft in een dode vis gerold en nu hangen er allemaal schubben en darmen enzo in z'n vacht.."

Moest ik dus m'n bed uit om Sjon in de shampoo te zetten, stukken ingewanden en schubben onder m'n nagels nog voor ik m'n eerste kopje thee gezien had. :jank:

En die kleine stinkerd heeft natuurlijk weer niks door, die ligt nu in de warmte de meest verschrikkelijke geuren te verspreiden, en hij vindt het práchtig.
Goeiemorgen vrouwtje! Lekker geslapen? :pffff:

:boos: :boos: :boos:
Afbeelding
S@ndr@
Zeer actief

Ongelezen bericht door S@ndr@ »

:smile: :smile: :smile:
Ineke

Ongelezen bericht door Ineke »

Volgende keer toch maar weer eerder opstaan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

nou, mijn vriend had hem zelf kunnen wassen hoor! het is ook zijn hond ! wij hebben er samen voor gekozen en omdat ik overdag het meest thuis ben, doe ik het meest met hem, maar hij laat de hond s`avonds uit hoor, en s`ochtends vroeg ook even klein rondje, dat is zo afgesproken en hij vind het ook leuk! we hebben de hond samen uitgekozen en het is gewoon ONZE hond. :cheer:
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

:smile: :smile: ...dat is nog eens lekker wakker worden zo. :mrgreen:
Afbeelding
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

mijn antwoord zou zijn: zet het bad maar aan, pleur hondje erin en roep maar als ie weer lekker ruikt dan help ik met afdrogen :ok:
Afbeelding
Muk

Ongelezen bericht door Muk »

massam schreef:mijn antwoord zou zijn: zet het bad maar aan, pleur hondje erin en roep maar als ie weer lekker ruikt dan help ik met afdrogen :ok:
Zo'n antwoord zou ik ook gegeven hebben. Als manlief de hond uitlaat, moet hij er ook maar voor zorgen dat woef niet in de smerige zooi aan ht rollen gaat.
wendy71
Zeer actief
Mijn ras(sen): Ridgebacks!
Locatie: Ik ben het baasje van Lola & Jakko en wij wonen in Gemert.
Contacteer:

Re: Kleine stinksmiecht!

Ongelezen bericht door wendy71 »

Maylala schreef::boos:

Manlief was vanochtend bij hoge uitzondering eerder wakker dan ik, en liet dus ook bij hoge (hoge!) uitzondering Sjon alleen uit.
Die kleine etterige vlegel is echter stevig aan het puberen, en manlief heeft het nog niet altijd door wanneer hij van Sjon een dikke middelvinger krijgt...

Ik werd dus heel lekker wakker gemaakt; "Schat, word eens wakker... Ik had Sjon uitgelaten maar hij heeft in een dode vis gerold en nu hangen er allemaal schubben en darmen enzo in z'n vacht.."

Moest ik dus m'n bed uit om Sjon in de shampoo te zetten, stukken ingewanden en schubben onder m'n nagels nog voor ik m'n eerste kopje thee gezien had. :jank:

En die kleine stinkerd heeft natuurlijk weer niks door, die ligt nu in de warmte de meest verschrikkelijke geuren te verspreiden, en hij vindt het práchtig.

Fijn hé, mannen!
:smile: :smile:
Afbeelding
Vergeven is de hoop op een beter verleden loslaten.
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Re: Kleine stinksmiecht!

Ongelezen bericht door eefje_ates »

wendy71 schreef:
Maylala schreef::boos:

Fijn hé, mannen!
:smile: :smile:
:smile: Ja,mannen ja... :smile:
Afbeelding
Ragyo
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Ragyo »

sommige mannen vallen wel mee.. mijn vriendje heeft gisterochtend om 6 uur geholpen Ragyo's kots en diarree op te ruimen toen we bij hem logeerden, hij ging er bijna van over zijn nek maar hielp dus wel :ok:
shanty

Ongelezen bericht door shanty »

:N: Heerlijk en dat op de vroege morgen brr moet er nu even niet aan denken.
renee-uk
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door renee-uk »

Ik vind het wel leuk om te lezen maar ben tegelijk ook erg blij dat ik niet op die manier wakker gemaakt ben :wink:

typo
Afbeelding

you can never replace the dogs you've lost, but you can always find a new one to love
Marianne4u
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marianne4u »

:smile: :smile: Mooi verhaal hoor :smile: :smile:
Moggeh vrouwtje.
De vriendelijke groeten van Marianne
joline
Zeer actief

Ongelezen bericht door joline »

Leuk wakker worden :mrgreen:
Maylala
Zeer actief
Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs

Ongelezen bericht door Maylala »

Die kleine etter stinkt nog steeds...... :jank:

Denk trouwens dat als manlief Sjon had moeten douchen dat iig minstens de hele badkamer onder de schubben zou zitten... In het gunstigste geval. :roll:

Heb het er wel voor over. :mrgreen:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”