Dat krijg ik van sommige mensen, een punthoofd.
Gisteren heerlijk aan het water. Lekker zonnen, honden zwemmen en tja, ook veel kinderen. Hondjes doen geen vlieg kwaad, lekker aan het poedelen en met zichzelf te bemoeien. Komt er een kind wat steeds stokjes omhoog houdt voor Juul. Dus wat doet Juul? Juist, springen naar het stokje. Paar keer teruggeroepen maar kind was hardnekkig. Nu houdt Juul niet van kinderen maar als ze stokjes hebben, zijn ze ineens wél erg leuk. En toen gebeurde het. Kind houdt voor de 6e keer het stokje omhoog, Juul springt en schampt langs een vingertje. God, daar kwam moeders hoor

mevrouw, UW HOND HEEFT MIJN KIND GEBETEN. Nee hoor mevrouw, ze bijt niet, ik zat er met mijn neus bovenop en ze sprong naar het stokje, en daar kwam een vingertje tussen. Kan gebeuren. Als je voetbalt kun je ook een bal tegen je hoofd krijgen, als je met een hond speelt, kan dit gebeuren. Was niet zo, hond was vals en ze eiste mijn adresgegevens. Ja, hoor mevrouw, ik woon daar en daar en dit is mijn naam. Komt u maar langs hoor of stuur de politie

Overigens mevrouw, ik heb mijn hond steeds teruggeroepen, was prettig geweest als u dat met uw kind ook had gedaan. Niets van waar, hond was vals. Moe wordt ik ervan. Ik let op mijn honden, houdt ze netjes bij mij en nu komt er zo'n kind steeds naar MIJ met armpjes hoog in de lucht en stokjes in de handen toe en dan heb ik het gedaan?