Ik heb dus een (waarschijnlijk zeer domme!) vraag: worden teefjes op een bepaalde leeftijd niet meer loops? Zoiets als de menopauze bij vrouwen, of worden ze tot het eind van hun leven gewoon regelmatig loops?
Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Vraagje rond loopsheid
Moderator: moderatorteam
- lieke
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Collies en een Maggie
- Aantal honden: 2
- Contacteer:
Vraagje rond loopsheid
Gina is gisteren loops geworden en hoewel ik daar met het gezelschap van Cody niet overmatig blij mee ben
, kan en wil ik haar niet laten castreren. Met al haar fysieke handicaps is de kans op nog grotere beschadigingen aan de blaas veel te groot.
Ik heb dus een (waarschijnlijk zeer domme!) vraag: worden teefjes op een bepaalde leeftijd niet meer loops? Zoiets als de menopauze bij vrouwen, of worden ze tot het eind van hun leven gewoon regelmatig loops?

-
Binkie
- Actief
- Jacan
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Schotse herder langhaar
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
- Jacan
- Zeer actief
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Tot nu toe gedraagt hij zich als een heerJacan schreef:Sterkte ermee :N:
hoe is Cody er verder onder?
Maar ik weet nog van de laatste loopsheid van Kyra dat hij de laatste anderhalve week van haar loopsheid als een weerwolf heeft lopen huilen.
Dat belooft nog wat voor ons én de buren
Enfin, als het anders niet kan boek ik een weekje pension voor hem, kan hij even tot rust komen.
Gina uit logeren sturen of in een pension doen is toch geen optie.
Effe nog een vraagje: natuurlijk let ik héél goed op en gaat Cody achter slot en grendel als het zover is, maar kan een teefje met een verlamde staart én een luier + luierbroekje aan überhaupt gedekt worden of is dat fysiek onmogelijk?

- Jacan
- Zeer actief
Ik zou zeggen dat het niet kan maar aan de andere kant ik zou het risico niet willen lopenlieke schreef: Effe nog een vraagje: natuurlijk let ik héél goed op en gaat Cody achter slot en grendel als het zover is, maar kan een teefje met een verlamde staart én een luier + luierbroekje aan überhaupt gedekt worden of is dat fysiek onmogelijk?

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Ze mogen alleen bij elkaar als we er bij zijn hoorJacan schreef:Ik zou zeggen dat het niet kan maar aan de andere kant ik zou het risico niet willen lopenlieke schreef: Effe nog een vraagje: natuurlijk let ik héél goed op en gaat Cody achter slot en grendel als het zover is, maar kan een teefje met een verlamde staart én een luier + luierbroekje aan überhaupt gedekt worden of is dat fysiek onmogelijk?
Hij liep vanmorgen trouwens te klapperbekken toen ik Gina's luier afdeed en hij de 'inhoud' rook.

- Jacan
- Zeer actief
Dat ruikt ook gewoon heel lekkerlieke schreef:Ze mogen alleen bij elkaar als we er bij zijn hoorJacan schreef:Ik zou zeggen dat het niet kan maar aan de andere kant ik zou het risico niet willen lopenlieke schreef: Effe nog een vraagje: natuurlijk let ik héél goed op en gaat Cody achter slot en grendel als het zover is, maar kan een teefje met een verlamde staart én een luier + luierbroekje aan überhaupt gedekt worden of is dat fysiek onmogelijk?. En tot nu toe slaat Gina Cody nog steeds gezellig in elkaar als hij brutaal wordt
.
Hij liep vanmorgen trouwens te klapperbekken toen ik Gina's luier afdeed en hij de 'inhoud' rook.

Luna 25-11-2011 27-12-2017
- lieke
- Zeer actief
- Contacteer:
Mwah, ik kan niet zeggen dat ik er erg van ben gecharmeerdJacan schreef:Dat ruikt ook gewoon heel lekkerlieke schreef:Ze mogen alleen bij elkaar als we er bij zijn hoorJacan schreef:Ik zou zeggen dat het niet kan maar aan de andere kant ik zou het risico niet willen lopenlieke schreef: Effe nog een vraagje: natuurlijk let ik héél goed op en gaat Cody achter slot en grendel als het zover is, maar kan een teefje met een verlamde staart én een luier + luierbroekje aan überhaupt gedekt worden of is dat fysiek onmogelijk?. En tot nu toe slaat Gina Cody nog steeds gezellig in elkaar als hij brutaal wordt
.
Hij liep vanmorgen trouwens te klapperbekken toen ik Gina's luier afdeed en hij de 'inhoud' rook.![]()