Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Verstopte anaalklieren
Moderator: moderatorteam
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
- Aantal honden: 2
Verstopte anaalklieren
Zowel Kira als Basco hebben daar toch wel regelmatig last van nu. Zijn er mensen die ervaring hebben bij overgang naar vers voer of dit ook effect had op verstoppingen van de anaalklieren of andere oplossingen hebben gevonden buiten regelmatig laten legen?
- Rosita Compagner
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): waterhonden
- Contacteer:
Wat ben je gaan voeren dan? BARF of KVV? Mijn ervaring is eerder andersom
. In ieder geval 1 hondje doet het goed door op mijn advies wekelijks een portie kipgehakt (voor de hond dus gemalen karkassen) te eten. Aangezien deze hond verder geen vers gewend is en een nog meer stoppend effect laat ik het koken door de baasjes.
Dit hondje had geregeld last van zijn anaalzakjes en dat is nu al zeker een halfjaar weg gebleven.
Wat meer 'persmateriaal' dus waardoor ze zelf de zakjes legen? 't Is altijd een beetje een evenwicht vinden.
Dit hondje had geregeld last van zijn anaalzakjes en dat is nu al zeker een halfjaar weg gebleven.
Wat meer 'persmateriaal' dus waardoor ze zelf de zakjes legen? 't Is altijd een beetje een evenwicht vinden.
- M@scha
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Labraque
- Aantal honden: 1
-
Suzan
- Zeer actief
-
gemini6
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): 2 boomertjes
- Carmen
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Amerikaanse bulldog en een Kretaans meisje
Zo bedoel ik het ook hoor, ik voer nu Cavom en af en toe Duck. Zou het beter gaan als ik helemaal over ga op vers, ivm stevigere drollen? We hebben nml. een kleine vriezer dus zouden veel moeite moeten doen om over te gaan op compleet vers. Als er veel positief effect is is het het waard om te doen.Rosita Compagner schreef:Wat ben je gaan voeren dan? BARF of KVV? Mijn ervaring is eerder andersom. In ieder geval 1 hondje doet het goed door op mijn advies wekelijks een portie kipgehakt (voor de hond dus gemalen karkassen) te eten. Aangezien deze hond verder geen vers gewend is en een nog meer stoppend effect laat ik het koken door de baasjes.