Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

slaapt jullie hond ook buiten in de zomer?

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

wilhelmina schreef:Ik vond dat oerinstinkt van hem zo mooi.
Dat kwam zo vaak bij hem naar boven.
Je kon echt merken dat hij dicht bij de wolf stond.
Botten begraven, communiceren met je door jank geluiden, dat buiten willen slapen.
Ik moest daar zo aan wennen.
Dat hij in de zomer buiten wilde liggen vond ik prima ,maar in de winter mocht hij dat niet van mij , ook al zou hij er tegen hebben gekunnen .
Ik kon daar niet tegen :smile: .
Hij is 15 jaar geworden en van alle honden die ik gehad heb heeft hij de meeste indruk achter gelaten.
:ok: dat is nog eens een hond !! een kanjer !
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

we gaan nu de eerste zomer in met Buster, maar omdat ons huis altijd koel genoeg is in de zomer blijft hij s`nachts gewoon binnen. maar overdag als ik thuis ben mag hij in de tuin. dat vind hij erg leuk. hij vindt altijd wel iets om meet te spelen :mrgreen:
omafia

Ongelezen bericht door omafia »

Ik laat mijn deur wel open maar met een hor er voor, en Bowie blijft binnen die wil ik niet snachts op het balkon
Maxiem
Zeer actief

Ongelezen bericht door Maxiem »

Overdag ligt Max erg graag buiten met dit weer. Als het warm genoeg is laten we dan 's nachts gewoon de deur naar het terras open, dan kan ze zelf kiezen of ze binnen of buiten wil slapen.
Max, 1-12-1999 - 29-10-2010. Je wordt gemist.
cloris
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dogo Argentino en de Portugese Keizerhond
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door cloris »

Mijn honden slapen altijd binnen, ze liggen overdag (wanneer het zonnetje schijnt) graag buiten maar savonds liggen ze het liefst op de bank binnen, echte zware jongens he :smile:
Afbeelding
De Koning is dood, lang leve de Keizer
Juan Manuel Fangio is one of the best car racers the world has ever known
Fangio; I would give anything for just one minute with you... Ik mis je vriend...
Marianne4u
Zeer actief

Ongelezen bericht door Marianne4u »

Ik heb op de dag altijd de deur naar het dakterras open zodat hijlekker buiten kan liggen en mijn plantenbakken om kan spitten :roll: Maar 's nachts ligt hij gewoon binnen het liefst bij me op bed. En als het warm is gaat de ventilator aan dus altijd heerlijk in huis.
De vriendelijke groeten van Marianne
flamme
Zeer actief
Mijn ras(sen): Saarlooswolfhond
Ierse Setter
Klein spaans mixje
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door flamme »

Pak-de-bal schreef:
flamme schreef:Hier slapen ze altijd buiten. Zomer en winter.
in de winter ook buiten?

hoe doe je dat met vrieskou?
Ze hebben een ruime kennel, met een binnenhok. Daar liggen Flamme en Mika samen in. Escan niet, die vind dat te warm dus die gaat altijd tegen de tralies aanliggen. Zo dicht mogelijk bij de buitenlucht :wink:

Verder kunnen ze heel goed tegen de kou, zeker omdat ze het hele jaar door buiten slapen. We hebben hier een paar jaar terug een vriesnacht gehad van -15. (plaatselijk, maar goed was wel bij ons dus) Toen heb ik een dikke laag stro in de kennel gelegt. 's morgens kom ik de honden er uit laten. Lag het stro in een hoek gepropt en de hondjes lagen op hun eigen plaats, vooral niet in het stro :mrgreen:
Reagan
Vaste gebruiker
Mijn ras(sen): amerikaanse stafford

Ongelezen bericht door Reagan »

sultan en karabash zijn altijd buiten,winter en zomer,karabash durft het huis niet eens in te komen,ja twee voorpoten over de drempel,niet verder,
maar dat heeft meer te maken met waar hij vandaan kwam.

sultan heb ik tot het half jaar altijd binnen gehad,ze sliep bij ons op de kamer,en toen was ze overdag buiten,s'nachts binnen, tot ze zelf niet meer binnen wou,en nu wil ze zelf als ze binnen mag na een minuut of 5 alweer naar buiten,

ze hebben geen ren,alleen de schuur is hun slaaphok kun je zeggen,en hebben ze vrije loop over de tuin.
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”