Als je hele kippen geeft dan wordt je hond daar prima oud op. Moet je wel de hele kip geven en niet alleen de botten en wat vlees. Er zijn bv wolven die hun hele leven alleen konijnen eten, of zelfs muizen. Er zijn ook honden die alleen en hun hele leven van soms wel 14 jaar brokjes van Royal canine krijgen en daar zit geen enkel bot in.Tamara. schreef:Ik voer geen krokodil aan mijn honden hoorIk vind verschillende diersoorten waaronder verschillende soorten wild wel een toegevoegde waarde voor het menu van mijn honden. Als verschillende diersoorten er niet toe doen waarom dan niet alleen maar kip geven
Waarom meer doen dan nodig om een kerngezonde hond te hebben die nooit ziek is en in mijn ervaring stokoud kan worden? Dat mag je wel doen maar als iemand het niet doet is daar niks mis mee. Misschien, ik zeg maar wat, zijn mijn honden wel veel gezonder dan de jouwe. Puur medisch gezien. Dat is niet zeker niet zo, al zou ik ze alleen smuldier compleet geven. Dus ik zie niet meer waarom ik dat niet zou doen. Meer glimmen en meer spieren en meer conditie kan ik niet krijgen dan nu
Een kerngezonde hond is een kerngezonde hond, Ik ga er prat op hoe goed onze honden eruit zien. Geloof me, die zijn om door een ringetje te halen zo mooi. Wat zou ik nog meer willen?