Het is een reutje en heeft de naam Dylan gekregen.
Met Diva gaat het redelijk goed ze vindt hem eigenlijk een beetje eng

Maar ze zoekt al wel steeds sontact met de kleine dus ik verwacht dat dit met een paar weken wel goed gaat.
Hij is erg makkelijk vindt alles leuk en is totaal onverschrokken.
Vanacht heeft om 1 uur voor het laatst geplast en toen heb ik hem naast me neer geparkeerd,Diva ligt dan aan de andere kant van het bed bij mn vriend,echter is hij snachts op het bed gekropen dat lag natuurlijker lekkerder.
Ik heb hem laten liggen tis natuurlikj niet niks als zo jong ding de eerste nacht alleen.
We hebben doorgeslapen tot 6 uur toen werdt ik wakker maar meneer dacht er niet over om te moeten plassen.
Dus ik heb hem laten liggen en om 8 uur benik weer wakker gewordenen heb hem toch maar eventjes wakker gemaakt voor een plasje dat deed hij netjes buiten, hij heeft trouwens ook geen ongelukjes binnen gehad

Ondertussen heeft hij ook kennis gemaakt met de varkentjes en de paarden evenals de konijnen en de krekels die hier lopen
:N: .
Nu ligt hij te slapen op Divas kleedje en ze wilde er eerst bij gaan liggen dat heeft ze toch maar niet gedaanmaar het gaat igg goed komen tussen die 2 denk ik.
Verder neem ik Diva nog wel veel alleen mee naar de markt enzo ze moet wel erg wennen dat ze ons moet delenmaar dat groeit wel.
Maandag gaan we wel weer gewoon werken maar danhebben we een oppas geregeld zoeweizo voor de komende maanden gaat hij daarheen samen met Diva.
Ohja en niet onbelangrijk hij heeft papieren omdat ik het risico met hem niet wil lopen vanwege de rad

Gr Gemma