Ster topic:
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Waar is jullie hond/zijn jullie honden....
Moderator: moderatorteam
- eefje_ates
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.
Waar is jullie hond/zijn jullie honden....
...goed in?(vind jij)...
Die van mij is meester in balletjes vangen(en terug brengen), en ontdeugend zijn,vind hij helemaal het einde
...
Hoe zit dat met die van jullie?

-
Geer
- Zeer actief
- Contacteer:
-
laeken
- Zeer actief
- Aantal honden: 0
Cleo is goed in rennen en mensen op straat om haar vinger winden. Verder is ze heel goed met honden als ze los is.
Dapper is heel goed in luisteren en gehoorzaamheidsspelletjes. Hij is een sukker voor koekjes en zijn bal dus hij is echt een heel eind gekomen nu kwa luiseren en appel. Verder is hij alleen maar lief en niet al te slim denk ik altijd maar.
Eva is heel erg goed in apporteren en het leren van alles wat je vraagt. Ze kan in 1 minuut iets leren als bv het apporteren van een stukje ijzer. Je vraagt en zij voert uit lijkt het bijna. :N: Zij is dus goed in slim zijn.
Dapper is heel goed in luisteren en gehoorzaamheidsspelletjes. Hij is een sukker voor koekjes en zijn bal dus hij is echt een heel eind gekomen nu kwa luiseren en appel. Verder is hij alleen maar lief en niet al te slim denk ik altijd maar.
Eva is heel erg goed in apporteren en het leren van alles wat je vraagt. Ze kan in 1 minuut iets leren als bv het apporteren van een stukje ijzer. Je vraagt en zij voert uit lijkt het bijna. :N: Zij is dus goed in slim zijn.
- Moos
- Zeer actief
- Antoinet
- Actief
- Contacteer:
Jody is een kei in het terugvinden van steentjes die ik weggegooid heb. Ik loop dan op een pad met allemaal schelpjes en steentjes/kiezels. Als ik dan een steen weggooi, rent ze er met een rotvaart op af, om op het laatste moment in de remmen te gaan. Alle schelpjes en steentjes schuiven dan overal heen, maar toch vindt ze precies de steen die ik gegooid heb
Ik weet het, het spelletje is niet echt goed voor haar tanden, maar ze vindt het zo geweldig, dat ik het toch af en toe maar toelaat
Uit het water vist ze ze ook op.
Cindy is een kei in het helpen boodschappen of andere dingen, bijv. een paraplu te dragen. Als ik iets vast heb, blijft ze net zolang naar mijn handen staren, totdat ze ook iets vast mag houden. Ze is echt beledigd als ze mij er niet bij mag helpen
Zelfs als het regent krijgt ze het, met haar zielige ogen, soms voor elkaar dat ze de paraplu mag dragen. Loop ik daar zeiknat te worden, terwijl ik gewoon een plu bij heb.....Maar ja, mijn hond wil hem zoooooo graag dragen voor me 
Cindy is een kei in het helpen boodschappen of andere dingen, bijv. een paraplu te dragen. Als ik iets vast heb, blijft ze net zolang naar mijn handen staren, totdat ze ook iets vast mag houden. Ze is echt beledigd als ze mij er niet bij mag helpen
Groetjes Antoinet en een knuffel van Cindy en Jody!!

- Rami
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Ik ben een allesvreter!
- Aantal honden: 2
- Frenk
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu
Frenk is goed in kwispelen. Dan wurmt, wringt en kronkelt hij dat het een lieve lust is. En daarmee windt hij me iedere keer weer om zijn pootje
En hij is ook heel goed in het leren van nieuwe dingetjes. Hij vindt het alleen nog niet nodig om er altijd naar te luisteren. Dat doet hij alleen als hij daar baat bij heeft

En hij is ook heel goed in het leren van nieuwe dingetjes. Hij vindt het alleen nog niet nodig om er altijd naar te luisteren. Dat doet hij alleen als hij daar baat bij heeft

- Tamara.
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Hovawart
- Aantal honden: 4
- Ragyo
- Zeer actief
- Contacteer:
Ragyo is goed in heeeeel hard rennen en overal overheen springen.
en in, als we op visite zijn, heel mooi gaan zitten rond etenstijd en zijn allerliefste kijk-mij-eens-schattig-zijn puppyface trekken (hij is al lang geen pup meer maar kan heel goed doen alsof) en daar hapjes mee scoren 'omdat ie zo lief is en zo goed opgevoed'. haha. hij heeft zichzelf opgevoed tot hondje wat zó braaf is dat ie best wat lekkers mag, daar scoort ie regelmatig stukken worst of zalm mee zelfs
en in, als we op visite zijn, heel mooi gaan zitten rond etenstijd en zijn allerliefste kijk-mij-eens-schattig-zijn puppyface trekken (hij is al lang geen pup meer maar kan heel goed doen alsof) en daar hapjes mee scoren 'omdat ie zo lief is en zo goed opgevoed'. haha. hij heeft zichzelf opgevoed tot hondje wat zó braaf is dat ie best wat lekkers mag, daar scoort ie regelmatig stukken worst of zalm mee zelfs
- Valerie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
- Maxiem
- Zeer actief
- Knoeppie
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Beagle
- Aantal honden: 1
- Misty 2
- Actief
- Liesbeth
- Zeer actief
- Silmariën
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Portugees windhondmixje
-
Gos
- Zeer actief
Max is heel erg goed in apporteren, hij apporteert een dubbeltje nog wel. Hij heeft zo'n apporteerdrift dat ook al ligt het voorwerp op een bijna onmogelijke plaats, hij er alles voor doet om het toch op te halen. Hij geeft ook nooit op. (Het zou een goed hondje voor de douane zijn geweest)
Noeska is in een heleboel dingen goed, maar het grappigste vind ik dat ze er goed in is om mensen die angstig voor herders zijn, te laten vergeten dat zij er ook een is
Ze staan haar te aaien voordat ze er erg in hebben, helemaal ingepakt door onze lellebel 
Noeska is in een heleboel dingen goed, maar het grappigste vind ik dat ze er goed in is om mensen die angstig voor herders zijn, te laten vergeten dat zij er ook een is
-
S@ndr@
- Zeer actief
- Gaia
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): xPuli
Gaia is echt een denker en doet alles op d'r gemakje. Daarin tegen begint ze het appél wel heel erg goed door te krijgen en denk ik dat ze daar toch wel het beste in is. Daarnaast is ze heel goed om mijn vriendin wakker te maken en mij te laten slapen.
Gewoon een lievelijke slobber over d'r gezicht en wakker is ze zonder sjaggie te zijn! Daar kan ik niet tegen op hoor. 

- miemot
- Zeer actief
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Maylala
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kamikaze-terriërs
- Living XL
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Mastiff!
- Aantal honden: 3
- Contacteer:
Murphy een kei in wat lekkers of een knuffel "afdwingen" met zijn super droopy zielige blik en in slapen, slapen en nog eens slapen.
Bink blinkt echt uit in uitsloven (zeker als we visite krijgen) en is meester in stoelzitten.
Amiga is een kanjer in being the once in a lifte time dog en natuurlijk in snurken... het lijken soms wel hele bossen die ze omzaagd...
Bink blinkt echt uit in uitsloven (zeker als we visite krijgen) en is meester in stoelzitten.
Amiga is een kanjer in being the once in a lifte time dog en natuurlijk in snurken... het lijken soms wel hele bossen die ze omzaagd...
Groetjes
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
Sandra
en een high 5 van Amiga, Perro & Meissie

In loving memory Bink 08-05-1999 / 25-11-2011
In loving memory Murphy 16-03-1998 / 29-04-2013
-
Brigitte
- Zeer actief
- saffie
- Zeer actief
- Zoek stok!
- Zeer actief
- Mijn ras(sen): Kooikerhondje en Australian Shepherd
-
La_Gula_Lupis
- Vaste gebruiker
- Contacteer:
Ramses is goed in speuren.
Hij heeft dan ook zijn reddingshond 1.
Hier hebben wij ook voor gekozen omdat hij extreem angstig was toen hij kwam.
Hijis erg mishandeld en had totaal geen vertrouwen meer.
Pasja is goed in drama.
Zij kan echt een hele act opzetten als er iets gebeurd.
Maar zij komt weer van een kamer waar zij in haar eigen ontlasting en urine zat.
Jip is goed in mopperen.
Bij alles laat zij duidelijk merken dat zij al een oude dame is en dat zij geen gezeur wil.
Hij heeft dan ook zijn reddingshond 1.
Hier hebben wij ook voor gekozen omdat hij extreem angstig was toen hij kwam.
Hijis erg mishandeld en had totaal geen vertrouwen meer.
Pasja is goed in drama.
Zij kan echt een hele act opzetten als er iets gebeurd.
Maar zij komt weer van een kamer waar zij in haar eigen ontlasting en urine zat.
Jip is goed in mopperen.
Bij alles laat zij duidelijk merken dat zij al een oude dame is en dat zij geen gezeur wil.
-
Craig
- Actief
- Mijn ras(sen): Oud Duitse Herder
-
La_Gula_Lupis
- Vaste gebruiker
- Contacteer: