Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

Wat ik even kwijt wil...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

senna03
Zeer actief
Mijn ras(sen): Een grote poedel een maltezer en een chinese crested
Aantal honden: 3

Wat ik even kwijt wil...

Ongelezen bericht door senna03 »

Over het algemeen lees ik veel meer op het forum dan dat ik post. En waarom, tja, er worden vaak al zoveel antwoorden gegeven waar ik geheel achter kan staan; dat ik dat niet nogmaals hoef te tikken. Ook wil ik zeggen dat als ik zelf een vraag stel daar altijd duidelijk antwoord van jullie over krijg. Ondanks dat ik zelf dus niet veel van me laat horen. En dat vind ik heel erg fijn.
Vaak zit ik met tranen in mijn ogen te lezen als er een hondje overlijdt of erg ziek is. Toch heb ik tot op heden daar niet op gereageerd. En dat spijt mij. Wat oh, wat lijkt het me vreselijk om een dier te moeten verliezen. Gelukkig is me dat tot op heden bespaard gebleven, maar eens komt ook die dag.....
Vandaar dat ik bij deze iedereen die zo'n vreselijke ervaring mee heeft gemaakt heel veel sterkte wil toewensen. :knuffel1:

Ik ben heel vaak op dit forum aanwezig en leer iedere dag weer bij over onze geweldige dieren!
groetjes
Petra
Emma
Zeer actief
Mijn ras(sen): 2 raslozen, namelijk:1 grote husky maal Am. Bulldog, en 1 kleine jack hussel. Nu geen honden meer.
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Emma »

ja, ik lees ook wel meer dan ik post. al post ik naar mijn idee wel veel tegenwoordig. :mrgreen:
maar ik lees ook niet alle topics. ga meestal beetje dezelfde rubrieken af.
en sommige topics lees ik weer veel te laat :19:
maar je bedoelt deze topic denk meer voor degene die door een moeilijke periode gaan? de periode die ons uiteindelijk allemaal wacht. . . .
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Re: Wat ik even kwijt wil...

Ongelezen bericht door Pepie »

senna03 schreef:Over het algemeen lees ik veel meer op het forum dan dat ik post. En waarom, tja, er worden vaak al zoveel antwoorden gegeven waar ik geheel achter kan staan; dat ik dat niet nogmaals hoef te tikken. Ook wil ik zeggen dat als ik zelf een vraag stel daar altijd duidelijk antwoord van jullie over krijg. Ondanks dat ik zelf dus niet veel van me laat horen. En dat vind ik heel erg fijn.
Vaak zit ik met tranen in mijn ogen te lezen als er een hondje overlijdt of erg ziek is. Toch heb ik tot op heden daar niet op gereageerd. En dat spijt mij. Wat oh, wat lijkt het me vreselijk om een dier te moeten verliezen. Gelukkig is me dat tot op heden bespaard gebleven, maar eens komt ook die dag.....
Vandaar dat ik bij deze iedereen die zo'n vreselijke ervaring mee heeft gemaakt heel veel sterkte wil toewensen. :knuffel1:

Ik ben heel vaak op dit forum aanwezig en leer iedere dag weer bij over onze geweldige dieren!
groetjes
Petra
Lief :cheer: .......En gewoon posten hoor :ok:
Afbeelding
boxersien

Ongelezen bericht door boxersien »

Die tijd heb ik ook gehad, maar inmiddels ben ik daar al ver overheen :mrgreen: :N:
Bovendien kan het antwoordt al wel gegeven zijn, maar vele mensen vinden het fijn om nog een keer hetzelfde te lezen. Dat overtuigt dat meerdere mensen eht op die manier zouden doen :ok:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”