Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren
Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!
Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak
Neeltje schreef:Ik vind het meer op 'n kleuterklasje gaan lijken......
Een hilarisch kleuterklasje dan maar?
Misschien moeten we dan maar gezellig zakdoekje leggen gaan spelen ofzo.
Je hebt gelijk.
Dit forum,maakt bij sommigen hier,gevoelens los...Het kind in velen hier, komt weer naar boven De volgende forum meeting gaat dus de in de ballenbak worden? (hebben de honden ook nog wat te doen):denken: Of heeft iemand beterre suggesties?
Ik zeg dat je een halve zool bent. Was vrij duidelijk toch?
Zeer duidelijk, maar ik dacht dat je misschien de verkeerde toetsen had gebruikt.
En waarom ben ik dat? Ken je me dan?
Bovendien was mijn post niet naar jou toe, dus is het totaal onnodig om er meteen bovenop te springen met dit soort opmerkingen.
Ari@ne schreef:
Zeer duidelijk, maar ik dacht dat je misschien de verkeerde toetsen had gebruikt.
En waarom ben ik dat? Ken je me dan?
Als je eerst demonstratief begint over negeerstand om vervolgens negeerstand aan en uit te zetten omdat je toch het laatste woord wil hebben denk ik ook halve zool, daar is Martijn niet de enige in.
Of je negeert of je negeert niet
Ik houd erg van leuke, normale honden zoals: Stabij, Kooiker, King Charles Cavalier, Border Collie, Golden Retriever, Shiba Inu, Fox terrier, poedeltjes, Shelties, Cairn terriers, en op één met grote afstand: kleine witjes. En dan wel liefst teven natuurlijk en dan vooral die niet aan je gat willen snuffen de hele tijd, maar waar ik dat wel uitgebreid bij mag.
Je bent gewoon de verkeerde persoon sorry meid, kan je weinig aan veranderen buiten een klacht indienen, wei weet helpt het dat er toch iets meer gedaan word met de forumregels
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
Hutsje schreef:
oh, mijn opmerking mag niet en die andere wel??
het begint er langzamerhand op te lijken dat je ronduit discrimineert en nee dat mag niet.
Als iemand eerst met veel poeha een negeerstand aankondig en drie tellen later weer reageert vind ik die persoon ook een halve zool
Je bent gewoon de verkeerde persoon sorry meid, kan je weinig aan veranderen buiten een klacht indienen, wei weet helpt het dat er toch iets meer gedaan word met de forumregels
bedoel je nou dat er een klacht ingediend moet worden tegen Jessica
Hutsje schreef:
het begint er langzamerhand op te lijken dat je ronduit discrimineert en nee dat mag niet.
Als iemand eerst met veel poeha een negeerstand aankondig en drie tellen later weer reageert vind ik die persoon ook een halve zool
halve zool is in het geval van ariane toch precies hetzelfde?
ik denk trouwens zo vaak wat over iemand, dat betekent toch niet dat dat maar op geschreven moet worden
Hutsje schreef:
Dat ben ik niet met je eens, had een ander dezelfde opmerking gemaakt had ik het net zo gedacht, jij maakt je opmerking op zijn geaardheid gericht en dat is pure discriminatie, iemand een halve zool noemen niet. Met die opmerking halve zool kan je het eens of niet eens zijn
Hutsje schreef:
Dat ben ik niet met je eens, had een ander dezelfde opmerking gemaakt had ik het net zo gedacht, jij maakt je opmerking op zijn geaardheid gericht en dat is pure discriminatie, iemand een halve zool noemen niet. Met die opmerking halve zool kan je het eens of niet eens zijn
ja, inderdaad, en als bijvoorbeeld jaap of linda de opmerking halve zool had gemaakt had ik er ook relnicht bij gezet. dat nl wat een relnicht graag doet, lekker rellen. voor mij maakt het dan niet uit wat de geaardheid van die persoon is .
iemand uitmaken voor halve zool is schelden, kwetsend, onfatsoenlijk en in strijd met de regels.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 30 apr 2008 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Hutsje schreef:
Dus relnicht mag niet maar stooktrol wel, iemand voor halve zool, dom enz mag wel maar iemand wijzen op stookgedrag niet
Onderschrift verwijderd door moderator ivm foutmelding afbeelding Dyna, Lulu, Kito, Nikan
ellebel schreef:Hier nog een releatieve nieuweling, alhoewel, ik lees al heel lang mee maar reageer gewoon niet zo vaak.
Ik kom tijdens mijn werk zo vaak mensen als PDB tegen. Ik denk werkelijk niet dat zij helemaal begrijpt wat er hier fout gaat in de communicatie tussen haar en de rest. Deze mevrouw is gewoon sociaal wat minder begaafd.
je hebt het toch zeker over die mevrouw die jij kent , hè?
Maar een vraagje:
Hoe minder begaafd moet je hier zijn , tussen deze posten die jij nu ook wel lees hier?
ik denk niet , dat je hier ècht zo erg begaafd voor moet zijn, toch?
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 30 apr 2008 10:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Hutsje schreef:ja, inderdaad, en als bijvoorbeeld jaap of linda de opmerking halve zool had gemaakt had ik er ook relnicht buj gezet. dat nl wat een relnicht graag doet, lekker rellen. voor mij maakt het dan niet uit wAt de geaardheid van die persoon is .
Maar opmerkingen van deze strekking zie ik je alleen richting Martijn plaatsen dus eerlijk gezegt denk ik dat je nu snel je straatje schoonpraat
Hutsje schreef:ja, inderdaad, en als bijvoorbeeld jaap of linda de opmerking halve zool had gemaakt had ik er ook relnicht buj gezet. dat nl wat een relnicht graag doet, lekker rellen. voor mij maakt het dan niet uit wAt de geaardheid van die persoon is .
Maar opmerkingen van deze strekking zie ik je alleen richting Martijn plaatsen dus eerlijk gezegt denk ik dat je nu snel je straatje schoonpraat
martijn is ook degene die dit soort opmerkingen vaak plaatst . zie ook in het andere topic, mensen worden vergeleken met tokkies, dom kind genoemd, etc.
Laatst gewijzigd door Hutsje op 30 apr 2008 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
chrico schreef:Dus relnicht mag niet maar stooktrol wel, iemand voor halve zool, dom enz mag wel maar iemand wijzen op stookgedrag niet
Doe nou niet ineens alsof je net uit een ei gekropen bent , ik schat je intelligentie toch wat hoger in Whera.
En nee, als je in iedere discussie met Martijn een homo-getinte opmerking maakt dan is dat gewoon pure discriminatie. Heb ik ook nog niet eens moeite mee maar wees dan zo fair om dat ook gewoon toe te geven