Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

bedankt loopse teef...

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Valerie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Staffordshire bull terrier & Akita
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door Valerie »

maart schreef:
ze gaat er toch vandoor als ze een bal ziet? :19:
Klopt, bij een bewegende bal wel ja. Maar ik ben zelf niet blind hoor ik kan goed kijken en als ik iemand met een bal zie lijn ik haar aan :19:
maart
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herders

Ongelezen bericht door maart »

Valerie schreef:
maart schreef:
Klopt, bij een bewegende bal wel ja. Maar ik ben zelf niet blind hoor ik kan goed kijken en als ik iemand met een bal zie lijn ik haar aan :19:
dus jij komt telkens op het moment dat het baasje de bal in zijn handen heeft? :19: en nooit op het moment dat iemand zijn balletje gegooid heeft, of dat kinderen met een bal aan het spelen zijn?
Bianc@
Zeer actief
Mijn ras(sen): SBT en Chihuahua

Ongelezen bericht door Bianc@ »

Martijn schreef: Je begrijpt toch zelf wel dat mensen niet zitten te wachten op een stafford die ze niet kennen die op ze af komt als ze met hun hond aan het wandelen zijn?
Dat had ik vanmiddag nog, schrok er toch even van. Zit daar niet op te wachten nee. :N: Vooral door Tyson natuurlijk maar Skunky was los en hem bij me roepen ging niet omdat die Amstaff met Skunky op aan het rennen was. Wilde niet dat de staff te dicht bij mij en tyson zou komen.

Uiteindelijk hebben de staff en skunk leuk gespeeld maar ik laat skunky voortaan toch maar niet meer los als ik tyson én skunky bij me heb.
Groetjes Bianca, Tyson, Skunky en Fox
Afbeelding
Geer
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Geer »

Als Ted loops is ga ik niet naar losloopgebieden. Vind ik niet fijn voor Ted, en niet voor reuenbezitters. Tuurlijk, je kunt het eruit trainen. Maar ik snap ook wel dat dat lastig is. Bovendien is de werkelijkheid nu eenmaal zo dat het gros van de reuen niet getraind is op loopse teven, dus al zou ik vinden dat ik in mijn recht sta, dan nog heb ik standaard tig reuen achter mijn broek aan. En dat loopt niet lekker, met 5 kilo loopse Teckel en een heel park vol hitsige groterds. Dus, ik loop lekker een paar weekjes door de buurt, vind ik niet zo'n probleem. Ik verwacht dan wel dat ik in de buurt gewoon rustig kan lopen, van die oetels die daar hun reu los hebben lopen onder het mom van 'ah moet toch kunnen', die krijgen de wind van voren.
Valerie
Zeer actief

maart schreef:
Valerie schreef:
maart schreef:
dus jij komt telkens op het moment dat het baasje de bal in zijn handen heeft? :19: en nooit op het moment dat iemand zijn balletje gegooid heeft, of dat kinderen met een bal aan het spelen zijn?
Waar moet ik heen komen? Ik zeg als ik iemand met een bal zie, niet dat iemand een bal in zijn hand heeft. Dus ook als kinderen/pubers/volwassenen met een bal spelen of als een bal al gegooit is. Anders heeft het weinig nut he :19:
Tevens lijkt het mij niet erg slim om met een hond die aanvalt als de bal afgepakt wordt in zo een druk gebied te lopen als ik loop :wink: Dat noem ik nou geen verantwoording nemen.
Valerie
Zeer actief

Martijn schreef:Mens doe niet zo ingewikkeld. Jij zegt dat je reu achter lopende teven aan laat lopen omdat je geen zin hebt om hem te leren luisteren als je roept.

Je begrijpt toch zelf wel dat mensen niet zitten te wachten op een stafford die ze niet kennen die op ze af komt als ze met hun hond aan het wandelen zijn?
Ben je een beetje blind aan het worden jongen? Als je goed had opgelet had je al door dat dit bericht kant noch wal slaat.
estelle

Ongelezen bericht door estelle »

Ach ik zal geen drukke gebieden op zoeken met mn loopse teef maar zoals hier heb je veel stukken waar de meeste honden loslopen en daar loop ik wel.
Ik wil mijn hond toch ook graag dr beweging geven anders stuiterd ze tegen het plafond.

Zelf heb ik ook een reu en al ruikt het nog zo lekker 'HIER' is gewoon hier komen en geen gesodemieter.

Ik weet ook niet beter dan dat loopse teven gewoon welkom zijn op trainen maar dat is overal zo in de africhting. En ik vind dat super, zo leren die reuen gelijk ook dan te luisteren.
maart
Zeer actief

Valerie schreef:
maart schreef:
Valerie schreef:
maart schreef:
Waar moet ik heen komen? Ik zeg als ik iemand met een bal zie, niet dat iemand een bal in zijn hand heeft. Dus ook als kinderen/pubers/volwassenen met een bal spelen of als een bal al gegooit is. Anders heeft het weinig nut he :19:
Tevens lijkt het mij niet erg slim om met een hond die aanvalt als de bal afgepakt wordt in zo een druk gebied te lopen als ik loop :wink: Dat noem ik nou geen verantwoording nemen.
maar je zegt dat je hond er van door gaat als ze een bewegende bal ziet :19:

Overigens wandel ik nooit met mijn 'aanvallende' hond in drukke gebieden, maar dat is geen referentie :19:
mijn 'aanvallende' hond heb ik onder controle.

En verantwoording... tgoch, ik heb daar een beetje schijt aan gekregen eigenlijk. Mijn hond is al wat telt.
Als jouw hond niet luistert omdat jij het te veel moeite vind om er appel op te steken, dan kan jouw hond me eigenlijk weinig schelen.
Ik zal er alles aan doen om Ds bij me te houden. maar als de jouwe op de mijne komt afgestormd omdat de jouwe ff denkt gezellig mijn bal te komen pikken, dan kan ik maar weinig doen :19:
Valerie
Zeer actief

maart schreef:

Overigens wandel ik nooit met mijn 'aanvallende' hond in drukke gebieden, maar dat is geen referentie :19:

En verantwoording... tgoch, ik heb daar een beetje schijt aan gekregen eigenlijk. Mijn hond is al wat telt.
Als jouw hond niet luistert omdat jij het te veel moeite vind om er appel op te steken, dan kan jouw hond me eigenlijk weinig schelen.
Ik zal er alles aan doen om Ds bij me te houden. maar als de jouwe op de mijne komt afgestormd omdat de jouwe ff denkt gezellig mijn bal te komen pikken, dan kan ik maar weinig doen :19:
Ja ze gaat achter een bal aan daarom lijn ik haar op zo een moment aan :roll: Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen?
Ze luistert prima, het is hier dus wel hardstikke druk en toch veroorzaakt ze nooit problemen ook al heeft ze een ballentic. Want ik neem de moeite om te voorkomen dat ze een bal pakt door haar aan te lijnen. Doe ik dat niet zit de kans erin dat ze de bal pakt ja. Daarom lijn ik haar aan dan kan ze er niet opaf, want er zit dan een lijn aan haar. Zo te begrijpen, want simpeler kan ik het niet maken.
maart
Zeer actief

waarom zeg je dat dan niet direct? :19:
Valerie
Zeer actief

Dat zei ik al in mijn eerste reactie op jou, dat jij er een andere draai aan geeft kan ik niets aan doen.
Mirri
Zeer actief
Mijn ras(sen): Dwergpinschers

Ongelezen bericht door Mirri »

Daisy@ schreef:Spike heb ik in al die jaren nog nooit problemen gehad met loopse teven.
Even off topic, volgens mij dacht Max de laatste wandeling dat Spike een teef was :N: weet je nog :smile:
Dutchie63
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchie63 »

Maar dat zou altijd zo moeten zijn, controle over je honden, of ze nou loops zijn of niet, geil of niet, in een losloop gebeid of in het bos.
Zo gauw als ik mijn honden aan de riem WIL doen, horen ze gelijk te komen..dus ik vind eigenlijk dat het niet alleen hoeft als ze loops zijn..
Marion :denken:
Owning a dog is a privilege, NOT a right..
http://www.dogsdeservebettercanada.petfinder.com
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
blondie
Zeer actief

Ongelezen bericht door blondie »

Dutchie63 schreef:Maar dat zou altijd zo moeten zijn, controle over je honden, of ze nou loops zijn of niet, geil of niet, in een losloop gebeid of in het bos.
Zo gauw als ik mijn honden aan de riem WIL doen, horen ze gelijk te komen..dus ik vind eigenlijk dat het niet alleen hoeft als ze loops zijn..
Marion :denken:
Zo denk ik er ook over..maar zo ik lees zijn er toch reuen die anders reageren op loopse teven in de buurt, ik heb hier ook een volle reu zitten en de vriendinnetjes zijn ook niet geholpen.. vorige keer troffen we elkaar net op een hoogte punt van loopsheid van zijn allerleukste vriendinnetje.. tsja het was even lastiger om Finn tot de orde te roepen en balbeloning werkte niet :mrgreen: maar appel erop en Klaar en van elkaar weglopen.. je moet dan niet moedwillig bij elkaar blijven lopen, dan pest je en de reu, en de teef die elke keer lastig gevallen wordt..
van mij mag je best lekker lopen hoor met een loopse teef..
Maar goed op de training lopen ook loopse teven, de honden mogen dan ook niet alle commando's negeren en op de loopse teef afrennen.. het is dus toch wel te leren... :eek:
nance
Erelid

Ongelezen bericht door nance »

Als ik het goed begrijp moeten teven die loops zijn aan de riem uitgelaten worden en mogen absoluut niet in losloopgebieden komen hoe goed ze ook luisteren.
Mogen reuen altiijd loslopen of ze luisteren of niet dat maakt niet uit.

Nou sorry hoor, als 1 van mijn teven loops is worden ze gewoon uitgelaten en ze mogen net zo hard loslopen als anders. Als ik een hond zie, lijn ik haar aan en als de hond doorgelopen is, laat ik haar weer los. Als er 1 loops is ga ik wel verder het bos in, maar ik zal toch eerst door de wijkparken heen moeten om daar te komen....

Het is geven en nemen wordt er hier gezegd, maar de reu eigenaren nemen en de teef eigenaren moeten geven. Zo werkt het niet, als het aan de reuen ligt, moet je de teef een maand voordat ze loops wordt al vast want dan ruikt ze al lekker. En dan natuurlijk ook een maand na de loopsheid want dan ruiken ze ook nog lekker.
Ik heb toch een ander idee bij geven en nemen....
Afbeelding
D@@ntje76
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door D@@ntje76 »

Het zou op zich toch niet zo moeilijk moeten zijn.

Tuurlijk kan je rustig overal lopen met een loopse teef, daar zijn de meesten het wel over eens, maar het is de grote vraag of de eigenaar van een teefje er mee door een losloopgebied wil wandelen als ze op haar hoogtepunt is.

Wel denk ik van mocht er een intacte reu aankomen, dan kan de teven eigenaar de teef ook bij zich roepen, dat gaat bij een reu wat moeilijker omdat ze een teefje op haar hoogtepunt vaak TE interressant vinden.

Laat de teef dan even zitten als teven eigenaar zodat de reu niets kan doen en de reu eigenaar moet gewoon maken dat ie de reu komt halen of voorkomt bij de baas.

En eerlijk is eerlijk, ik heb bij sommige teven ook moeite om mijn reu waar ik WEL zelf mee train, bij een loopse teef weg te krijgen, al doe ik nog zo mijn best.

Gevalletje geven en nemen, niet zo moeilijk toch :19:
groetjes Diana

Afbeelding
Jinga
Vaste gebruiker
Contacteer:

Ongelezen bericht door Jinga »

Jinga is net voor de eerste keer loops geweest en ik zocht bewust de plekken waar veel honden lopen niet op. Dan nog kom je toch vaak mensen tegen en 9 van de 10 rennen gelijk op je af als je zelf de honden uit elkaar probeert te houden.

Maar.... helaas zijn er hier ook mensen in de wijk die hun loslopende reuen niet in de gaten houden (terwijl ze niet in een losloopgebied wandelen..) , waardoor ik dus meerdere keren een hond van Jinga af heb moeten trekken. De opmerkingen die ik dan kreeg van één bepaald persoon waren in de trant van: "oh en nu is het voorspel afgelopen" op het moment dat ze dan éindelijk in de buurt was om haar hond weg te halen. Het meest frustrerende is nog wel dat de desbetreffende mevrouw ook altijd iedereen in de wijk de les loopt te lezen hoe je met honden moet omgaan... Helaas volgt mevrouw die lessen zelf niet op...

Maar goed, om een lang verhaal kort te maken en het niet over m'n frustraties te hebben over reu-eigenaren ( :wink: ): Ik loop niet op losloop plaatsen als m'n hond loops is en ik maak rechtsomkeers als er een hond aan komt waarvan ik niet zeker weet of het een (geholpen) reu is. Ik zit met de gebakken peren mocht ze per ongeluk gedekt worden... Want ja... het blijft een feit dat kruising staffs niet zijn toegestaan... (jaa, eind juli wordt ze gesterreliseerd, dus is het hele gedoe voorbij :wink: )
Afbeelding
Valerie
Zeer actief

Martijn schreef:
Valerie schreef:
Martijn schreef:Mens doe niet zo ingewikkeld. Jij zegt dat je reu achter lopende teven aan laat lopen omdat je geen zin hebt om hem te leren luisteren als je roept.

Je begrijpt toch zelf wel dat mensen niet zitten te wachten op een stafford die ze niet kennen die op ze af komt als ze met hun hond aan het wandelen zijn?
Ben je een beetje blind aan het worden jongen? Als je goed had opgelet had je al door dat dit bericht kant noch wal slaat.
Raakt.

Maar ik begrijp niet wat je bedoelt.
Waarom raakt dat kant noch wal?
Het ging niet om een stafford en het was maar 1x gebeurt en hij luisterde wel, tevens liep hij vanaf 1 jaar altijd aangelijnt. Daarom. Ik heb anderhalf jaar met een zwaar hond en mensagressieve hond gelopen, nooit iemand gebeten en toch in geslapen omdat de kans dat hij wel iemand zou verwonden ontzettend groot was. Zo onverantwoordelijk ben ik nou.
Zoie
Zeer actief

Ongelezen bericht door Zoie »

maart schreef:
Valerie schreef:
maart schreef:
Valerie schreef: Klopt, bij een bewegende bal wel ja. Maar ik ben zelf niet blind hoor ik kan goed kijken en als ik iemand met een bal zie lijn ik haar aan :19:

Waarom kan je dan weinig doen ? Ik heb sien getraind op het balletje, maar ik kijk a. wel even uit wanneer ik die gooi, menige hond rent er namelijk achteraan, en b. no way dat ik haar toesta er even op te klappen als een hond dat balletje komt opeisen, wat nogal eens gebeurt.

Controle is niet alleen maar pefect hierkomen, het is ook je hond van acties weerhouden die je niet wilt.
Afbeelding
Daisy@
Zeer actief
Mijn ras(sen): Herders
Aantal honden: 3
Locatie: Dreischor Baasje van Indy en een klein beetje van Mike en Remy

Ongelezen bericht door Daisy@ »

Mirri schreef:
Daisy@ schreef:Spike heb ik in al die jaren nog nooit problemen gehad met loopse teven.
Even off topic, volgens mij dacht Max de laatste wandeling dat Spike een teef was :N: weet je nog :smile:
Whawha, ja, weet ik nog goed. :smile:
Spike is zich van niets bewust, die voelt zich nog steeds een macho man.
Maar intussen is hij een vent die naar een lekker vrouwtje ruikt, hihi.

Maar toen hij alles nog had heb ik ook nooit geen dol met hem en loopse teven gehad. Misschien begreep hij het niet helemaal, heb ik geen goede voorlichting gegeven. :smile:
Valerie
Zeer actief

Martijn schreef:
Valerie schreef:
Martijn schreef:
Valerie schreef: Ben je een beetje blind aan het worden jongen? Als je goed had opgelet had je al door dat dit bericht kant noch wal slaat.
Raakt.

Maar ik begrijp niet wat je bedoelt.
Waarom raakt dat kant noch wal?
Het ging niet om een stafford en het was maar 1x gebeurt en hij luisterde wel, tevens liep hij vanaf 1 jaar altijd aangelijnt. Daarom. Ik heb anderhalf jaar met een zwaar hond en mensagressieve hond gelopen, nooit iemand gebeten en toch in geslapen omdat de kans dat hij wel iemand zou verwonden ontzettend groot was. Zo onverantwoordelijk ben ik nou.
:roll:

Als je daar nou gewoon meteen duidelijk over was geweest was al dit gedoe niet nodig geweest.
:smile: Ik vind jou grappig :mrgreen: Het staat er precies zo op de vorige pagina, behalve misschien de laatste vermeldig omdat dat eigenlijk onnodig is.
Valerie
Zeer actief

Zoie schreef:
Waarom kan je dan weinig doen ? Ik heb sien getraind op het balletje, maar ik kijk a. wel even uit wanneer ik die gooi, menige hond rent er namelijk achteraan, en b. no way dat ik haar toesta er even op te klappen als een hond dat balletje komt opeisen, wat nogal eens gebeurt.

Controle is niet alleen maar pefect hierkomen, het is ook je hond van acties weerhouden die je niet wilt.
Goh grappig ik doe precies hetzelfde als ik een balletje meeneem :wink: Gewoon op een rustig plekje en opletten als er andere honden komen. Als ze al in een hond zou klappen zou er nooit een bal meekomen.
Valerie
Zeer actief

Martijn schreef:
:roll: Ik vind jou dom.

En kennelijk ben je niet duidelijk genoeg geweest want ik heb dat bericht wel gelezen en begreep het nog niet.

Maar communiceren is geloof ik niet je sterkste kant.
Ik geloof het wel weer met de verwijderd door moderator vanavond. Betere dingen te doen. :wink:

Saluukes he?
Mwa ik denk niet dat lezen jou sterkte kant is. En maar zeggen dat pak-de-bal een plaat voor haar kop heeft maar jij hebt ook een flinke. Zeker nog nooit van transactionele analyse gehoord? Of gewoon nooit leren toepassen?
Nou dahaaag
maart
Zeer actief

Zoie schreef:Waarom kan je dan weinig doen ? Ik heb sien getraind op het balletje, maar ik kijk a. wel even uit wanneer ik die gooi, menige hond rent er namelijk achteraan, en b. no way dat ik haar toesta er even op te klappen als een hond dat balletje komt opeisen, wat nogal eens gebeurt.

als ik mijn hond bij mij heb, en zij heeft haar balletje, en jouw hond heeft schijt aan jouw bevel en komt gezellig bij de mijne om te spelen met haar balletje :19:
dan denkt
1. Ds van MIJN balletje en daar blijf jij met je poten vanaf.
2. Ik dan roep ik Ds bij me (die zowiezo al bij me is als ik een hond zie).
3. dan denk ik verder: 'schtijthond en schijtbaas, kun je nu echt niet luisteren.
4. Kom één stap dichter bij mijn hond en ik schop je verrot.
Suuz
Zeer actief

Ongelezen bericht door Suuz »

Nou, ik moet toch zeggen dat ik met mijn loopse teven echt niet in losloopgebied ging lopen, al was het alleen maar omdat ik geen zin in 'ongelukjes' had.
Of om continu achtervolgt te worden door reuen, wat ik overigens dus best begrijp dat dit gebeurt en dat het moelijk in de hand te houden is.
Daarom mijdde ik de drukkere gebieden voor drie weekjes en zocht echt stille plekken op.

Ik neig dus toch te zeggen dat het wel zo netjes is om met je loopse teef uit drukkere losloopgebieden weg te blijven :mrgreen:
Valerie
Zeer actief

Ik kan het niet laten, nog even voor Martijn aangezien het voor hem wat moeilijk is om te lezen.
Valerie schreef:
Martijn schreef:
Geeft toch niet? Doe je hem lekker aan de riem. :wink:
Nee hoor zolang zn gedrag het toeliet liep hij gewoon los in het bos. Nooit last behalve 1x een loopse teef in het losloopgebied op een echt zonnige zondag middag. Die moest even wachten tot ik hem aanlijnde en we liepen prima door :ok: Daarom laat ik echt mijn reu niet altijd aangelijnt.
Valerie schreef:
Martijn schreef:
Opvoeden vind je te veel moeite en aanlijnen niet nodig. Klopt dat zo?
Nee dat klopt niet, lezen is schijnbaar wat veel moeite? Het ging over een bull terrier btw die tot een bepaalde leeftijd gewoon los kon lopen zonder problemen zoals je hierboven kan lezen. 1x een loopse teef, niets gebeurd gewoon even aanlijnen. Vind jij dat een probleem?
Ik hoef geen hond die als ik roep koppeltje duikt, dood ligt en nog eens een pootje geeft, betekent niet meteen dat ze problemen geven. Hij was trouwens prima opgevoed, of vind jij een jonge reu die een loopse teef interessant vind ruiken meteen slecht opgevoed?
Verder ga ik niet eens dit is al duidelijk genoeg :smile:
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

nance schreef:Als ik het goed begrijp moeten teven die loops zijn aan de riem uitgelaten worden en mogen absoluut niet in losloopgebieden komen hoe goed ze ook luisteren.
Mogen reuen altiijd loslopen of ze luisteren of niet dat maakt niet uit.

Nou sorry hoor, als 1 van mijn teven loops is worden ze gewoon uitgelaten en ze mogen net zo hard loslopen als anders. Als ik een hond zie, lijn ik haar aan en als de hond doorgelopen is, laat ik haar weer los. Als er 1 loops is ga ik wel verder het bos in, maar ik zal toch eerst door de wijkparken heen moeten om daar te komen....

Het is geven en nemen wordt er hier gezegd, maar de reu eigenaren nemen en de teef eigenaren moeten geven. Zo werkt het niet, als het aan de reuen ligt, moet je de teef een maand voordat ze loops wordt al vast want dan ruikt ze al lekker. En dan natuurlijk ook een maand na de loopsheid want dan ruiken ze ook nog lekker.
Ik heb toch een ander idee bij geven en nemen....
Hoho, begrip voor elkaar is alles wat ik vraag. Als jij vind dat je met je loopse teef (op de hoogtijdagen, als ze dus dekrijp is, niet een maand van te voren, waar staat dat dan??) los in een losloopgebied wilt lopen moet je dat zelf weten. Ik heb er dan wel begrip voor. Als ik dan met een reu de hoek om kom en hij probeert te dekken voordat ik hem onder appel heb, hoop ik dat jij er ook begrip voor hebt dat dat ietsje lastiger is dan dat als je teef niet loops is. Anders is mijn begrip zo weg hoor.
En jouw teef is niet de enige in nederland die loops wordt. Als iedereen vindt dat vooral de teven geven en de reuen nemen kunnen de reuen dus nooit los. Dat is mijn insteek in deze.
Dutchie63
Zeer actief
Contacteer:

Ongelezen bericht door Dutchie63 »

Ik vind het erg leuk om dit allemaal te lezen..maar er is iets waar ik een beetje pikkig over ben..waarom zou jij een andere hond schoppen, omdat tie niet luisterd naar de eigenaar.
Dat is ook de schuld niet van die hond..stom gelul..
Met andere woorden, als jij een zeikerig kind hebt, die niet naar jou luisterd, mag ik dan jouw kind een goed pak voor de kont geven..denk ut nie..
Als iemand een probleem heeft met de opvoeding van mijn hond, kunnen ze dat zelf tegen me zeggen, als jij mijn hond een trap zou geven, denk ik dat ik rood van woede word/ben..en dan vragen mensen zich af waarom mijn hond zo schichtig is?
Kom op, neem wat verantwoording, als er andere honden met jou balletje willen spelen, neem er dan meerdere mee, of laat jou hond niet spelen met de bal waar andere honden zijn..

"HELP THE PETPOPULATION.. SPAY AND NEUTER YOUR PETS..( is ook een optie)
Bob Barker"
Owning a dog is a privilege, NOT a right..
http://www.dogsdeservebettercanada.petfinder.com
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
maart
Zeer actief

ik heb één hond gehad die doodgebeten is door een hond die toevallig waarschijnlijk eens niet luisterde naar zijn baas en besloot op eigen houtje de wereld te verkennen en terwijl hij bezig was eens op het gedacht kwam om mijn hond zijn keel over te bijten En dat wil ik geen 2de keer meer :19:

Dus eender welke vreemde hond die op mijn hond komt afgestormd schop ik weg ja.

Overigens kan mijn teef ook raar reageren op vreemde honden en dan heb ik liever dat ik een vreemde hond een trap geef dat hij weg is, dan dat mijn teef die hond bijt en dat mss wel een afloop heeft zoals ik die gekend heb.
en geloof me, Het is geen pretje om stukjes hond bijeen te rapen.
Essy

Ongelezen bericht door Essy »

MARC_S schreef:Ik woon in een losloopgebied en als Eva loops wordt zal ik toch door mijn deur moeten gaan met haar. Ik ga haar ook niet in Nijmegen uitlaten door daar eerst 20 minuten voor in de auto te zitten. Eva zal dus loops elke dag meerdere keren door een losloopgebied drentelen. Ben benieuwd of de reuen van de overburen allemaal rond ons huis gaan hangen :N: Mensen die gillend achter hun hond aangaan omdat die aan Eva's achterkant kleeft help ik wel door even te blijven staan maar dat zal alles zijn van mijn kant :mrgreen:
En dan ga je gewoon samen met Dapper. Beide los, want ze staan immers beide onder appel :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”