Ster topic:

Kijk je naar goedkopere alternatieven voor je hond nu alle de prijzen zo uit de bocht vliegen?
Ster topic! Klik hier om te reageren

Ben je nieuw en wil je een account maken? Klik hier!
Een (zeer) beknopte handleiding voor nieuwe leden vind je hier: Klik!
Het hondenforum team stelt zich hier voor: Klik!

Laatste wijziging 23-03-2022
Wil je deze forummededeling niet meer zien? klik dan rechtsboven in dit vak

het seizoen is weer begonnen...avondwandelingen

Een forum voor algemene onderwerpen over honden en vragen over honden.

Moderator: moderatorteam

Pak-de-bal

het seizoen is weer begonnen...avondwandelingen

Ongelezen bericht door Pak-de-bal »

Heerlijk , vanavond de eerste wijn op het strand-tent-terrasje hierachter op het strand :cheer:

En Bauke mag daar los, dus snuffelde wat rond, en met de hond van de eigenaar kan hij het goed vinden

heerlijk, die lange zomeravonden...
nu nog heerlijk rustig, ik hou hier wel van! :ok: ~ ( straks komen de toeristen weer maar nu even nog niet)

Hebben jullie er ook zo'n zin in? .. Wat gaan jullie dan zo 's avonds doen?

zie de foto's:

Afbeelding Afbeelding
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 29 apr 2008 09:36, 1 keer totaal gewijzigd.
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

ohh als ik dicht bij het strand zou wonen, zou ik dat ook heerlijk vinden :ok:
helaas woon ik dat niet, dus lange, lauwe avonden maar gewoon in de tuin of voor de tv
eefje_ates
Zeer actief
Mijn ras(sen): Mechelse herder en Duitse herder.

Ongelezen bericht door eefje_ates »

Ik wil ook bij het strand wonen.... :boos:
Afbeelding
Pak-de-bal

yamie schreef:ohh als ik dicht bij het strand zou wonen, zou ik dat ook heerlijk vinden :ok:
helaas woon ik dat niet, dus lange, lauwe avonden maar gewoon in de tuin of voor de tv
een nadeel hier is: ...die top-drukte : :roll: met sirene's en met motoren-geluiden overdag als het strandweer is..

maar een voordel is dit :... heerlijk zo'n pauze-inlassen tijdens de avond-wandeling :wink:
( kom altijd later thuis dan gepland)
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 28 apr 2008 22:47, 1 keer totaal gewijzigd.
asani
Zeer actief

Ongelezen bericht door asani »

Wij gaan ook naar het strand, moeten er alleen 30minuten voor rijden. En na 15 mei weer pas na 19.00. Maar dat geeft niks...prachtig licht voor de foto's.

Simon
yamie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Jack Russell Terriers
Contacteer:

Ongelezen bericht door yamie »

Pak-de-bal schreef:
yamie schreef:ohh als ik dicht bij het strand zou wonen, zou ik dat ook heerlijk vinden :ok:
een nadeel hier is: ...die top-drukte : :roll: met sirene's en met motoren-geluiden overdag als het strandweer is..

maar een voordel is dit :... heerlijk zo'n pauze-inlassen tijdens de avond-wandeling :wink:
ja die drukte is dan weer wat jammer, maar toch... de zee, het strand, de zon erin zien zakken... dat maakt dan een hoop goed :wink:
Frenk
Zeer actief
Mijn ras(sen): xLhasa-ShihTzu

Ongelezen bericht door Frenk »

Pak-de-bal schreef: een nadeel hier is: ...die top-drukte : :roll: met sirene's en met motoren-geluiden overdag als het strandweer is..

Om die reden mijd ik in de zomer het strand hier... Mij niet gezien in die mensenmassa :pffff: Dat wordt voor Frenk overdag het bos, ook mooi bij mooi weer :mrgreen: 's Avonds misschien dan wel even naar het strand, als hij tegen die tijd weet dat hij kan zwemmen :mrgreen:
alm@
moderator
Mijn ras(sen): Langhaar teckel
Aantal honden: 3

Ongelezen bericht door alm@ »

Ik woon pal aan het strand maar s'zomers kom ik er nooit, veel te druk :N: hooguit s'avonds laat als iedereen weg is en ik wil de honden even lekker laten zwemmen. En wijntjes zijn aan mij niet besteed :mrgreen:
Afbeelding
boemerang
Zeer actief

Ongelezen bericht door boemerang »

heerlijk lijkt me dat , :ok: maar helaas ik moet het doen met een beekje :mrgreen:
Afbeelding
onze kanjers Rex en Buddy in herrinnering
Brindlecardi
Zeer actief
Mijn ras(sen): Welsh Corgi Cardigan

Ongelezen bericht door Brindlecardi »

Het stuk tussen de wassenaarse slag en katwijk, rond een uurtje of 9 's avonds is vaak héérlijk in de zomer :ok: Andere wandelgelegenheden zijn bijna allemaal gebombardeerd met toeristen.
joline
Zeer actief
Aantal honden: 2

Ongelezen bericht door joline »

Wij zitten in de zomer vaak s'avonds bij het strand aan de dijk. De honden gaan eigenlijk altijd mee dan. De dijk ligt vanaf ons huis op 5 minuten loop afstand, dus we zijn er zo :wink:
malinois
Zeer actief
Mijn ras(sen): (X) Mechelse herder
Contacteer:

Ongelezen bericht door malinois »

ziet er geweldig uit... maar ik doe hetzelfde als 's winters :mrgreen: trainen, speuren, trainen.. zo af en toe eens stappen, wedstrijdje meepakken en kijken... niets anders dan in de winter alleen een stuk aangenamer :ok:
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
starfleet
Erelid

Ongelezen bericht door starfleet »

's avonds op een terrasje zitten doe ik wel,maar helaas geen strand hier. Ik zou daar op dat plekje van jou best vaak te vinden zijn als het rustig is en Buffy niet loops.

Anne
Daantjeln4
Zeer actief
Mijn ras(sen): Rhodesian Ridgeback
Contacteer:

Ongelezen bericht door Daantjeln4 »

Helaas, strand is zo'n 1,5 uur rijden voor ons, en naar Zeeland 2 uur.

Ik ga wel eens 's avonds nog wandelen op het strand, maar dan wel als ik afgesproken heb, en met goed weer, zodat het lang licht blijft :wink:
Groetjes Danielle & High Five Tease en Ferro
In Loving Memory: Kira 14-10-1999 - 13-12-2010
Afbeelding
Pepie
Zeer actief
Mijn ras(sen): Europese korthaar
Aantal honden: 0

Ongelezen bericht door Pepie »

Lekker plekje zeg :cheer: .........
Eefje83
Zeer actief
Mijn ras(sen): norwich terriër en griekse zwerver en een Spaanse zwerver

Ongelezen bericht door Eefje83 »

ik kom elke dag wel op strand maar een terrasje pak ik niet,doe ik wel op mijn balkon :mrgreen:
de toeristen zijn er al dus ik moet al wat verder lopen voor een rustig strandje.....
Chiki
Zeer actief
Mijn ras(sen): duitse herder, working Kelpie

Ongelezen bericht door Chiki »

malinois schreef:ziet er geweldig uit... maar ik doe hetzelfde als 's winters :mrgreen: trainen, speuren, trainen.. zo af en toe eens stappen, wedstrijdje meepakken en kijken... niets anders dan in de winter alleen een stuk aangenamer :ok:
Hier hetzelfde hondenleven :mrgreen: met als uitzondering dat de wijntjes na de training buiten worden genuttigd in plaats van binnen :wink: .
Reini
Zeer actief

Ongelezen bericht door Reini »

Ik ging ook regelmatig 's avonds naar het strand (Parnassia) met Vegas maar helaas kan dat nu niet meer. Ik vond het altijd heerlijk die avondstrandwandelingen :ok:
Nero, het dappere Yorkie; 14/09/02 - 19/06/07
Afbeelding
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

malinois schreef:ziet er geweldig uit... maar ik doe hetzelfde als 's winters :mrgreen: trainen, speuren, trainen.. zo af en toe eens stappen, wedstrijdje meepakken en kijken... niets anders dan in de winter alleen een stuk aangenamer :ok:
En met veel meer licht! :cheer:
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Chiki schreef:
Hier hetzelfde hondenleven :mrgreen: met als uitzondering dat de wijntjes na de training buiten worden genuttigd in plaats van binnen :wink: .
:E: zet er maar bier ipv wijn neer en je hebt hier hetzelfde beeld
Afbeelding
In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois
Zeer actief
Contacteer:

Gos schreef:
En met veel meer licht! :cheer:
ja da's ook wel lekker... heb je tenminste nog iets aan de avond :ok:
Afbeelding
Pak-de-bal

Reini schreef:Ik ging ook regelmatig 's avonds naar het strand (Parnassia) met Vegas maar helaas kan dat nu niet meer. Ik vond het altijd heerlijk die avondstrandwandelingen :ok:
waarom doie je het nu niet meer?

Nu is het nog heerlijk rustig, want zolang het nog niet echt badpakken- weer is
is het heerlijk rustig op die strandtenten -terrasjes , alleen nu met een trui aan :19:
Pak-de-bal

eefje+huig schreef:ik kom elke dag wel op strand maar een terrasje pak ik niet,doe ik wel op mijn balkon :mrgreen:
de toeristen zijn er al dus ik moet al wat verder lopen voor een rustig strandje.....
dat scheelt, ik woon in Kijkduin, en dat is al stiller 's avonds nu in deze tijd, dan in Scheveningen.
Daar is het het hele jaar druk ( denk ik ), net als in Katwjk-centrum
Pak-de-bal

starfleet schreef:'s avonds op een terrasje zitten doe ik wel,maar helaas geen strand hier. Ik zou daar op dat plekje van jou best vaak te vinden zijn als het rustig is en Buffy niet loops.

Anne
en zo zijn hier nog meer van die strandtenten, waar "dè massa" niet komt, het is dan teveel van de auto vandaan :wink:

zelfs hartje zomer kan je dat merken:

iedreen ligt dicht tegen elkaar aan, maar een eindje lopen dat het wat stiller is?
Daar hebben ze nog nooit van gehoord :smile:
Laatst gewijzigd door Pak-de-bal op 29 apr 2008 09:01, 1 keer totaal gewijzigd.
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

heerlijk pak die foto's! :ok:

hier geen water. of ik moet een kwartier met de auto maar daar mogen de hondjes nu na 1 april niet meer komen helaas.

dus wij doen het met een zwembadje in de tuin of 's avonds het bos in in plasmolen waar een bronbeekje naast het pad loopt!
Afbeelding
Pak-de-bal

massam schreef:dus wij doen het met een zwembadje in de tuin of 's avonds het bos in in plasmolen waar een bronbeekje naast het pad loopt!
toch ook heerlijk toch? :ok:
Gos
Zeer actief

Ongelezen bericht door Gos »

Hier gaan we met dit mooie weer de dagen dat we niet trainen of maar even kort wat oefeningen doen, na afloop lekker op een zandverstuiving lopen. Daar is een vennetje waar het nu letterlijk barst van de kikkers. Op een heuveltje ligt een prachtige boomstam waar het goed vertoeven is samen met m'n man uitkijkend over de kikkerpoel, luisterend naar het kwaakconcert en met de meiden stoeiend over het zand. Daar heb je geen drank bij nodig :wink:
Pak-de-bal

Gos schreef:Hier gaan we met dit mooie weer de dagen dat we niet trainen of maar even kort wat oefeningen doen, na afloop lekker op een zandverstuiving lopen. Daar is een vennetje waar het nu letterlijk barst van de kikkers. Op een heuveltje ligt een prachtige boomstam waar het goed vertoeven is samen met m'n man uitkijkend over de kikkerpoel, luisterend naar het kwaakconcert en met de meiden stoeiend over het zand. Daar heb je geen drank bij nodig :wink:
heerlijk toch?

geen drankje? Ik zou daar even een kaasje en een klein wijntje bij nemen :wink:
M@scha
Zeer actief
Mijn ras(sen): Labraque
Aantal honden: 1

Ongelezen bericht door M@scha »

Pak-de-bal schreef:
massam schreef:dus wij doen het met een zwembadje in de tuin of 's avonds het bos in in plasmolen waar een bronbeekje naast het pad loopt!
toch ook heerlijk toch? :ok:
heerlijk! maar zoals jij aan je wijntje zit zou ik ook niet ziek van worden hoor! :mrgreen:
Afbeelding
bianca83
Zeer actief

Ongelezen bericht door bianca83 »

Wij wonen wel in de buurt van het strand van de lek :mrgreen: Helaas is dat toch anders dus in de zomeravonden zitten wij lekker in de tuin met fakkels aan en als we honger krijgen de bbq aan. Is ook heerlijk hoor :cheer:
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen”